Praathoek

Reactiescore
2.508
Nu je het zegt...
@The Minion hoezo krijgen wij geen schandpaal? De eerste stabs moet zich hier toch al ergens hebben voorgedaan?

Schandpaal is voor boosters bedoeld, maar voel je vrij om hier een topic over te maken
 

Deleted User - 487970061

Guest
Schandpaal is voor boosters bedoeld, maar voel je vrij om hier een topic over te maken
Daar wordt het op w74 ook duidelijk niet alleen voor gebruikt en daar is het best leuk, dus ik zeg gewoon doen hier
 
Reactiescore
2.508
Hallo spelers,

Het is weer tijd voor een algemene contest: Raad de mod (klik). Het doel van deze contest is om jullie TWTeam beter te leren kennen. Elke week zullen er vragen online komen die jullie mogen beantwoorden. Leer feitjes over het leven van jullie TWTeam.

De vragen zijn hier (klik) te vinden. Aarzel niet en verzamel feitjes over de mods. Uiteraard worden er ook premiumpunten uitgedeeld. Elke week zullen er 1.000 te verdienen zijn!
 
Reactiescore
786
Beetje reclame komen maken
 
Reactiescore
5.701
Hahaha hoop dat dit een prank is, zo niet wil ik er vast 20 kopen.
 
Reactiescore
2.386
@Duckje ? Beetje equivalent met 4 privilege items imo
 
Reactiescore
1.380
Als dit waar is is dit spel zichzelf zwaar aan het verzieken en krijgen bepaalde mensen enorme voorsprongen.
 
Reactiescore
214
Ik speel zelf nog op men eigen account, men vriendin speelt nu sinds deze wereld ook mee, op een eigen, "nieuw" acoount, op die manier
 
Reactiescore
2.386
Wil je verkering met mij Stanlin? Dan kunnen wij ook samen TW-en!
Nee geef me een jaar of 4, misschien speelt mijn vriendin dan ook mee :boer:
 
Bovenaan