Praathoek

Reactiescore
138
Tevens wil ik nog even toevoegen dat wij niet hun aangesproken hebben maar andersom. Dit is misschien wat makkelijker te begrijpen voor je.

Neem dat mee in combinatie met de keuze over elk lid gewoon te praten met elkaar en je hebt een heel ander verhaal klaarliggen.

Klopt ga ik niet ontkennen , wij hebben hun aangesproken & ze hebben ons afgewezen.

Wil ik wel gewoon duidelijk hebben , ook al krijg ik veel haat van hun kant, wil het wel gewoon netjes zeggen zoals het is.
 
Reactiescore
1.577
Zo kan ik er ook verschillende laten zien hoor :D


Kon jij dit maar laten zien:

Zijde 1:
Spelers: nonkel jos
Zijde 2:
Stammen: Rose.

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1:
2
Kant 2: 0
Verschil: 2

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1:
11,647
Kant 2: 0
Verschil: 11,647

chart
 
Reactiescore
138
Kon jij dit maar laten zien:

Zijde 1:
Spelers: nonkel jos
Zijde 2:
Stammen: Rose.

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1:
2
Kant 2: 0
Verschil: 2

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1:
11,647
Kant 2: 0
Verschil: 11,647

chart


Haha ja dat is appelen met peren vergelijken als je het mij vraagt :p

Had deze tabel een weekje geleden gemaakt en dan zag het er wel heel anders uit :p
 

Red Sky at Morning

Wall Breaker 19/20
Reactiescore
126
150 clears + 150 edels wave 1. Best pittig in deze fase van spel

Pittig? Er zijn sws acc's me 40 a 50 edels, 3 a 4 acc's en je zit al aan 150+ edels. Dat is per account gemiddeld 10 treinen of 20 edelparen timen. Dodgen, snipen & recappen en eventueel ook een aantal belangrijke front dorpen stacken als je zoveel clears niet kan blocken of "deffen". Vgm is er de eerste dag gewoon redelijk wat fout gegaan waardoor het nadien moeilijker en moeilijker begon te worden door o.a dodgefouten, cf's en miss ook duur deffen. Ik weet natuurlijk niet of er dodgefouten etc zijn gebeurd maar recappen en vooral voorbereiding dmv recap edels klaar te zetten kan al een heel groot verschil maken en zeker op een wereld waar je geen def kan timen na je edels.
 
Reactiescore
138
Pittig? Er zijn sws acc's me 40 a 50 edels, 3 a 4 acc's en je zit al aan 150+ edels. Dat is per account gemiddeld 10 treinen of 20 edelparen timen. Dodgen, snipen & recappen en eventueel ook een aantal belangrijke front dorpen stacken als je zoveel clears niet kan blocken of "deffen". Vgm is er de eerste dag gewoon redelijk wat fout gegaan waardoor het nadien moeilijker en moeilijker begon te worden door o.a dodgefouten, cf's en miss ook duur deffen. Ik weet natuurlijk niet of er dodgefouten etc zijn gebeurd maar recappen en vooral voorbereiding dmv recap edels klaar te zetten kan al een heel groot verschil maken en zeker op een wereld waar je geen def kan timen na je edels.


zoals je zegt is het 1ste dag fout gelopen omdat ik in slaap ben gevallen , & alles wat er gedodged moest worden is dus blijven staan.

Wat onze 2de dag in horror heeft veranderd.
 
Reactiescore
290
Pittig? Er zijn sws acc's me 40 a 50 edels, 3 a 4 acc's en je zit al aan 150+ edels. Dat is per account gemiddeld 10 treinen of 20 edelparen timen. Dodgen, snipen & recappen en eventueel ook een aantal belangrijke front dorpen stacken als je zoveel clears niet kan blocken of "deffen". Vgm is er de eerste dag gewoon redelijk wat fout gegaan waardoor het nadien moeilijker en moeilijker begon te worden door o.a dodgefouten, cf's en miss ook duur deffen. Ik weet natuurlijk niet of er dodgefouten etc zijn gebeurd maar recappen en vooral voorbereiding dmv recap edels klaar te zetten kan al een heel groot verschil maken en zeker op een wereld waar je geen def kan timen na je edels.
Eens, ik kreeg ook te horen van Wurm dat ze door wekkers waren geslapen, dat geloof ik ook er waren veel lange afstands edels en recaps begonnen pas 45 minuten na de massa aankomst te lopen. Wat ook zuur is voor wurm en co. En daardoor indd dodges gemist.
 

Red Sky at Morning

Wall Breaker 19/20
Reactiescore
126
zoals je zegt is het 1ste dag fout gelopen omdat ik in slaap ben gevallen , & alles wat er gedodged moest worden is dus blijven staan.

Wat onze 2de dag in horror heeft veranderd.

Ja zonder troepen kan je idd nietveel meer proberen. Resultaat was wrss anders hadden jullie er wel geweest.
 
Reactiescore
138
Eens, ik kreeg ook te horen van Wurm dat ze door wekkers waren geslapen, dat geloof ik ook er waren veel lange afstands edels en recaps begonnen pas 45 minuten na de massa aankomst te lopen. Wat ook zuur is voor wurm en co. En daardoor indd dodges gemist.


Ben blij dat je hier eerlijk over bent :)

Want heb hier al wat andere dingen gelezen wat niet juist loopt met de waarheid.

Nu word ik meer afgeschilderd als iemand die niet kan deffen of die de moeite niet wilt doen :)

En er mag haat zitten maar je beseft volgens mij ook wel goed genoeg dat dit niet waar :)

Er zijn fouten gemaakt en daar moet ik mee leren leven.
 

Red Sky at Morning

Wall Breaker 19/20
Reactiescore
126
Eens, ik kreeg ook te horen van Wurm dat ze door wekkers waren geslapen, dat geloof ik ook er waren veel lange afstands edels en recaps begonnen pas 45 minuten na de massa aankomst te lopen. Wat ook zuur is voor wurm en co. En daardoor indd dodges gemist.

Ja inderdaad, wel een mooie massa denkik en slim om een grotere speler aan te vallen met meerdere spelers want als dat goed uitpakt heb je meteen een groter acc weggespeeld. Maar echt een grote massa zou ik het nog niet durven noemen, wel de grootste op de wereld tot nu toe
 
Reactiescore
34
zo te zien is VFgoed wakker :p:D

Je bent zelf een dramatische speler die door PP te abusen en een beetje goedkope diploamtie toevallig bij de nummer 1 stam is terecht gekomen. Aan je aanvallend gedrag te zien ben je nog slechter dan mijn kleine teen dus je zou beter kappen met je arrogant gedoe. Het feit is dat je 3-0 in het krijt staat tegen een stam die 10x kleiner is, en dat maakt jou gewoon een extreem zwakke speler.

Veel succes verder.
Deels heb je gelijk helaas... mijn portefeuille is helaas groter als de gemiddelde mens en door mijn luiheid aan farmen en roven is het makkelijker om gewoon te kopen.
Op deze manier hoef ik geen uren op een pc te liggen staren :p

Hetgeen wat helaas fout is,hoe zijn wij in godsnaam in deze stam beland ?
We zij er simpelweg al van in het begin bij ,dag 1 VBV dus snap je redenering niet echt ...

3-0 in het krijt ? je mag best trots zijn dat je 2 edels kan timen op treinen als je je zo goed voelt door de stats ;)

ahahha ik dacht dat beware the stare een spelertje was van 5 dorpjes ofzo en vond het eigenlijk een beetje laf wat we deden, maar nu ik zie dat hij megagroot geabused is. WAT EEN HELDEN DIE VRIJ FORUMMERS!!!

En wie ben jij ? die speler die al sinds het begin van de wereld hetzelfde aantal dorpen heeft ?

zowel ingame als op het forum

auw

VFSUPERGOED

Ik kijk zeker uit naar het verdere verloop van deze hete strijd in het westen van 75 !
De accounts met de meeste cente.... edels zal uiteindelijk winnen zeker ?

Nog 1 ding, @nonkel jos mag van mij hier over mij posten <3

Maar als je mij niet kent of je weet niet waarover je praat of je hebt gebrek aan ervaring ?
Stuur me dan liever privé !

Kan ik je eerst leren kennen, kunnen we samen eens babbelen en dan zal je zien dat ik misschien een arrogante uitstraling heb,
maar dat ik nondedju vanbinnen een lief ; teder ; sappig ; grootgeschapen hartje heb :)

Wil alleen nog even toevoegen dat als je kon meesnoepen van EWAP met amper troepenverlies je beter ook een AF postje in mekaar had gestoken ;)
 
Reactiescore
290
Ja inderdaad, wel een mooie massa denkik en slim om een grotere speler aan te vallen met meerdere spelers want als dat goed uitpakt heb je meteen een groter acc weggespeeld. Maar echt een grote massa zou ik het nog niet durven noemen, wel de grootste op de wereld tot nu toe
Precies wat je zegt de “grootste tot nu toe. Het had indd meer kunnen zijn en er had meer in kunnen zitten vanuit Rose. Maar we zijn tevreden althans dat ben ik. En jammer voor wurm dat hij doorsliep, volgende keer voor zekerheid vvtje uitzetten mss als mensen zien dat je niet ON komt.
 
Reactiescore
1.577
Wil alleen nog even toevoegen dat als je kon meesnoepen van EWAP met amper troepenverlies je beter ook een AF postje in mekaar had gestoken ;)

dit is feitelijk onjuist we houden nog steeds wekelijks een wake voor de twee klieren en edeltrein die Dash er kwijt is geraakt, overigens spreekt mijn ODA voor zich

riprip dash' clear sterkte aan de nabestaanden
 
Bovenaan