Praathoek

Reactiescore
50
Dit spel is dood doordat spelers 3-4k punten hebben tegen dat hun beginnersbescherming voorbij is. Hoe wil je nieuwe spelers aanmoedigen om te blijven als hun zo hard worden weggespeeld?

Een normale wereld zonder PP beurs.... en neen, geen classic.

Een wereld waarin TW niet veel verdiend maar wel nieuwe spelers kan winnen. Waaruit ze uiteindelijk alsnog hun profijt halen.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.145
tbh denk ik niet dat nieuwe spelers heel veel meer kans hebben als ze naast een ervare speler komen te liggen of deze nu pp abused of niet.
Ziet er voor de rest misschien wat lulliger uit voor de beginner maar kansloos is ie toch wel.

Vroeger waren werelden gewoon veel groter en waren er verhoudingsgewijs ook veel meer noobs/onervaren spelers waardoor de kans dat je de start overleefde en het spel wat beter kon leren een stuk groter was.

De premium beurs helpt in zekere zin juist omdat er best veel noobs/nieuwe spelers pp abusen en daardoor juist wel verder in het spel komen.
Al zijn er natuurlijk ook situaties waar het andersom is.

Niet dat ik pro premium beurs ben voor de rest tho.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
68
C44 is anders heerlijk nog :)
 
Reactiescore
68
Boosten mag allemaal tegenwoordig, dus het maakt niet uit hoe duidelijk het is.
 
Reactiescore
156
Normaal gezien moet ik mijn beste beentje voorzetten om het AF te kunnen volgen maar nu telkens ik kom koekeloeren denk ik : is er nu nog altijd niks nieuws bijgekomen ???
 
Bovenaan