Praathoek

Reactiescore
344
Ik vind dat Joost recht door zee en duidelijk communiceert. Nu het hier gedeeld word had ik wel 1 vraag
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Joost ik vind dat je met dit achterlijke gedrag niet in onze Discord thuis hoort. Je past beter in deze:

Joost terug.png
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
joostje.JPG

joost zou een slechte scheepsmaat zijn
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Gisterennacht heb ik een zwaar verlies moeten verwerken. Het verlies van 2 vrienden die me nauw aan het hart lagen. Na jaren geen contact, had ik besloten het contact terug op te zoeken. Echter zorgde dit voor meer verdriet dan vreugde.

De geheugenkaartjes van beide silver en gold zijn aangetast door het jarenlange drankprobleem die ze hebben opgebouwd in stilte, waardoor ik niets meer kan opslaan. Het gaat jullie goed..

ripkes.JPG
 
Reactiescore
903
Gisterennacht heb ik een zwaar verlies moeten verwerken. Het verlies van 2 vrienden die me nauw aan het hart lagen. Na jaren geen contact, had ik besloten het contact terug op te zoeken. Echter zorgde dit voor meer verdriet dan vreugde.

De geheugenkaartjes van beide silver en gold zijn aangetast door het jarenlange drankprobleem die ze hebben opgebouwd in stilte, waardoor ik niets meer kan opslaan. Het gaat jullie goed..

Bekijk bijlage 27796

R.I.P sterkte met dit verlies!
 
Reactiescore
903

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Ik heb mezelf succesvol geintoxiceerd gisteren dus de operatie is uitgesteld, bedankt voor de interesse
 
Reactiescore
1.918
1615753177047.png

Dit lijkt me klare koffie


1615753209210.png
 
Reactiescore
903
Wat een donderdagmiddagborrel zeg!! #Party #Venari
 
Bovenaan