Praattopic [TW-gerelateerd]

DeletedUser

Guest
Je pakt nu ook maar 1 iemand die het gezegd heeftt:p Dan is niet gelijk iedereen arrogant. We zullen zien wat de tijd ons brengt;)
 

Deleted User - 24028

Guest
Wie is die 2de dan wel ? Wat ik zei is totaal niet gelijk aan zeggen dat wij NEOH onder tafel gaan spelen hoor.
Wat je nu doet is speculeren terwijl je er totaal geen inzicht in hebt...
 

DeletedUser

Guest
Wie is die 2de dan wel ? Wat ik zei is totaal niet gelijk aan zeggen dat wij NEOH onder tafel gaan spelen hoor.
Wat je nu doet is speculeren terwijl je er totaal geen inzicht in hebt...

Jouw reactie op de post van Thanator suggereerde wel, dat OEPS (en dan met name de nieuwe spelers) ons een lesje ging leren.
Altijd handig om dan achteraf te kunnen zeggen "ja, maar zo bedoelde ik het niet hoor!" :rolleyes:

Maakt verder niet uit.

En Frozenduck... Thanks voor de gelukwensen.
Altijd leuk om wat supporters te hebben ;)
 

Deleted User - 24028

Guest
Jouw reactie op de post van Thanator suggereerde wel, dat OEPS (en dan met name de nieuwe spelers) ons een lesje ging leren.
Altijd handig om dan achteraf te kunnen zeggen "ja, maar zo bedoelde ik het niet hoor!" :rolleyes:

Je zegt het zelf al... zo was dat niet bedoeld. Het slechtste wat je kan doen is je tegenstander onderschatten ;)
Wat ik er wel mee bedoelde is dat ik verwacht dat de stats er tegen dan anders zullen uitzien. Hoe anders doe ik geen uitspraak over behalve suggereren dat het in de goede richting voor OEPS gaat.
 

DeletedUser

Guest
Neuh. Ik vind het leuk om al die arrogante Oeps'ers (lees: ex-Fruit'ers) zo hard zien falen. :) Met veel grandeur hier op het forum komen posten dat ze NEOH wel ff gaan verslaan en dan blijkt gewoon duidelijk dat NEOH kwalitatief een paar treden hoger staat en zo simpel edelt van jullie... Da's mooi :D

blijf goed zoeken naar falende EX fruit leden :D

BTW, Twiki... De aanvallen op Wimver zijn de 11e al gaan lopen (een slordige 10.000 stuks had hij op z'n teller) en zijn de afgelopen dagen aangekomen. Dus de edels zouden sowieso zijn gaan lopen.
Het eerste dorp van hem was trouwens de 13e al binnen.
Dus misbruik van de situatie... Neu. Hooguit de situatie uitgebuit. Maar dat zou OEPS ook hebben gedaan.

wel erg heel toevallig dit
 

DeletedUser53787

Guest
Neuh. Ik vind het leuk om al die arrogante Oeps'ers (lees: ex-Fruit'ers) zo hard zien falen. :) Met veel grandeur hier op het forum komen posten dat ze NEOH wel ff gaan verslaan en dan blijkt gewoon duidelijk dat NEOH kwalitatief een paar treden hoger staat en zo simpel edelt van jullie... Da's mooi :D

Dus NEOH is beter dan wij omdat NEOH van inactieve en gebande spelers kan edelen.
Wat een bullshit is dat.

Iedereen kan edelen van inactieve accounts, dat heeft geen zeggen over de kwaliteiten van iemand.
 

DeletedUser30312

Guest
Dus NEOH is beter dan wij omdat NEOH van inactieve en gebande spelers kan edelen.
Wat een bullshit is dat.

Iedereen kan edelen van inactieve accounts, dat heeft geen zeggen over de kwaliteiten van iemand.

Als wij edelen van inactieve accounts moeten jullie gewoon zorgen dat er een vv'er is :D
 

DeletedUser

Guest
Je wist dat wat je gebruikte niet mocht binnen TW
Je hebt er zelf mee lopen pochen in een ander topic.
Je hebt het gebruikt en nu ziet TW het en krijg je gewoon een ban zoals ieder ander
dat krijgt als ze scripts gebruiken die niet mogen.

Jij bent de beste grapjas moet ik wel zeggen.. Misschien dat jullie het nog niet weten hoor maar niemand kan meer dan 5 aanvallen per sec sturen aangezien tw dat zo heeft ingesteld. Dus is er niks illegaals aan de tool aangezien je er max 5 aanvallen per sec mee kan sturen zoals tw het heeft ingesteld. Verder kloppen die logs toch niet en is duckje of hoe die hoge pipo ook mag heten gwn zo corrupt als wat. Zou me niks verbazen als die met jullie aan vriendjespolitiek doet. Zoals die vent altijd al doet... Wel grappig dat jij als eerste kwam met die zogenaamde illegaliteit van het script, zeg is wie jou dat wijs heeft gemaakt? Mods mogen namelijk nooit info doorgeven aan andere spelers over een ban van een andere speler(de reden wrm etc.) Dus vertel mij maar eens waar jij mee bezig bent..

Misschien niks illegaals in jou ogen. Maar de snelheid waarmee jij aanvallen stuurt is gewoon zielig. Vind het alleen een beetje simpel dat als het met 1000 (edel)clears niet lukt om dorpjes te pakken, je dan maar op een hoog tempo duizenden aanvallen gaat sturen.

Je kan er max 5 aanvallen per sec mee sturen zoals tw het heeft ingesteld. Dus klaag is niet zo, jankebal... Jullie lijken resist wel van w21, alleen maar janken janken en janken over warre zijn scripts. Als je er niet tegen kan stop je toch met tw? Noob..
 

DeletedUser

Guest
Dat zouden we graag doen, maar dat gaat lastig met een gebande acc.

Nu suggereer je dat alle accounts waar we nu deze week winsten op hebben geband zijn? :eek::eek:

Daarbij de supportaanvraag is gedaan op het moment dat diegene zijn scripts gebruikte en in slechts ene paar minuutjes
de tellers zo snel liet oplopen dat er vraagtekens worden gezet of daarmee de 5 per sec regel niet wordt overschreden ..
Jullie melden hier zelf dat er een script wordt gebruikt die er zelfs 15-20 per seconde stuurt ..
(dan denk ik dat een ban voor 3 dagen en behoud van account meer dan mild is )
Daarbij die melding was al eerder ook al eens gedaan .. dat 2 aanvallen tegelijk lopen is niet dat er een support wordt
gedaan om dan easy een target te hebben ..

Maar laten we het gehele ban verhaal achter ons en gewoon verder
anders blijft het over en weer een geblabla
 

DeletedUser

Guest
Nu suggereer je dat alle accounts waar we nu deze week winsten op hebben geband zijn? :eek::eek:

Daarbij de supportaanvraag is gedaan op het moment dat diegene zijn scripts gebruikte en in slechts ene paar minuutjes
de tellers zo snel liet oplopen dat er vraagtekens worden gezet of daarmee de 5 per sec regel niet wordt overschreden ..
Jullie melden hier zelf dat er een script wordt gebruikt die er zelfs 15-20 per seconde stuurt ..
(dan denk ik dat een ban voor 3 dagen en behoud van account meer dan mild is )
Daarbij die melding was al eerder ook al eens gedaan .. dat 2 aanvallen tegelijk lopen is niet dat er een support wordt
gedaan om dan easy een target te hebben ..

Maar laten we het gehele ban verhaal achter ons en gewoon verder
anders blijft het over en weer een geblabla

Grapjas, citeer dan eens iemand die dat zegt.. Aangezien niemand dat heeft gezegd dus in plaats van valse beschuldigingen te roepen kom is met bewijs joh.. Jullie zijn gwn een stel zielige figuren die zelf geen goede scripter hebben en daarom een beetje gaan lopen fucken met supports sturen over iets zogenaamds illegaal..
 

DeletedUser

Guest
Jij bent de beste grapjas moet ik wel zeggen.. Misschien dat jullie het nog niet weten hoor maar niemand kan meer dan 5 aanvallen per sec sturen aangezien tw dat zo heeft ingesteld. Dus is er niks illegaals aan de tool aangezien je er max 5 aanvallen per sec mee kan sturen zoals tw het heeft ingesteld. Verder kloppen die logs toch niet en is duckje of hoe die hoge pipo ook mag heten gwn zo corrupt als wat. Zou me niks verbazen als die met jullie aan vriendjespolitiek doet. Zoals die vent altijd al doet... Wel grappig dat jij als eerste kwam met die zogenaamde illegaliteit van het script, zeg is wie jou dat wijs heeft gemaakt? Mods mogen namelijk nooit info doorgeven aan andere spelers over een ban van een andere speler(de reden wrm etc.) Dus vertel mij maar eens waar jij mee bezig bent..

Als je zo hoog van de toren blaast met je wel met goede verhalen komen.
En nu geen vingers gaan wijzen naar TW support.
Als eerst op aanvallen met edels wordt gereageert .. en dan ineens niet meer ..
en ik van kennis ben van de supportaanvraag ..
kan je tellen ?? 1 plus 1 ?

Dus je kan nu wel support aanvallen maar dat is nergens op gebasseerd .. enkel op je frustratie's
dus take it easy and take a sisi :rolleyes::p

Of is Sjampie ook gebanned?
Of is Elossa ook gebanned?
Of heeft TRI ook een ban?

Als iemand sneu doet ben jij dat wel ..
Want geeneen van NEOH valt OEPS aan verder en zijn we blij met de nieuwe bezetting daar.
Echter zijn we niet een groepje dat het spel 1 jaar speelt maar velen al 7-8 jaar in de grootste stammen
over de verschillende werelden ..
Dus je getetter slaat nergens op.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Als je zo hoog van de toren blaast met je wel met goede verhalen komen.
En nu geen vingers gaan wijzen naar TW support.
Als eerst op aanvallen met edels wordt gereageert .. en dan ineens niet meer ..
en ik van kennis ben van de supportaanvraag ..
kan je tellen ?? 1 plus 1 ?

Dus je kan nu wel support aanvallen maar dat is nergens op gebasseerd .. enkel op je frustratie's
dus take it easy and take a sisi :rolleyes::p

Het is ook een goed verhaal, en ik wijs wel naar de tw support. Aangezien de boel daar zo corrupt is als het maar zijn kan.. Zoals ik al zei, lijkt me geen sterk verhaal dat de tw support doet aan vriendjespolitiek..

Ik kan tellen jah, en 1 plus 1= 5 :D Jullie denken net zoals resist dat het script illegaal is maar jullie weten van het script zelf totaal niks vanaf.. Misschien moet je voor je loze beschuldigingen gaat roepen eerst even de feiten checken want lullen over dingen waar je totaal geen weet van hebt is wel het domste wat je ooit kan doen.

En ik val de support wel aan, aangezien je met het script niet meer dan 5 aanvallen per sec kan sturen en duckje zoals gewoonlijk weer vet fout zit. Is dus zeker wel ergens op gebaseerd, maar blijkbaar vinden jullie het moeilijk te verkroppen dat wij tenminste een goed script hebben en jullie niet omdat jullie geen enkele goede scripter hebben. Stel faalhazen.. Jullie lijken resist van w21 wel..

Of is Sjampie ook gebanned?
Of is Elossa ook gebanned?
Of heeft TRI ook een ban?

Verder heb je mij dat niet horen roepen dus trek geen voorbarige conclusie's aub. Daar had ik het totaal niet over, dus misschien moet jij eens beter lezen en veel meer nadenken voor je zulke onzinnige antwoorden geeft..

Als iemand sneu doet ben jij dat wel ..
Want geeneen van NEOH valt OEPS aan verder en zijn we blij met de nieuwe bezetting daar.
Echter zijn we niet een groepje dat het spel 1 jaar speelt maar velen al 7-8 jaar in de grootste stammen
over de verschillende werelden ..
Dus je getetter slaat nergens op.

Whaha grapjas, jullie doen net als resist op w21 sneu door zonder enige goede reden warre op een vieze manier een ban aan te smeren om zo dorpen te kunnen edelen. Gwn vies spel, jammer dat we met zulke spelers op 1 wereld zitten. En ik zal je zeggen, alle fruit spelers spelen ook al veel langer dan 1 jaar dit spel dus stoer hoor.. :rolleyes::eek:

Jullie getetter slaat nergens op, beetje vriendjespolitiek bedrijven met duckje(de tw support) om warre een ban aan te smeren en zo toch nog wat te kunnen edelen van warre omdat het jullie anders niet lukt. Gwn laag, vuil spel.. Nogmaals jammer dat wij op een wereld spelen met zulke lage spelers..

En nogmaals, citeer eens spelers van ons die gezegd zouden hebben dat we 15-20 aanvallen per sec. zouden kunnen sturen, kom dan met bewijs joh!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser30312

Guest
Je kan er max 5 aanvallen per sec mee sturen zoals tw het heeft ingesteld. Dus klaag is niet zo, jankebal... Jullie lijken resist wel van w21, alleen maar janken janken en janken over warre zijn scripts. Als je er niet tegen kan stop je toch met tw? Noob..

Ach, als die aanvallen van Wimver/Warre nu wat hadden voorgesteld. Had ik misschien m'n best nog moeten doen als vv'er.

Of je die aanvallen binnen een paar minuten of een uur stuurt maakt voor het verdedigen niet zo veel uit. Het enigste punt is dat het vrijwel geen moeite meer kost om die aanvallen te sturen. Het sturen van aanvallen mag wel een beetje tijd in beslag nemen. Als je dat er niet voor over hebt stop je zelf maar met tw. Noob..

Grapjas, citeer dan eens iemand die dat zegt.. Aangezien niemand dat heeft gezegd dus in plaats van valse beschuldigingen te roepen kom is met bewijs joh.. Jullie zijn gwn een stel zielige figuren die zelf geen goede scripter hebben en daarom een beetje gaan lopen fucken met supports sturen over iets zogenaamds illegaal..

Dan zal ik het voor Doc. doen.

het is duck zijn fout en warre zijn fout. maar hij krijgt de schuld op zich

hij kon 10 a 15 aanvallen in seconde timen en volgens tw had dat er niet meer dan 5 moeten zijn

Geen idee waar Twiki speelt maar 't zal wel ergens bij jullie zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69459

Guest
Jij bent de beste grapjas moet ik wel zeggen.. Misschien dat jullie het nog niet weten hoor maar niemand kan meer dan 5 aanvallen per sec sturen aangezien tw dat zo heeft ingesteld. Dus is er niks illegaals aan de tool aangezien je er max 5 aanvallen per sec mee kan sturen zoals tw het heeft ingesteld. Verder kloppen die logs toch niet en is duckje of hoe die hoge pipo ook mag heten gwn zo corrupt als wat. Zou me niks verbazen als die met jullie aan vriendjespolitiek doet. Zoals die vent altijd al doet... Wel grappig dat jij als eerste kwam met die zogenaamde illegaliteit van het script, zeg is wie jou dat wijs heeft gemaakt? Mods mogen namelijk nooit info doorgeven aan andere spelers over een ban van een andere speler(de reden wrm etc.) Dus vertel mij maar eens waar jij mee bezig bent..

Ook al krijg ik straks veel reacties over me heen, toch kan ik het niet laten om even te vermelden dat Duckje ook bij ons op W21 de supportersaanvragen behandelde over scripts en Warre heeft daar nooit een ban gekregen, waarom zou Duckje zich dan nu wel laten beinvloeden? Duckje kan ook een fout maken, maar begin nu niet paranoia te worden en overal complotten te zien...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Gefrustreerd speeder dat dit geen w21 is?
My god .. Jij kan alleen maar zeuren.
Hele lappen tekst en verwijten .. Laten we Ingame maar
doorgaan. Jouw lappen tekst raken kant nog wal.

We hebben gisteren een normale pm van warre gekregen.
Zonder geblaat zoals jij hier doet.
Wij hebben het recht gebruikt iets ter oordeel van tw support te brengen.
Niets onrechtsmatig aan.
Daarmee is de discussie voor mij afgesloten
 

DeletedUser

Guest
Ik hoor weer een hoop gejank en geklaag aan de kant van OEPS...

Punt 1.

Dus NEOH is beter dan wij omdat NEOH van inactieve en gebande spelers kan edelen.
Wat een bullshit is dat.

Iedereen kan edelen van inactieve accounts, dat heeft geen zeggen over de kwaliteiten van iemand.

Dat zouden we graag doen, maar dat gaat lastig met een gebande acc.

Leuk dat er alleen naar het account van Wimver wordt verwezen.
Maar...

Sjampie: 252 dorpen kwijt
Elossa: 68 dorpen kwijt
The real inetim: 24 dorpen kwijt

Deze 3 hebben echt geen ban (in ieder geval niet door ons dan).
Inactief? Misschien, maar dan zorg je voor een vv-er, zoals Keizer al zei.

Punt 2.

Ja, wij hebben een support ingediend. Maar niet om op die manier dorpjes te kunnen edelen.

Vanaf Wimver werden op korte afstand clears en edels naar Jeffry90 gestuurd.
Prima aanval. Mankeerde niets aan. Ik had er zelfs bewondering voor.
Gelukkig geen dorpenverlies door het goede deffen en snel reageren op OS-aanvragen aan onze kant.

Alleen toen werd in een te hoog tempo fakes en scouts gestuurd.
Dat was 2x knipperen met je ogen en de teller was weer flink gestegen. Dat zou niet moeten kunnen als er maar 5 aanvallen per seconde gestuurd kunnen worden.
En dan gaat er van onze kant dus een support de deur uit.

Blijkbaar heeft support vervolgens iets vreemds in de logs gezien. Of in ieder geval iets waardoor de verdenking op het gebruik van een illegaal script waar leek te zijn en een ban dus rechtvaardig was.
Achteraf was die ban schijnbaar niet rechtvaardig, omdat er ooit goedkeuring is gekregen voor dat script.

Wees in ieder geval gewaarschuwd...
Elke keer dat in onze ogen de teller té snel omhoog gaat zullen wij een support indienen.
Wordt er dan - ten onrechte - een ban gegeven: I don't care.
Moeten we té vaak een support indienen dan ben ik zelfs in staat om te vragen of de gegeven goedkeuring niet kan worden ingetrokken.

Ik vind het echt niet erg om een massa binnen te krijgen. Zeker niet als het een goed opgezette massa is.
Maar hou het sportief qua sturen.

Punt 3.

Je kan er max 5 aanvallen per sec mee sturen zoals tw het heeft ingesteld. Dus klaag is niet zo, jankebal... Jullie lijken resist wel van w21, alleen maar janken janken en janken over warre zijn scripts. Als je er niet tegen kan stop je toch met tw? Noob..

Het is ook een goed verhaal, en ik wijs wel naar de tw support. Aangezien de boel daar zo corrupt is als het maar zijn kan.. Zoals ik al zei, lijkt me geen sterk verhaal dat de tw support doet aan vriendjespolitiek..

En ik val de support wel aan, aangezien je met het script niet meer dan 5 aanvallen per sec kan sturen en duckje zoals gewoonlijk weer vet fout zit. Is dus zeker wel ergens op gebaseerd, maar blijkbaar vinden jullie het moeilijk te verkroppen dat wij tenminste een goed script hebben en jullie niet omdat jullie geen enkele goede scripter hebben. Stel faalhazen.. Jullie lijken resist van w21 wel..

Whaha grapjas, jullie doen net als resist op w21 sneu door zonder enige goede reden warre op een vieze manier een ban aan te smeren om zo dorpen te kunnen edelen. Gwn vies spel, jammer dat we met zulke spelers op 1 wereld zitten. En ik zal je zeggen, alle fruit spelers spelen ook al veel langer dan 1 jaar dit spel dus stoer hoor.. :rolleyes::eek:

Jullie getetter slaat nergens op, beetje vriendjespolitiek bedrijven met duckje(de tw support) om warre een ban aan te smeren en zo toch nog wat te kunnen edelen van warre omdat het jullie anders niet lukt. Gwn laag, vuil spel.. Nogmaals jammer dat wij op een wereld spelen met zulke lage spelers..

Volgens mij ben jij op deze wereld er bij gekomen.
Als je niet tegen "zulke lage spelers" kan, kan je ook gewoon weggaan (naar een andere wereld).
Niemand die je dwingt om hier te blijven.

Maar hoe meer jij schreeuwt dat wij jankers/noobs/lage spelers/etc zijn, hoe meer ik er van overtuigd raak dat jij zo'n gastje bent die enkel een grote mond heeft maar ondertussen in het spel niets presteert.

En blijkbaar heb je het gemist... Het eerste dorp van Wimver was op 13 oktober veroverd.
Dus buiten de ban. Hij heeft zelfs geprobeerd het terug te edelen. Maar dat mislukte :D
 

DeletedUser

Guest
Ik heb precies een nogal grote knuppel in het hoenderhok vol gefrustreerde hoenders gesmeten... Grappig deze zielige wanvertoning van Oeps. Neen, niet Oeps, ex-Fruit. Kleine nuance.

:D:D

Maar goed, als Warre nu zijn script uitlegt aan iemand die er niets mee te maken heeft (ikke :D) en ik kan het testen om te kijken of het werkt, kan ik kijken hoe het werkt e.d.
 
Bovenaan