Praathoek

Reactiescore
490
Ach, ik weet er het fijne niet van. Echter kwam het in mijn ogen eerder neer op slecht diplomatisch werk van jullie kant, namelijk gebrek aan transparantie.

tjah dan komen we terug hier op uit.

Laat het leer geld zijn voor de toekomst, duidelijk communiceren met de stammen waar je afspraken mee hebt ;)
 
Reactiescore
559
zijn jullie ingame ook zo spraakzaam als hier? :D
 
Reactiescore
300
Hoe doen jullie het met dodenherdenking? Laten jullie dan aanvallen aankomen tijdens de ceremonie of vinden jullie dit een No-Go?

Dat je hier uberhaupt over nagedacht hebt? Was niet in me opgekomen nog. Ik vind persoonlijk dat RL en dit spel uit elkaar horen te liggen, echter precies zo timen dat ze precies tijdens de dodenherdenking aankomen gaat mij persoonlijk wel wat ver.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.413
Hebben de belgen uberhaupt dodenherdenking vandaag
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.413
Dodenherdenking ken ik niet ? Wapenstilstandsdag wel ? Dat is 11 november
Gezien nederland op 5 mei 1945 werd bevrijd vieren we elk jaar op 5 mei bevrijdingsdag, normaal met festivals en alles.

De avond ervoor is op 4mei altijd de nationale herdenking en eerbetoon aan alle oorlogsslachtoffers met kransleggingen en om 20:00 2min nationale stilte
 
Reactiescore
300
Dodenherdenking ken ik niet ? Wapenstilstandsdag wel ? Dat is 11 november

Vieren/herdenken belgen dit? Dat is van eerste wereldoorlog toch of meer in het algemeen? Hebben jullie niks mbt de tweede wereldoorlog?

Gezien nederland op 5 mei 1945 werd bevrijd vieren we elk jaar op 5 mei bevrijdingsdag, normaal met festivals en alles.

De avond ervoor is op 4mei altijd de nationale herdenking en eerbetoon aan alle oorlogsslachtoffers met kransleggingen en om 20:00 2min nationale stilte

Wrijf het er nog even in anders haha, dan lag ik nu ergens op het station onder een bankje met mn blikjes baco :biggrin:
 
Bovenaan