Jimmy, ze zijn nog even de 200k hoge muren van Mea aan het beklimmen.
Kan dus nog even duren!
Wel leuk om te zien hoe trots jullie zijn met de behaalde dorpen van inactieve spelers
Carlo, elke keer als jij een bericht post hier op het AF kom je behoorlijk gespannen over.
Misschien een goed idee om eens te mediteren en helemaal tot rust te komen?
Ik kan wel reageren op al dat modder wat je aan het gooien bent, maar dan ervaar je straks alleen maar meer stress.
Dus ik doe eens lief en geef je alleen positieve reacties!
Carlo, je doet het ontzettend goed op TW!
Ja ik word gewoon ongelooflijk moe van die zinloze reacties hier.
Ben dan ook wel benieuwd wat ik nu aan modder gooi dus zeg maar hoor.
Lyonn heeft meermaals gezegd mea 1v1 makkelijk aan te kunnen.
Noordter stackt met 250k+, terwijl wij 7 dorpen front hebben als hele stam.
En je zegt zelf dat het inactieve spelers zijn.
Wat aan die post is moddergooien dan?
Ik word niet moe van het af, word moe van posters zoals jij.Het was hier stil tot Jand besloot een opmerking te maken. Jimmy reageert, ik reageer en toen...
Ja toen kwam jij.
Als je werkelijk moe word van al deze zinloze reacties dan heb ik een paar vragen voor je.
1. Waarom lees je het AF als je er moe van wordt?
2. Waarom reageer je dan?
3. Waarom haal je ineens Noordter er bij, terwijl Jand het gesprek begon over Rain en Mea.
4. Waarom denk jij dat Final doet als of die inactief is, terwijl ik toch echt beheer heb over dat account en het toch wel beter weet dan jij?
5. Waarom haal je Leon er bij, nogmaals, terwijl het om Mea en Rain gaat?
Beantwoord deze 5 vragen eens, en pas daarna kan ik begrijpen wat je bedoeld met je laatste post.
Tbh moet Rain niet janken om die kleine stackjes die we bij Mea geplaatst hebben, is nogal hypocriet idd zoals Carlo beweert aangezien zij het presteren om hele massa's op BLOCK OK te gooien
Jimmy, ze zijn nog even de 200k hoge muren van Mea aan het beklimmen.
Kan dus nog even duren!
Wel leuk om te zien hoe trots jullie zijn met de behaalde dorpen van inactieve spelers
Ik heb een heel ander standaard dan de huidige leiding ja.
Van wat ik vanaf de gasten ingang kan zien noem ik ze zeker inactief.
De timing. Je kunt het ontkennen, maar dat maakt niets uit. Het is een persoonlijke mening, een die ik deelde in de vorm van een iets wat luchtige reactie.
Misschien kun je in mijn reactie op jou/jullie ook opmaken dat ik Rain een beetje belachelijk aan het maken was.
Aangezien ik de volledige offensieve focus had gelegd op het noorden omdat je daar met goed gecoördineerde en frequente aanvallen Mea z'n dorpen af kunt pakken.
Maar Rain is blijkbaar niet zo offensief ingesteld en vandaar dat ik ook zei dat het beklimmen van de (200k hoge) muren wel even zal duren.
Dat Carlo vervolgens alleen maar het negatieve naar RABA er in ziet en niet het negatieve naar Rain toe is niet mijn probleem.
En dus ook mijn reactie dat Carlo even rustig moet worden, omdat ik jullie net zo "belachelijk" maak als ik dat bij Rain doe.
En je tweede vraag kwam denk ik door je edit, die zag ik net pas.
Ja, of je snapt gewoon dat eerder spelers zeiden dat ze mea wel even 1v1 weg zouden spelen, en er nu al meerdere spelers dorpen verliezen.
He Leon vergelijk jouw front eens met dat van Mea dan.Als die 200k prestacks van mea zijn account zelf kwamen dan had ik het nog gekwalificeerd als een 1v1 maar jij en ik weten beide dat dit niet het geval is
He Leon vergelijk jouw front eens met dat van Mea dan.
Tja als al je Def al bij noordter staat houd het ergens op.Mea heeft amper tot geen front met final, beetje front met potp en beetje met mij
Voor zover ik weet hebben we potp niet met zoveel gestacked als jullie mea hebben gestacked