- Reactiescore
- 510
Spamkaboutertje mag hooguit wat GS balanceren bij De Sukke, Rogier bepaald alles daar.klopt en bedankt daarvoor je verziekt het voor iedereen zo potvolperen zeg komop man
Spamkaboutertje mag hooguit wat GS balanceren bij De Sukke, Rogier bepaald alles daar.klopt en bedankt daarvoor je verziekt het voor iedereen zo potvolperen zeg komop man
bepaalt of betaalt, beide figuren slaan een figuur in mijn ogenSpamkaboutertje mag hooguit wat GS balanceren bij De Sukke, Rogier bepaald alles daar.
Met mijn 35k punten op rang 150 vind ik dat de wereld net begonnen is. Rang 25 heeft met 100k punten. En dan klagen dat de werelden kleiner worden, terwijl je iedereen buiten de top 25 buitenspel hebt gezet met je geboost. Speel het spelletje gewoon normaal joh.
R2W is altijd wel onderdeel van TW geweest, maar wat De Sukke en CO hier flikken is ander niveau.Leukste is als je alle mb stammen optelt van de huidige nr 1 stam dan zou die stam nu op plek 4 staan. Serieus is er ooit een ergere r2w geweest. 2x zo groot als de nummer 2 en een heel leger aan mbs.
Huh ik heb helemaal geen solli's voor MB voorbij zien komen in m'n DM?Mbs mochten toch niet meer? Zit hele tijd mensen af te wijzen die voor het beste account van heel tw willen mb’en?
BIG BOOBS BERRYHoor ik nou MB word dit de comeback?
Noonoo lekker zuigen??Mbs mochten toch niet meer? Zit hele tijd mensen af te wijzen die voor het beste account van heel tw willen mb’en?
Mod noobs zijn goed in het spelletje te verpesten en allemaal van die ''rare'' nieuwe regels te verzinnen. Maar als er lui daadwerkelijk de regels overtreden en lui reporten het, doen ze niks. Zijn volgens mij nog te lui/incapabel om zelf iets te kunnen monitoren. En bannen de verkeerde lui.Als de modjes nou eens net zo hard dit soort I2W aanpakte als dat ze mij berispingen geven voor het nieuw leven inblazen op het AF kwamen we nog eens ergens.
Lekker bruin gekleurd door het zonnetje denk ikWalgelijk zielig persoon die de Sukke(L)…
Serieus wat een droeftoeter.. ben benieuwd hoe hij de wereld ziet over 3 maanden?
@sukke
heeft argh MB-s joh?Kan iemand mij uitleggen waarom een 200k speler geband wordt voor boosten terwijl bijv argh 7m punten aan mb's heeft?