Praathoek

Reactiescore
306
Auto updating maps? .. pls
 
Reactiescore
306
Reactiescore
3.584
Ik kreeg onlangs een like op een post uit 2015 vanuit het w28 AF, en begon wat te lezen erin, wij konden het wel goed vinden met elkaar toen :eek: :eek:
 
Reactiescore
241
Ik kreeg onlangs een like op een post uit 2015 vanuit het w28 AF, en begon wat te lezen erin, wij konden het wel goed vinden met elkaar toen :eek: :eek:

Haha w28, dat waren echt wel de goede tijden man...

Wij waren de 2 sterkhouders ook van die stam toen :p
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.413
de een houd er van om dingen in donkere plekjes te duwen, de andere zit in rebecca's kelder dus houdt er bij voorbaat van dat te ontvangen, geen wonder dat het zo goed klikte
 
Reactiescore
3.584
Haha w28, dat waren echt wel de goede tijden man...

Wij waren de 2 sterkhouders ook van die stam toen :p

Gouden tijden ja en zekers! Al was het maar een troll wereld voor me, maar was wel lache xD


de een houd er van om dingen in donkere plekjes te duwen, de andere zit in rebecca's kelder dus houdt er bij voorbaat van dat te ontvangen, geen wonder dat het zo goed klikte

Je bent jaloers omdat jij niet in Beccies kelder zit, heb te doen met je jongen :(
 

DeletedUser81626

Guest
Worden de golden awards ook op deze wereld geïmplementeerd?
 
Reactiescore
206
Zal ter zijner tijd vast iemand opgooien. Ben zelf van mening dat het Golden Awards spel nu nog een beetje vroeg is.
 
Reactiescore
3.584
Ik zal even geduld hebben.

Ik maak die wel want stoor mij elke wereld op hoe slecht mensen dat topic aanmaken en hoe lastig hun tekst te kopiëren is ect, ik kan dat beter. Dus je ziet het wel verschijnen als de wereld wat ver genoeg gevorderd is.
 

DeletedUser81626

Guest
Ik maak die wel want stoor mij elke wereld op hoe slecht mensen dat topic aanmaken en hoe lastig hun tekst te kopiëren is ect, ik kan dat beter. Dus je ziet het wel verschijnen als de wereld wat ver genoeg gevorderd is.

Punctualiteit kan ik waarderen, dankjewel!
 
Bovenaan