Praathoek

Reactiescore
903
klopt dat waren inderdaad nog echt leuke werelden om te spelen. Enkel W40 niet dat was kata oorlog :sad:
 
Reactiescore
903
Reactiescore
349
Leuk man, zonder torens weer een keertje. Kostte wel ff wat tijd om wat leuks te verzinnen maar heeft wel gewerkt
 
Reactiescore
903
Ja klopt torens is toch weer net wat anders. Zelfde als voorheen die kerkenwerelden. Is wel wat anders maar ben er zelf niet echt voorstander van
 
Reactiescore
23
Ja klopt torens is toch weer net wat anders. Zelfde als voorheen die kerkenwerelden. Is wel wat anders maar ben er zelf niet echt voorstander van

Ik ken eigenlijk niemand dat er voorstander is van het kerkensysteem :tongue: Ik ben wel meer voorstander voor grotere werelden. Laatste tijd lijkt elk account al eens een wereld gewonnen te hebben ahah
 
Reactiescore
903
Ik ken eigenlijk niemand dat er voorstander is van het kerkensysteem :tongue: Ik ben wel meer voorstander voor grotere werelden. Laatste tijd lijkt elk account al eens een wereld gewonnen te hebben ahah
Ja dat klopt en nee die kerkenwerelden zijn niet geliefd, al brengt het wel weer net wat anders met zich mee. Ja liefst weer die oude werelden rond W35/W45 zoiets toch stuk groter
 
Reactiescore
903
Ja klopt tijden veranderen ook en je doet er helaas niet aan idd
 
Reactiescore
206
Rond W40 zo’n wereld zou wel leuk zijn. Niet meer mega maar ook niet zo klein als nu

Ja helemaal met je eens! Persoonlijk vind ik Wereld 36 een van de leukere werelden die ik heb gespeeld (rond die tijd).

klopt dat waren inderdaad nog echt leuke werelden om te spelen. Enkel W40 niet dat was kata oorlog :sad:

Wie waren dat ook alweer? Dat is echt al even geleden zeg haha.
 
Reactiescore
903
Wie waren dat ook alweer? Dat is echt al even geleden zeg haha.

Error heeft die wereld wel gewonnen ^^ maar Raid!, Run!, Bibber ofzo als ik het me goed kan herinneren. Maar echt nooit meer zo’n kata oorlog zeg pff
 
Reactiescore
206
Error heeft die wereld wel gewonnen ^^ maar Raid!, Run!, Bibber ofzo als ik het me goed kan herinneren. Maar echt nooit meer zo’n kata oorlog zeg pff

Haha ja dat vond ik verder niet enorm verrassend eigenlijk. Wel echt lang geleden zeg. Kan me de hele kata-oorlog ook niet meer echt herinneren. Was toen volgens mij al gekapt, dat moet in dat geval dus tussen Raid en Error zijn geweest denk ik?

Run viel ongeveer gelijktijdig, maar de oorlog met Error was toen pas amper begonnen meen ik. Daar ging veel intern gezeik en meer gedoe/stab met zo'n pretstam genaamd The Resistance ofzo aan vooraf meen ik me nog te herinneren.
 
Reactiescore
903
Haha ja dat vond ik verder niet enorm verrassend eigenlijk. Wel echt lang geleden zeg. Kan me de hele kata-oorlog ook niet meer echt herinneren. Was toen volgens mij al gekapt, dat moet in dat geval dus tussen Raid en Error zijn geweest denk ik?

Run viel ongeveer gelijktijdig, maar de oorlog met Error was toen pas amper begonnen meen ik. Daar ging veel intern gezeik en meer gedoe/stab met zo'n pretstam genaamd The Resistance ofzo aan vooraf meen ik me nog te herinneren.
Klopt de katas begonnen met raid nadat een account katas had gegooid en er een tegenactie erop kwam om het “af te leren” maar dat mondde uit tot kata oorlog.
Goed dan heb je dat ook een x meegemaakt,
maar tof is het absoluut niet.

ja zijn wel wat acties geweest idd precies hoe of wat kan ik me ook niet heugen is inmiddels al 5/6 jaar geleden.
 
Reactiescore
903
Ik zat toen in Bibber, sinsdien echt anti kata geworden
Is ook de laatste wereld geweest dat ik überhaupt ooit nog een kata gemaakt heb. Ben ook sindsdien zo anti kata geworden. Maar dat weet je idd pas als je het een keer meegemaakt hebt
 
Bovenaan