Praathoek

Reactiescore
1.478
Ja net als de andere kant. Stamlimiet en boostregels hebben weinig nut op deze manier toch?
 
Reactiescore
1.365
Iaa is ook nooit gebanned/aangepakt, terwijl die extreem zat te boosten. Mods zijn te lui om zelf te handelen volgens mij.
 
Reactiescore
54
Enige wat ik heb geboost is je odd Naab, door je aan te vallen in de NB! XD
Iaa is ook nooit gebanned/aangepakt, terwijl die extreem zat te boosten. Mods zijn te lui om zelf te handelen volgens mij.
 
Reactiescore
54
Reactiescore
1.365
Nee eerlijk wat bedoel je? naast die 1700 euro die ik er in "geboost"heb :p
ff serieus chris ben oprecht benieuwd welke boost mis ik hier?
Al die 'partners' die jij kapot liet lopen en daarna toevallig overnam en daarna meteen van jouw profieltekst haalde? ;)
 
Reactiescore
1.478
1695255222675.png
Wat vinden we hier dan van? 2m punten, 323 overnames waarvan dit de 8 tegen innames zijn. Slechts 1 hiervan is niet direct een foutje of intern. Deze guy heeft wellicht 1 recap gehad. Bij zijn 315 "vijandelijke" overnames. To be fair, de helft is barbarendorp, maar toch.
 
Reactiescore
571
Wat valt er van te vinden. We liggen helemaal in de rim. Zal mn buren pm sturen dat ze moeten recappen :rolleyes:
Gelukkig doe jij het veel beter dan ons. Van je 76 overnames zijn er 50 barb dorpen en 13 van een maatje van je. Blijft heel veel dan over.
 
Reactiescore
1.478
Wat valt er van te vinden. We liggen helemaal in de rim. Zal mn buren pm sturen dat ze moeten recappen :rolleyes:
Gelukkig doe jij het veel beter dan ons. Van je 76 overnames zijn er 50 barb dorpen en 13 van een maatje van je. Blijft heel veel dan over.
Ik zei ook niet dat ik beter ben, ik vind het juist heel knap dat je tot 3M komt met 300k odd.
Het wordt mij helaas een stuk moeilijker gemaakt om bb's te edelen dan bij jou. :(
 
Reactiescore
1.478
gefeliciteerd harbour met deze welverdiende wereldwinst, na een lang en uitputtend gevecht waarbij beide kanten goed aan elkaar gewaagd waren. Beide kanten hebben enorm tactische hoogstandjes en geweldig teamwork laten zien. Ik denk dat er nog jaren vol passie naar deze wereld gekeken wordt.
 
Reactiescore
88
Hopelijk vinden we op de NL server nooit meer een UNI wereld terug. Toppunt van bad game design.

EDIT: Sorry las het bericht van Potje verkeerd.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
57
Bekijk bijlage 34529
Wat vinden we hier dan van? 2m punten, 323 overnames waarvan dit de 8 tegen innames zijn. Slechts 1 hiervan is niet direct een foutje of intern. Deze guy heeft wellicht 1 recap gehad. Bij zijn 315 "vijandelijke" overnames. To be fair, de helft is barbarendorp, maar toch.
De spelers van Bomba zijn een stel debielen, dat vind ik ervan.
 
Bovenaan