Praathoek

Reactiescore
490
Tegenwoordig timed toch iedereen op 0ms
 
Reactiescore
1.039
Tis op basis van vertrouwen en voor 't plezier, het liefst zonder dat iedereen al z'n tools gebruikt.

Gezien het aantal oude namen dat ik hier langs zie komen zou het me niet verbazen als er een aantal wel te porren zijn voor een topic als dat.

Even voor referentie, ik doelde op zoiets als dit topic
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.893
Was wellicht één van de leukste contesten, maar ik denk dat het praktisch onmogelijk is om te controleren of deelnemers gebruik maken van de timetool. Daarmee is voor mij - ondanks dat, mits iedereen het gebruikt, het speelveld gelijk is - het plezier er wel af.

Indien we hiervoor wél een oplossing kunnen vinden, ben ik uiteraard zeker van de partij.
 
Reactiescore
1.039
Naar mijn mening moet je uit kunnen gaan van het goede van de mensen die meedoen, door geen pp pot beschikbaar te stellen voor de winnaar en alles publiek erop te gooien is de incentive om je tools toch te gebruiken m.i. miniem. Als mensen ideeën hebben om dit verder te minimaliseren hoor ik het graag want ik vond het inderdaad destijds een erg leuk contest om te organiseren (en om aan mee te doen).
 
Reactiescore
1.039
Filmpje maken van je scherm tijdens het timen?
Mwah ik wil het wel toegankelijk houden en ik kan me best voorstellen dat er mensen zijn die niet hun scherm willen filmen. Daarnaast heb je zat mensen met een tweede scherm tegenwoordig die dit op die manier kunnen omzeilen en ga ik niet na elke ronde x aantal filmpjes controleren.

Via teamviewer heb ik destijds al overwogen maar dat maakt je lag onvoorspelbaar
 
Reactiescore
560
hoe controleren we dat iemand geen metronoom heeft staan?
Iedereen die wil meedoen moet naar mij thuis komen om dit te doen.
Op die manier controleer ik ze, en heeft ook iedereen zelfde internet.

Daarna doe ik dan een support indienen en zijn ze allemaal banned.
VFsnip haar trukendoos is eindeloos!
 
Reactiescore
5.701
Zonder bottenkraker time ik 400ms dus ik doe niet mee
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Was wellicht één van de leukste contesten, maar ik denk dat het praktisch onmogelijk is om te controleren of deelnemers gebruik maken van de timetool. Daarmee is voor mij - ondanks dat, mits iedereen het gebruikt, het speelveld gelijk is - het plezier er wel af.

Indien we hiervoor wél een oplossing kunnen vinden, ben ik uiteraard zeker van de partij.

Wie wat waar? Timetools?
 
Reactiescore
495
Nu ik van mijn luistervinkje heb gehoord dat dei en ballie samenspelen. Kan er alvast een slotje op deze wereld?
 
Reactiescore
1.039
Sorry ik heb geen idee waar je het over hebt. Steek eens van wal, vis?
 
Bovenaan