Praathoek

Reactiescore
290
Nu de hele premade toch open en bloot op het forum staat...
Een bericht aan het C54-gedeelte van de premade (geen idee hoe het zit bij C55-gedeelte)
Afgezien van het feit dat jullie gestabt zijn, vind ik het vrij triest om enerzijds met inderdaad bijna 50accounts te starten (Boost what!?) en al helemaal belachelijk dat jullie buiten jullie 50 accie's ook nog eens bondgenootschappen afsluiten met andere stammen.
Heb ik toch stiekem gegniffeld bij elk dorp dat jullie verloren, sorry not so sorry:D

Succes aan de herstarters btw, mooi dat jullie niet opgeven!
 
Reactiescore
489
Nu de hele premade toch open en bloot op het forum staat...
Een bericht aan het C54-gedeelte van de premade (geen idee hoe het zit bij C55-gedeelte)
Afgezien van het feit dat jullie gestabt zijn, vind ik het vrij triest om enerzijds met inderdaad bijna 50accounts te starten (Boost what!?) en al helemaal belachelijk dat jullie buiten jullie 50 accie's ook nog eens bondgenootschappen afsluiten met andere stammen.
Heb ik toch stiekem gegniffeld bij elk dorp dat jullie verloren, sorry not so sorry:D

Succes aan de herstarters btw, mooi dat jullie niet opgeven!

Ben ik blind of welke premade is dat??
 
Reactiescore
3.584
Premades zijn lelijk, boost-accounts vind ik nog erger dan stabs. Zou ook harder tegen gepropagandeerd mogen worden.
 
Reactiescore
903
Ja alleen heb je dat niet in de hand of kun je dat in de hand krijgen. Het is iig niet meer als voorheen dat je de wereld begint en uiteindelijk kijkt welke stam het beste bij je past. Het is idd premades en intern/fusies etc helaas..
 
Reactiescore
3.584
Het is juist het interessants om een wereld onbezonnen te starten en te kijken waartoe je bekomt zonder enige voorkennis/relaties.


Tegenwoordig is het idd zo, dat alles zo risicoloos moet, alles word meteen ingesteld voor de endgame. Deze speelwijze zorgt ervoor dat er geen reet plezier meer aan tw te behalen valt. Maanden opbouwen opbouwen, 3 maand een endgame uitvechten, 2 acc's breken bij je tegenstreven en een hele stam valt uit elkaar. Persoonlijk ben ik daar klaar mee (zelf aan meegedaan jaren lang). Echter zijn dit mijn minst leuke werelden geweest ondanks een hogere succes gehalte.

Uiteindelijk is het tijdsverlies als je te weinig fun uit de game behaald ondanks winst, Het is leuker om nieuwe mensen te leren kennen ipv altijd met dezelfde groepjes. De werelden zijn dermate klein 2 deftige premades een hele wereld al in hun plooien leggen, je moet een kant kiezen of je valt uit de boot, alles gaat richting een 1 v 1 in een veel te snel tempo.


Stammenlimiet moet nog lager, max 7, os buiten de stam uit. Daarnaast moeten boost-accounts net zo'n schande worden als stabs/kata's dit zijn, deftige stammen moeten spelers met boost-accounts weigeren, op het AF komen vermelden. Zo creëer je misschien het begin van het einde van boostaccounts op grote schaal. Al zal dit gedragen moeten worden door vele deftige spelers op tribalwars om hier een norm van te maken.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
903
Het is juist het interessants om een wereld onbezonnen te starten en te kijken waartoe je bekomt zonder enige voorkennis/relaties.


Tegenwoordig is het idd zo, dat alles zo risicoloos moet, alles word meteen ingesteld voor de endgame. Deze speelwijze zorgt ervoor dat er geen reet plezier maar aan tw te behalen valt. Maanden opbouwen opbouwen, 3 maand een endgame uitvechten, 2 acc's breken bij je tegenstreven en een hele stam valt uit elkaar. Persoonlijk ben ik daar klaar mee (zelf aan meegedaan jaren lang). Echter zijn dit mijn minst leuke werelden geweest ondanks een hogere succes gehalte.

Uiteindelijk is het tijdsverlies als je te weinig fun uit de game behaald ondanks winst, Het is leuker om nieuwe mensen te leren kennen ipv altijd met dezelfde groepjes. De werelden zijn dermate klein 2 deftige premades een hele wereld al in hun plooien leggen, je moet een kant kiezen of je valt uit de boot, alles gaat richting een 1 v 1 in een veel te snel tempo.


Stammenlimiet moet nog lager, max 7, os buiten de stam uit. Daarnaast moeten boost-accounts net zo'n schande worden als stabs/kata's dit zijn, deftige stammen moeten spelers met boost-accounts weigeren, op het AF komen vermelden. Zo creëer je misschien het begin van het einde van boostaccounts op grote schaal. Al zal dit gedragen moeten worden door vele deftige spelers op tribalwars om hier een norm van te maken.

klopt man helemaal met je eens, ben zeker voorstander van het bovenstaande. Idd lekker beginnen aan de wereld en kijken waar het schip strand of juist niet. Strijden voor elke meter en elk dorp en niet idd zoals het nu gaat.

De werelden worden ook steeds kleiner wat ook niet meewerkt, dus je krijgt idd wat jij al aangeeft premade tegen premade of iets dergelijke. Dan zul je miss nog paar stammen hebben die een tijdje vol kunnen houden maar uiteindelijk weggespeeld worden.

Het mooiste is als de werelden weer net zo groot worden als vroeger en niet dat je na 6 maanden al in een eindstrijd zit.
 
Reactiescore
489
Premades zijn lelijk, boost-accounts vind ik nog erger dan stabs. Zou ook harder tegen gepropagandeerd mogen worden.

Al enkele werelden na elkaar starten er elke wereld wel paar premades. Dit gebeurt trouwens niet enkel in de recente werelden maar gebeurde elke wereld wel dat paar maatjes met elkaar samenhokken. Het verschil nu is dat de werelden pak kleiner zijn en dat deze meteen veel meer impact hebben. Ikzelf ben deze wereld met men team solo gestart en tot nu loopt dat erg vlot. Maar premades zijn nu eenmaal een dingetje waar ikzelf niets op tegen heb.

Boosts is een ander verhaal waar je vroeger gewoon voor gebanned werd. En dat zou nu ook moeten gebeuren. De realiteit is echter anders aangezien je daar zelfs geen ban meer voor kan krijgen...
Ik denk dat iedereen wel terug naar de tijd wil gaan dat het bestraft werd, maar TW heeft dit zelf in de hand gewerkt. Als je ziet dat sommige accs met 10+ boosts starten... merk je dat dat aspect ook gewoon de standaard is geworden helaas :(

Ja alleen heb je dat niet in de hand of kun je dat in de hand krijgen. Het is iig niet meer als voorheen dat je de wereld begint en uiteindelijk kijkt welke stam het beste bij je past. Het is idd premades en intern/fusies etc helaas..

Geef ik je 100% gelijk in. De charme om zonder premade/boosts te starten is weg. Iedereen denkt: als anderen boosts gebruiken, waarom ik niet. Als gevolg zie je dan ook vaak dat de echte startfase 2 weken duurt, accs vorm krijgen en dan door PP gerushed worden naar midgame waar je dan vaak een 2 strijd krijgt.

Volgens mij kan je hier ook weinig tegen doen. Het zit al in de spelmentaliteit van velen. Winnen is belangrijker dan spelplezier bij velen. En zoals gezegd denken ook de meeste: waarom zou ik niet boosten/ in premade starten als anderen het wel doen? Het vergroot de kansen gewoon zo hard dat weinig mensen zonder deze boosts etc starten.
 
Reactiescore
3.584
Het mooiste is als de werelden weer net zo groot worden als vroeger en niet dat je na 6 maanden al in een eindstrijd zit.

Werelden zo groot als vroeger moet voor mij nu ook weer niet. Denk persoonlijk dat niet veel mensen nog zin hebben om 5 jaar op 1 wereld te gaan spelen. Het mag natuurlijk wel iets groter dan nu het geval is, zo iets als w42 vond ik prima. Langer dan 2 jaar moet een wereld zeker niet duren.
 
Reactiescore
903
Werelden zo groot als vroeger moet voor mij nu ook weer niet. Denk persoonlijk dat niet veel mensen nog zin hebben om 5 jaar op 1 wereld te gaan spelen. Het mag natuurlijk wel iets groter dan nu het geval is, zo iets als w42 vond ik prima. Langer dan 2 jaar moet een wereld zeker niet duren.

Ja dat inderdaad miss verkeerd verwoord met vroeger, ik was ook vooral actief van 38 tm 49. Dat waren wel grotere werelden en leukere werelden naar mijn mening.
 
Reactiescore
903
Reactiescore
903
Ah dan is het puur toeval dat ik je naam 'herkende'. Toch zei het me iets :D
Onder welk account was dat?

W39 heb ik op een account gespeeld (niet eens relavant of benoemenswaardig) die ik toen der tijd heb gemaakt daarna eigenlijk op Tasmaniandevil gespeeld. Dus de naam van Tazz kun je idd wel tegen zijn gekomen toen der tijd.:D Jou naam zegt mij namelijk ook iets
 
Reactiescore
30
W39 heb ik op een account gespeeld (niet eens relavant of benoemenswaardig) die ik toen der tijd heb gemaakt daarna eigenlijk op Tasmaniandevil gespeeld. Dus de naam van Tazz kun je idd wel tegen zijn gekomen toen der tijd.:D Jou naam zegt mij namelijk ook iets

Tazz zegt me inderdaad meer. Ik was de buur van Jason (TheFarmersLife) en van Dualicious. East-Side.
Vanuit de rim wat gegroeid richting Ghosts. Guillaume (AF: Fobia) was mijn co. Harvest Time bestond niet meer, maar heb dezelfde naam gebruikt om nog eens te starten op W77.
 
Reactiescore
903
Oke Nice man! Ja naam Fobia klinkt idd ook bekend. Ja net even naar stats zitten kijken ik herken je idd van 39. Ja afkorting Tazz gebruiken wij zelf meestal ook ipv volledige naam vandaar! :D
 
Bovenaan