praathoek

Reactiescore
5.693
Mag die wel de python in?
Inmiddels wel, maar, ik ben altijd benieuwd hoe het is voor hem om altijd zittend te moeten plassen. Aangezien zowel urinoirs als toiletten te hoog zijn voor hem. Misschien dat hij dit nog eens kan uitleggen.
 
Reactiescore
417
Inmiddels wel, maar, ik ben altijd benieuwd hoe het is voor hem om altijd zittend te moeten plassen. Aangezien zowel urinoirs als toiletten te hoog zijn voor hem. Misschien dat hij dit nog eens kan uitleggen.
Mocht je het antwoord vinden, zou je dat mee kunnen nemen naar de volgende vergadering? Dit kan essentieel voor de ww zijn.
 
Reactiescore
1.365
Inmiddels wel, maar, ik ben altijd benieuwd hoe het is voor hem om altijd zittend te moeten plassen. Aangezien zowel urinoirs als toiletten te hoog zijn voor hem. Misschien dat hij dit nog eens kan uitleggen.
Had ie niet standaard zo'n zelfopblaasbaar opstapje mee?
 
Reactiescore
2.064
Cult trieste boost stam, nog erger dan walk w69 early
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
maakt niet uit ik won w69 ondanks mijn eigen geboost en zal deze wereld alweer zegevieren

komaaan culttttttt
 
Reactiescore
2.508
Is het de moeite waard om hier voor de lol nog even in de rim te starten?
 
Reactiescore
1.019
Nee, denk niet dat dat de moeite is, heb eventueel wel een mb accje waar je wat op mag kloten? :p
 
Reactiescore
2.508
Nja ik denk dat ik het het weer een klein maandje weer leuk ga vinden en dan weer stop haha
 
Reactiescore
524
@Burger is mijn favoriete burger


Ohja en sorry Rop dit bedoelde ik niet zo!!!!!! ! ! ! ! ! ! ! ! !
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
ik maak veel emoties los bij mensen, maar dit is echt heel mooi van KK

succes corne bij de ventekes
 
Reactiescore
524
ik maak veel emoties los bij mensen, maar dit is echt heel mooi van KK

succes corne bij de ventekes

Jij hebt dit al gevoeld
 
Bovenaan