Praathoek

Reactiescore
2.064
Reactiescore
1.804
Gemiddeld vijf berichten per dag dat valt wel mee? Bovendien kan ik gerust zonder probleem een dagje overslaan, terwijl jullie leven in teken staat van TW en farmen?
 
Reactiescore
7.942
en je bent er nog trots op ook :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin:

Plezier hebben in een game? Jij haalt plezier in hier / discord spammen en de keuze niet meer te willen deelnemen in het spel zelf. Moet je zelf weten, maar ga niet op anderen kritiek leveren die het wel spelen terwijl je aan het spammen zelf ook de nodige uren verspilt.
 
Reactiescore
1.804
Plezier hebben in een game? Jij haalt plezier in hier / discord spammen en de keuze niet meer te willen deelnemen in het spel zelf. Moet je zelf weten, maar ga niet op anderen kritiek leveren die het wel spelen terwijl je aan het spammen zelf ook de nodige uren verspilt.
ik draai gewoon mee op w76 hoor dus weet niet wat je lult?
Het probleem is dat jij plezier haalt uit een spel op een manier waarop je het plezier voor anderen volledig verpest
 
Reactiescore
1.804
nee door met 6-8 man op een account te spelen :redface: :redface: :redface:
 
Reactiescore
7.942
Oh ben jij er zo één. Als iemand solo speelt is het een loser eerste klas omdat ie zijn uren in een spel stopt, los je dit op door met meer mensen te spelen verpest je het spel. :redface: :redface: :redface: :redface: :redface: . Als je jaloers bent doe je het toch lekker ook?
 
Reactiescore
1.918
vandaag naar de bakker geweest en een baguette gekocht. Beetje Nutella erop en heerlijk smikkelen was dat
 
Reactiescore
1.804
Oh ben jij er zo één. Als iemand solo speelt is het een loser eerste klas omdat ie zijn uren in een spel stopt, los je dit op door met meer mensen te spelen verpest je het spel. :redface: :redface: :redface: :redface: :redface: . Als je jaloers bent doe je het toch lekker ook?

Je kan dit spel prima spelen zonder er uren per dag in te steken. Dat is dus net mijn hele punt of volg je niet meer? :confused2: :confused2:
 
Reactiescore
1.804
Bovenaan