Praathoek

Reactiescore
437
In deze praathoek wil ik een ruimte creëren waar we elkaar kunnen ontmoeten, kennis kunnen delen en nieuwe vriendschappen kunnen smeden. Het Tribal Wars-forum is altijd een bruisende gemeenschap geweest van gepassioneerde spelers en ik weet zeker dat deze nieuwe wereld geen uitzondering zal zijn.

Of je nu een doorgewinterde veteraan bent, een terugkerende speler die zijn vaardigheden wil opfrissen, of zelfs een nieuwkomer die voor het eerst kennismaakt met dit strategische universum, deze praathoek staat open voor iedereen. Hier kunnen we elkaar inspireren, strategieën bespreken, vragen stellen en gewoon genieten van de unieke dynamiek van Tribal Wars.

Als startpunt wil ik graag weten: wat heeft je naar deze nieuwe wereld getrokken? Is het de kans om jezelf te bewijzen als een geduchte leider? Het verlangen naar competitie en glorie? Of misschien is het gewoon de pure opwinding van het ontdekken van een vers avontuur? Deel je motivaties en enthousiasme, want deze gemeenschap gedijt op de energie die we delen!

Laten we deze nieuwe wereld betreden met vastberadenheid en respect voor elkaar. Samen kunnen we grote dingen bereiken en de geschiedenis van Tribal Wars opnieuw schrijven. Ik kijk ernaar uit om van jullie te horen en onze ervaringen in deze prachtige nieuwe wereld te delen.

Veel succes en veel plezier, mijn vrienden!
 
Reactiescore
524
Hoi, ik ben hier de komende 2 dagen te vinden om erna weer 3 maanden niks van me te laten hore.

Mvg
 
Reactiescore
4
Oh, grondstoffen versturen staat uit. Betekent dit dus ook dat je geen grondstoffen kunt versturen naar jezelf in de marktplaats bij ‘grondstoffen versturen’?

Dat zou dan betekenen dat vlaggenbooster sessies voor grootste deel getackeld worden :O
 
Reactiescore
28
Even een vraagje. Ik heb vooral op oude werelden gespeeld voor er rooftochten waren. Nu heb ik een paar keer kort een meer recente wereld gespeeld en ik snap nog niet helemaal hoe je efficient rooftochten kan gebruiken. Als ik farm haal ik een hoop gs op per dag, maar doordat rooftochten langer lopen hoe meer troepen je stuurt plunder ik maar een fractie van wat ik kan farmen. Mis ik hierin iets? Is het beter om bijvoorbeeld alle levels rooftochten tegelijk te laten lopen? Wil je juist veel of weinig troepen meesturen etc.? Hopelijk kan iemand me wat tips geven :)
 
Reactiescore
403
Kijk net na bonus van mijn ridder
Boogbonus en bb bonus lijken mogelijk
Dat is nieuw voor mij
Het is zowiezo intressant deze verandering
 
Reactiescore
399
Even een vraagje. Ik heb vooral op oude werelden gespeeld voor er rooftochten waren. Nu heb ik een paar keer kort een meer recente wereld gespeeld en ik snap nog niet helemaal hoe je efficient rooftochten kan gebruiken. Als ik farm haal ik een hoop gs op per dag, maar doordat rooftochten langer lopen hoe meer troepen je stuurt plunder ik maar een fractie van wat ik kan farmen. Mis ik hierin iets? Is het beter om bijvoorbeeld alle levels rooftochten tegelijk te laten lopen? Wil je juist veel of weinig troepen meesturen etc.? Hopelijk kan iemand me wat tips geven :)

Keuze die gemaakt moet worden: Farm je meer zonder rooftochten, of zijn alle BB-dorpen leeg en is het interessanter om rooftochten te sturen om grondstoffen binnen te halen? Een kleine tip: rooftochten kunnen riskant zijn, omdat je dorp onbeschermd is zolang je troepen op rooftocht zijn. Alleen over het algemeen leveren rooftochten primair meer op en farmen secondair.
 
Reactiescore
449
Willy zn comeback duurde welgeteld 5minuten.
 
Bovenaan