Praathoek

Reactiescore
1.278
Zegt wel wat over hoe wanhopig Shine is al laten ze zulke spelers toe. Hele stammen recruteren, stabbers toelaten, wat is het volgende? Alles voor de wereldwinst toch hé:D
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.413

DeletedUser80044

Guest
Van wat ben ik gaan runnen dan? Inactieve co's? :D


vgm was jij de speler die op shophia zat?

vervolgens hele account leeg zette en de vijandige stam (GODS) een pm deed met mijn dorpen staan leeg neem ze maar over..

ik hoop dat shine wat met de info doet.. want tja wie weet gebeurd er wel weer hetzelfde lars.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
967
vgm was jij de speler die op shophia zat?

vervolgens hele account leeg zette en de vijandige stam (GODS) een pm deed met mijn dorpen staan leeg neem ze maar over..

ik hoop dat shine wat met de info doet.. want tja wie weet gebeurd er wel weer hetzelfde lars.

Ook op andere werelden worden dergelijke spelers spijtig genoeg gewoon nog toegelaten in stammen. Onder het mom van ''een tweede kans'' geven. Spijtig om te zien dat de nood voor spelers hedendaags hoger ligt dan de morele waarden.
 
Reactiescore
1.278
Net zoals jullie deden bij stabber Twan.

Twan hadden wij heel w61 al mee samengespeeld, die toen toevallig bij onze BG speelde. Als iets al jaren geleden is en iemand laat zien dat hij daadwerkelijk veranderd is zie ik er geen probleem in.

Iets anders is om te denken dat een persoon binnen een paar weken van gedrag veranderd, dit is wel erg naïef.
 
Reactiescore
3.457
Bestaat er een verjaringsrecht met stabben dan?

Nooit 1 excuus aangeboden aan de gedupeerde spelers?
Je hebt het erover dat hij daadwerkelijk veranderd is Anton terwijl hij en ook jij betrokken was bij het Nida verhaal( onrechtmatig proberen een account te verkrijgen)
Goh goh wat een topper is die Twan..
 

DeletedUser80356

Guest
mijn dorpen gaan voor 750pp per dorp, Ima geïnteresseerd? Heel klein kansje dat je er bij lief vragen ook een paar krijgt boys!
 

DeletedUser80356

Guest
oof sorry dat ik zo weinig mogelijk bb probeer te edelen? Of wat bedoel je zelfs wanneer je zegt half barbaren cluster? Want die liggen eerder een beetje naar boven bij grimm man sorry...
 

DeletedUser73927

Guest
mijn dorpen gaan voor 750pp per dorp, Ima geïnteresseerd? Heel klein kansje dat je er bij lief vragen ook een paar krijgt boys!

Hey, dit is dus tegen de regels van TW hé! Reported, BAN HEM, BAN HEM!
 
Bovenaan