Praathoek

Reactiescore
1.478
Met mijn 35k punten op rang 150 vind ik dat de wereld net begonnen is. Rang 25 heeft met 100k punten. En dan klagen dat de werelden kleiner worden, terwijl je iedereen buiten de top 25 buitenspel hebt gezet met je geboost. Speel het spelletje gewoon normaal joh.
 
Reactiescore
571
Met mijn 35k punten op rang 150 vind ik dat de wereld net begonnen is. Rang 25 heeft met 100k punten. En dan klagen dat de werelden kleiner worden, terwijl je iedereen buiten de top 25 buitenspel hebt gezet met je geboost. Speel het spelletje gewoon normaal joh.

Leukste is als je alle mb stammen optelt van de huidige nr 1 stam dan zou die stam nu op plek 4 staan. Serieus is er ooit een ergere r2w geweest. 2x zo groot als de nummer 2 en een heel leger aan mbs.
 
Reactiescore
431
Leukste is als je alle mb stammen optelt van de huidige nr 1 stam dan zou die stam nu op plek 4 staan. Serieus is er ooit een ergere r2w geweest. 2x zo groot als de nummer 2 en een heel leger aan mbs.
R2W is altijd wel onderdeel van TW geweest, maar wat De Sukke en CO hier flikken is ander niveau.

Heeft niks meer met kunde in het spel te maken als je het opneemt tegen stammen die 30% van je punten zijn van jou en je vriendjes.
 
Reactiescore
16
Walgelijk zielig persoon die de Sukke(L)…


Serieus wat een droeftoeter.. ben benieuwd hoe hij de wereld ziet over 3 maanden?

@sukke
 
Reactiescore
16
Ik mag toch hopen de hele community tegen dit soort praktijken gaat zijn…

R2W XXL
Interne van oud stamgenoten
20+ mb’s voor account genaamd whale
En dan nog de mb stammen..

Echt walgelijk hoe jullie dit spelen!!

En wat zijn ze trots als ze straks een WW hebben bahh

Mvg
 
Reactiescore
431
Als de modjes nou eens net zo hard dit soort I2W aanpakte als dat ze mij berispingen geven voor het nieuw leven inblazen op het AF kwamen we nog eens ergens.
 
Reactiescore
2.477
Mbs mochten toch niet meer? Zit hele tijd mensen af te wijzen die voor het beste account van heel tw willen mb’en?
 
Reactiescore
1.365
Mbs mochten toch niet meer? Zit hele tijd mensen af te wijzen die voor het beste account van heel tw willen mb’en?
Noonoo lekker zuigen??

Als de modjes nou eens net zo hard dit soort I2W aanpakte als dat ze mij berispingen geven voor het nieuw leven inblazen op het AF kwamen we nog eens ergens.
Mod noobs zijn goed in het spelletje te verpesten en allemaal van die ''rare'' nieuwe regels te verzinnen. Maar als er lui daadwerkelijk de regels overtreden en lui reporten het, doen ze niks. Zijn volgens mij nog te lui/incapabel om zelf iets te kunnen monitoren. En bannen de verkeerde lui.
 
Reactiescore
431
Het gedrag wat sommige spelers op dit moment vertonen om zich de hoofd/eindstam in te likken is echt beschamend.
 
Reactiescore
431
Iemand die weet op hoeveel ms het TW team info lekt naar hun vriendjes op deze wereld? Is dat ook gewoon 75MS of toch wel volle seconden?
 
Reactiescore
1.478
Kan iemand mij uitleggen waarom een 200k speler geband wordt voor boosten terwijl bijv argh 7m punten aan mb's heeft?
 
Bovenaan