Praattopic

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
1 plaatje is genoeg:eek:
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
lol:p
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Hihi weer banned:D
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Yup hoop voor een lange tijd:D
 

DeletedUser69459

Guest
Hij is echt erg geworden sinds mijn stop op w22. Kdenk dat hij een leven meot gaan zoeken ofzo en niet constant mij afbreken.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Haha:D:D:D
 
Reactiescore
1.094
Is hij terug gebanned? xD

Hij had volgens mij in iemands aanbieding of aanvraag allerlei plaatjes gepropt nadat hij daar weggelult was door danny.
En een ervan had ook nog sexueel tintje. Iig vet grappig :D
 
Reactiescore
1.367

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Precies!
 
Reactiescore
1.094
Omdat ie daar de Mod er uitgeluld heeft begrijp ik? Dan mag die mod ook wel een bannetje .... oh nee, geen discussie/bespreking over dat soort soort beslissingen/zaken, want daar staat een ban op. ;). Geldt dus ook voor bovenstaande posts :p

Nouja er stond iets maar vrij kort op het forum. Dus ik heb dat niet meegekregen/gezien. Daarom zei ik ook 'volgens mij'
 

DeletedUser69459

Guest
Dat zeg je tegen iemand met 4k posts op een jaar, mr niet tegen iemand met 16k posts op een jaar, verwijzend nr tove. Tel daarbij omdat dat ik niet spam, mnr gwn faal in discussieren, waaordoor we een conclusie kunnen trekken dat jouw post geen enkele toevoegende waarde heeft en dus bestempeld kan worden als spam. Nog iets anders? ;)

Daarbij praat ik amper in de praathoek, mss 5% van mijn posts :eek:
 

DeletedUser21830

Guest
^^ Peeta kijk de definitie van spam nog maar eens na.
jaja, alsof 4k wat over de inhoud zegt. Dat zegt alleen wat over de hoeveelheid, maar de opmerking is idd kenmerkend over je falen in discusies. ;) En als je dat weet, waarom leer je dan eerst niet debatteren, voordat je hier weer het woord doet? Lijkt me ook prettiger voor je zelf, om niet steeds af te gaan (wat jou klacht over tuanne was).

en uh, sseg waarom denk je dat ik hier de opmerking maak, en het slaat gewoon op alle topics die ik doorgeworsteld heb, ook op andere werelden ;)
 

DeletedUser69459

Guest
^^ Peeta kijk de definitie van spam nog maar eens na.
jaja, alsof 4k wat over de inhoud zegt. Dat zegt alleen wat over de hoeveelheid, maar de opmerking is idd kenmerkend over je falen in discusies. ;) En als je dat weet, waarom leer je dan eerst niet debatteren, voordat je hier weer het woord doet? Lijkt me ook prettiger voor je zelf, om niet steeds af te gaan (wat jou klacht over tuanne was).

en uh, sseg waarom denk je dat ik hier de opmerking maak, en het slaat gewoon op alle topics die ik doorgeworsteld heb, ook op andere werelden ;)

Leer eerst spellen. Het moet jouw klacht zijn.
Daar zit ik toch ook niet over te zeuren? Als je niet omkan met het feit dat niet iedereen deftig kan debatteren, moet je maar weggaan of het gewoon accepteren. En kom nu niet af met de onzin dat P&P bepaalt hoe goed je bent in game (headbang)
 
Bovenaan