Praattopic

DeletedUser62454

Guest
sorry hoor, maar een half jaar vind ik zeker geen altijd, plus het feit dat hij voor die tijd een lekker edeltarget van white angel 00 en innocent was.
Maar NP, daarbij was er een uitgebreid topic over D.I.A net zoals Track Flagg, die naar mijn herinnering werd gedeeld met team. D.I.A is al drie jaar lang dezelfde speler en heeft altijd geholpen, ik vind het iets anders dan een hendrik die voor dat hij op 3 oktober al ruim 200 dorpen aan jullie was verloren ineens een loyale vriend was, gezien zijn ODA van 20 miljoen moet het inderdaad een aanwinst zijn geweest vanaf die tijd gezien alle vijandige stammen al op breken stonden en hendrik op dat moment niet groter was dan 5 miljoen. ;)
 

DeletedUser59349

Guest
sorry hoor, maar een half jaar vind ik zeker geen altijd, plus het feit dat hij voor die tijd een lekker edeltarget van white angel 00 en innocent was.
Maar NP, daarbij was er een uitgebreid topic over D.I.A net zoals Track Flagg, die naar mijn herinnering werd gedeeld met team. D.I.A is al drie jaar lang dezelfde speler en heeft altijd geholpen, ik vind het iets anders dan een hendrik die voor dat hij op 3 oktober al ruim 200 dorpen aan jullie was verloren ineens een loyale vriend was, gezien zijn ODA van 20 miljoen moet het inderdaad een aanwinst zijn geweest vanaf die tijd gezien alle vijandige stammen al op breken stonden en hendrik op dat moment niet groter was dan 5 miljoen. ;)

Vanaf moment 1 van de samenwerking is hij loyaal geweest en altijd bereidwillig om zich aan te passen. Dan kan ik concluderen dat hij altijd loyaal is geweest. Weliswaar in de periode van een half jaar maar dat doet er voor mij niet toe.

Hendrik is zeker geen 200 dorpen kwijt geweest aan white angel/Innocent voor die tijd. Dit is gebeurt in de tijd van de samenwerking. Of ik moet fout zitten met de start van de samenwerking maar het is in ieder geval zo geweest dat die dorpen richting ons zijn gegaan zonder verzet.

Dat is ook niet waar. Was het niet Reunited. die een pak met dorpen verloor? En cruise die ook zo 100 (?) dorpen verloor? We konden alle hulp gebruiken. Hendrik was zeker al even een bondgenoot toen ik die dorpen verloor ik had namelijk ondersteuning in mijn dorpen staan kan ik me nog wel herinneren.

En ik zal maar duidelijk zijn. Het was een strategische beslissing van heel Team! om hem aan onze kant te laten meevechten. Naar mijn mening verdient hij dan ook de eer om in de eer mee te delen. Daar hoef je het niet mee eens te zijn. Ik verander er echter niks aan. Ik laat mijn stamgenoten nooit vallen. (Ja nu is Hendrik een stamgenoot) En zelfs was Hendrik geen stamgenoot laat ik hem nooit vallen. Hendrik heeft altijd klaar gestaan voor ons dus kan hij hetzelfde terug verwachten.
 

DeletedUser59624

Guest
Ik lees hier een fout in de tekst.:mad::mad::mad:

Sorry undie :( op die van jou na dan haha!

Hendrik58 in team.. ?
Rare zet

Waar speel jij?

die rejoin is leuke speler hoor, aardige gozer :)

Michael? Ja ik ken hem hoor haha, laat geen onbekende mensen op m'n o zo mooie accountje! Hoewel er nog wel een tussenpersoon geweest is haha... Zeker leuke speler, beetje jammer van het lelijke profiel en plaatje! Account zonder style :(
 

DeletedUser69459

Guest
Dat is ook niet waar. Was het niet Reunited. die een pak met dorpen verloor? En cruise die ook zo 100 (?) dorpen verloor? We konden alle hulp gebruiken. Hendrik was zeker al even een bondgenoot toen ik die dorpen verloor ik had namelijk ondersteuning in mijn dorpen staan kan ik me nog wel herinneren..

You kidding me? Hoe durf jij eigen os gebruiken? :eek::D
 
Reactiescore
1.094
Michael? Ja ik ken hem hoor haha, laat geen onbekende mensen op m'n o zo mooie accountje! Hoewel er nog wel een tussenpersoon geweest is haha... Zeker leuke speler, beetje jammer van het lelijke profiel en plaatje! Account zonder style :(

Speelt kristoff niet meer op .Rejoin? Volgens mij is die mchael er allang af. Of het moet een nieuwe zijn
 

DeletedUser59624

Guest
Speelt kristoff niet meer op .Rejoin? Volgens mij is die mchael er allang af. Of het moet een nieuwe zijn

Het profiel ruikt naar Michael....Weet niet wie er daarna allemaal opgeweest zijn. Bram en ik waren de baaawzen in ieder geval :cool:
 

DeletedUser58227

Guest
Die aanname heb ik ook niet. Wat ik wel weet is dat ik jou niet meer in Team! hoef ;) Niet eens dat je ons wat fysiek aan zult doen. Maargoed dat hoef je niet te begrijpen, de rest van Team! doet dat wel en dat is voor mij het belangrijkste.

Haters :D
 

DeletedUser59349

Guest
You kidding me? Hoe durf jij eigen os gebruiken? :eek::D

Ik proef enige vorm van sarcasme :D Maar goed ook :p

Speelt kristoff niet meer op .Rejoin? Volgens mij is die mchael er allang af. Of het moet een nieuwe zijn

Kristof speelt op Rejoin ja ;) Of Michael er speelt kan ik niet bevestigen.

Mits er nog dezelfde speler op zit, dat is een aardige vent en een goede speler;)

Weet ik :) Daarom dat ik ook niks persoonlijks zei haha :p
 

DeletedUser69459

Guest
GHAHAHAHAHA MEEN JE DIE? :D

Is het nooit echt van je wraak gekomen, ofwel?
Voor zover ik me kan herinneren was je pittig kwaad :D

Was mijn allereerste account ooit. Ik had eindelijk een clear en een edel dus ik ging die noob van een miljol dedy edelen omdat die 3k punten had en al een maand niet groeide. Stuurde jij keiveel def naar die kerel omdat hij je mb ofzo was :mad:

Ik heb ooit eens scouts gestuurd naar miljol dedy met Peeta :cool:
Hij lag wel 70uur van mij vandaan maar goed :D
 

DeletedUser58964

Guest
Was mijn allereerste account ooit. Ik had eindelijk een clear en een edel dus ik ging die noob van een miljol dedy edelen omdat die 3k punten had en al een maand niet groeide. Stuurde jij keiveel def naar die kerel omdat hij je mb ofzo was :mad:

Ik heb ooit eens scouts gestuurd naar miljol dedy met Peeta :cool:
Hij lag wel 70uur van mij vandaan maar goed :D

Hij was geen MB, meer een soort van DB zonder dat hij het doorhad. Had een grens gesteld, 250k ofzo, daarna zou ik 'm ook geedeld hebben..

Maar ondertussen had ik Kilerboy ook geholpen, en die besloot op den duur dat ik niet meer nodig was dus mijn plan ging niet door :mad:
 
Bovenaan