Praathoek

Reactiescore
766
Overuren voor het support team vandaag :)
 

DeletedUser77942

Guest
Ja gast dit is juist het hele probleem. Als je nou wat MBs met als doel hun het spel te leren, dan was het nog enigsinds oke. Maar zoals je zelf toegeeft zijn dit gwn ervaren accounts waarvan letterlijk de bedoeling is om jouw account te boosten. En er staat gwn in de regels:

"Het is verboden om één of meer accounts aan te maken en/of te gebruiken om een andere account te onderhouden ("pushen"). "

Dus hoe je uberhaupt nog verbaasd bent over dat je account een paar daagjes gebanned is, is echt een wonder. Maarja zelfde geldt voor Da Vinci, kreeg afgelopen dagen meer clears/edels van zijn MBs dan van het account zelf. En de dorpjes die nu leeg staan van die MBs worden nu geinternd door hem.

En het klopt idd dat die MBs waarschijnlijk beter zijn dan ik, dit is namelijk mn eerste serieuze wereld ooit en mn co is hem eruit gepeerd dus moest het solo doen. Maar heb alweer een hoop geleerd afgelopen dagen en wat ervaren co's geregeld dit keer, so bring it on ;).

Verder hebben jullie nog steeds een verruit superieuren ligging, en is de kans groot dat je na die 5 dagen gwn weer verder kan waar je mee bezig was. Dus stop met aanstellen en ben blij dat je maar een 5 dagen ban krijgt aangezien je zo opzichtig de regels hebt overtreden.

- Main speler op Mien Jong

Vertel mij een waarom jij jezelf dan geboost hebt met mien man en mien kind?
Is ook boosten mijn vriend
 

Bijlagen

  • Screenshot_20200112-014456_Chrome.jpg
    Screenshot_20200112-014456_Chrome.jpg
    601,5 KB · Weergaven: 54
Reactiescore
1.918
Overuren voor het support team vandaag :)

Farmdecibel & Co be like
tenor.gif
 
Reactiescore
44
SeBa kreeg afgelopen week ook aardig wat off over zich heen vanuit MB's van Hi Ho.
brampoodt ---> Link
Natural Selection
Path of Righteousness ---> Link

Als off doodloopt wordt het maar geinternd.
Vind het vrij sneu

Hey killb ik weet niet wat jij verwacht van mbs maar ik gebruik ze normaal gesproken om het moraal te breken. Ik heb ze in het begin van de wereld vrij hun gang laten gaan maar nu onze eigen cluster goed schoon begint te raken kunnen ze weer als mb verder. Met 10 of 15 dorpen gaat dat nogal moeilijk dus is toch logisch dat we dorpen van ze pakken? Zou jij ze kleine spelers laten aanvallen met laag moraal? Dan snap jij het principe niet zo goed denkik.
 

DeletedUser69967

Guest
Hey killb ik weet niet wat jij verwacht van mbs maar ik gebruik ze normaal gesproken om het moraal te breken. Ik heb ze in het begin van de wereld vrij hun gang laten gaan maar nu onze eigen cluster goed schoon begint te raken kunnen ze weer als mb verder. Met 10 of 15 dorpen gaat dat nogal moeilijk dus is toch logisch dat we dorpen van ze pakken? Zou jij ze kleine spelers laten aanvallen met laag moraal? Dan snap jij het principe niet zo goed denkik.

Ging me meer om de verhouding van MB's die Hi Ho gebruikt ten opzichte van de rest van de stammen/spelers.
 
Reactiescore
44
Ging me meer om de verhouding van MB's die Hi Ho gebruikt ten opzichte van de rest van de stammen/spelers.

Iedereen speelt op zijn eigen manier de een is sociaal en kan met mbs groot worden, de ander edelt bbs bij een overschot aan edels en de ander fuseert met iemand. Er zijn zoveel manieren waarop je kunt groeien en iedereen kan dat zelf bepalen, dat is wat tw mooi maakt. Ik bekijk het simpel en kan wel lachen om de reacties op de fora hier. Het is en blijft een spelletje
 
Reactiescore
983
@Mien Man hoe kun je zo ongelofelijk hypocriet zijn om te klagen over hoe wij met Vinci mb's internen terwijl er maar 1 reden is dat jij in de top staat? Namelijk, het internen van de spelers Mien Man en Mien Kind. Je zou beter je tijd steken in het dodgen dan dat je hier de moraalridder komt uithangen.

Heel de discussie over mb's internen begint weer op te spelen terwijl die al altijd hetzelfde is en ik heb er maar 1 ding op te zeggen: schaf dat hele moraalgedoe af en je zal dit niet meer voorhebben. (of toch minder, ik weet dat er vast nog wel accounts mee zullen verder doen omdat ze niks anders kunnen)

Het is waar dat Hi Ho veel mb's heeft, ben ik het alleen maar mee eens maar da's geen reden dat ze allemaal over dezelfde kam geschoren moeten worden hé. Er zijn wel degelijk accounts tussen die geen heel leger hebben er van en ze gebruiken voor de kleinere spelers, echter moet je dan wel om hun weer een deftig moraal te bezorgen enkele dorpen overnemen zodat deze mb's weer volop kunnen knallen, niks mis mee en ben er 100% zeker van dat zowat élk account dat ooit wel eens een wereld heeft gedaan.
 
Reactiescore
132
@de ban van Icenoble. Ik neem aan dat de mods bewijs zullen gevonden van boosten, en dan is een straf gewettigd, het is alleen jammer dat de straf dan zo laat is.

Maar de wereld moet ook niet kakken op alle MB's van Hi Ho. Zoals .Da Vinci aangeeft, je hebt verschillende manieren van groeien, en alles heeft zijn voor-en nadeel. Het hebben van veel MB's neemt vaak ook edelruimte af voor jezelf in het begin, en vaak zijn MB's minder actief en een liability bij aanvallen tegen. Als dat uiteindelijk voor een account wel allemaal goed in elkaar past, en als de MB's gewoon goed zijn, dan doe je het gewoon prima.

Voor de rest is dit ook gewoon maar een spel, waar ik vaak even veel geniet van de heerlijke comments op dit forum dan het spelen van TW.
Succes iedereen verder!
 

Deleted User - 482364

Guest
Ahja Hi Ho zet zichzelf voor schut omdat die MB's gewoon main spelers wegknallen uit een stam zonder dat er iets van planning is, dus nee die zijn duidelijk niet nodig om andere spelers weg te spelen. Ze organiseren een eigen blitz en hebben er succes mee :oops:
Alea zet zichzelf voor schut, die MB's knallen gewoon uit eigen beweging die dorpen weg want ze zijn vrij in hun doen en laten, alea stond helemaal niet op de planning bij het noorden van Hi Ho..

Ja want, jullie nemen met zijn ALLEN, lees ALLEN, dus ook hi ho, etc. dorpen tegelijk, om 8 uur, over van alea. Zijn jullie dan dan per ongeluk allemaal tegelijk aan het aanvallen dat het nu in een keer een aanval van hun op zichzelf was?
 

Deleted User - 482364

Guest
Hey killb ik weet niet wat jij verwacht van mbs maar ik gebruik ze normaal gesproken om het moraal te breken. Ik heb ze in het begin van de wereld vrij hun gang laten gaan maar nu onze eigen cluster goed schoon begint te raken kunnen ze weer als mb verder. Met 10 of 15 dorpen gaat dat nogal moeilijk dus is toch logisch dat we dorpen van ze pakken? Zou jij ze kleine spelers laten aanvallen met laag moraal? Dan snap jij het principe niet zo goed denkik.

Normaal gesproken staan mb's er om kleine spelers aan te vallen... Je probeert jezelf nu puur in het goede daglicht te schrijven door te zeggen dat je ze even hun gang liet gaan. Allemaal in eigen belang om de dorpen later zelf over te nemen. ;)
 
Reactiescore
44
Normaal gesproken staan mb's er om kleine spelers aan te vallen... Je probeert jezelf nu puur in het goede daglicht te schrijven door te zeggen dat je ze even hun gang liet gaan. Allemaal in eigen belang om de dorpen later zelf over te nemen. ;)

Joh, maar daar zijn mbs toch ook voor.. Die helpen de mh toch. Ik dwing ze niet hoor. Ik laat ze hun gang gaan omdat voor beide partijen prettig is. En aangezien het tijd werd voor weer kleinere spelers kunnen we ze nu wat inperken en kunnen ze hun gang weer gaan. Is niks fout aan. Dit spel bestaat uit zoveel. Verschillende onderdelen waarom zou je er niet gebruik van maken?
 
Reactiescore
1.365

Deleted User - 482364

Guest
1578935656573.png

Kijk Night, schat, ja hier een mooi opgezette aanval van Hi Ho! Knap werk!
 
Reactiescore
96
Weten jullie wat pas echt lullig is aan die ban?
Dat ze het bekend maken op het AF opt moment dat ik halverwege mijn post was om IceNoble te raten :sad:
Dus toen ben ik maar geragequit...

En ja @lord-toms dat was een post waarin ik 2 masteropleidingen en een MBA kon hebben afgerond :mad2:
 
Bovenaan