Praathoek

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.412
zal je nog eens helpen, meneer intern-dictum :eek:
 
Reactiescore
161
Ik vraag jullie allen om een moment stilte voor QQEEZZ. Met hun steun groeien er een aantal dorpjes iets harder dan gemiddeld. Staat natuurlijk wel leuk: "Onder bescherming van QQEEZZ". Echter, die bescherming reikt niet verder dan loze tekst op een profiel. Try harder boyssss.
 

Deleted User - 482364

Guest
Ik vraag jullie allen om een moment stilte voor QQEEZZ. Met hun steun groeien er een aantal dorpjes iets harder dan gemiddeld. Staat natuurlijk wel leuk: "Onder bescherming van QQEEZZ". Echter, die bescherming reikt niet verder dan loze tekst op een profiel. Try harder boyssss.

Uitleg?
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Ik vraag jullie allen om een moment stilte voor QQEEZZ. Met hun steun groeien er een aantal dorpjes iets harder dan gemiddeld. Staat natuurlijk wel leuk: "Onder bescherming van QQEEZZ". Echter, die bescherming reikt niet verder dan loze tekst op een profiel. Try harder boyssss.
Elk willekeurig persoon kan dat op z’n profiel zetten in de hoop minder aanvallen te krijgen toch?
 
Reactiescore
161
Een mannetje van 2.2k 'onder bescherming nemen' - nooit 'steun' gezien. Ik hoop dat jullie het blijven goed praten.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.412
Zoals kyuka zei, een ieder kan dat op zijn profiel zetten, als wel dat iedereen zoiets kan claimen op het AF.

Men wilt je best wel geloven, maar plaats dan op zijn minst iets als bewijs. Een screenshot van afspraken of de volledige pm wisseling met qqeeezz bijvoorbeeld
 

DeletedUser79297

Guest

Zware kerst gehad maar hier is de uitleg:

QQEEZZ 22.12.19 22:01
Hmm dan zou ik men def liever terugtrekken. Anders gaan ze allemaal dood mss :p als het 1 edel is zou ik mss nog op tijd geraken met nieuwe def hierna

Angi 22.12.19 22:01
ik stuur ze terug en stel mijn uit

QQEEZZ 22.12.19 22:04
Ja dodge jou def zeker!

Angi 22.12.19 22:07
Bericht heb je.
alleen verkenners

Angi 22.12.19 22:16
Bedankt voor je help.
Ik ben op zoek naar een stam, anders gaat het zeker niet lang goed.
wat denk jij van [ally]Money Train![/ally]?

En ik heb nog een gedachten, als dat van je mag!

Als ik in mijn profiel zet : onder bescherming van :[player]QQEEZZ[/player]
Dat ALLEEN als jij toestemming geeft!!!!

QQEEZZ 22.12.19 22:20
Hmm ik heb momenteel de stam IKHN onder bescherming en die helpen mij als moraalbreker. Enkel heb ik al heel veel mensen erbij genomen (te veel eigenlijk) en is er niet zo heel veel ruimte :p

Denk dat het niet slecht is om een stam in het noorden te zoeken die je kan joinen, als je eens hulp nodig hebt mag je me wel altijd pm sturen hiervoor ;)
En als je dat graag wil mag je dat gerust op je profiel zetten ook haha

Angi 22.12.19 22:22
Aan IKHN had ik in eerste instantie ook gedacht. dan ben ik wel aan de noordkant van hun.

Dankje dat ik dat mag opzetten! ^^

QQEEZZ 22.12.19 22:26
IKHN is mijn mbstam, maar zoals je kan zien (ze zijn samen bijna even groot als ik) is het al redelijk overbevolkt :sweat_smile:

Wij hebben gezegd dat wij hem willen helpen waar we kunnen. Lijkt me redelijk normaal als een beginner dingen vraagt aan je ;). Alleen heeft hij bij de 2e keer niks van zich laten weten dat hij hulp nodig had, dan kunnen wij natuurlijk ook niet zien dat hij hulp nodig heeft. Prettige dag verder en denk dat het beter is als je van de Whiskey fles afblijft de volgende keer.
 
Reactiescore
16
Wij hebben gezegd dat wij hem willen helpen waar we kunnen. Lijkt me redelijk normaal als een beginner dingen vraagt aan je ;). Alleen heeft hij bij de 2e keer niks van zich laten weten dat hij hulp nodig had, dan kunnen wij natuurlijk ook niet zien dat hij hulp nodig heeft. Prettige dag verder en denk dat het beter is als je van de Whiskey fles afblijft de volgende keer.

blijf jij van de bb's af de volgende keer? grappenmaker
 
Reactiescore
415
ik ben wel blij dat ik goed word beschermd als mb speler hoor, maar qqeezz moet er ook maar iets voor overhebben om zo groot te worden! Zonder het leger aan mb spelers konden ze dat nooit worden.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.412
nu ja, dat gaat voor de tegenstand toch niet veel uitmaken of jen u wel of niet grijs bent :eek:
 
Bovenaan