Praathoek

Reactiescore
2.490
164.000 met maximaal 551 punten per dag als je ALLE voorwaardedorpen bezit. 298 dagen, en dat is in een optimale situatie, tenzij ik iets over het hoofd zie. Have fun lol


Werelden duren tegenwoordig gemiddeld tussen de 1 en 2 jaar. Ik verwacht dat het gevecht voor die dorpen al snel zal losbarsten en dat dus ook de wereld zal beïnvloeden.

waar kies je voor? De dorpen of je vijand?
 

DeletedUser79218

Guest
Staat ook niet zo heel veel deff in zo een dorpje,en het is over te nemen met 1 edel.

Dus wat word de tactiek?
 
Reactiescore
3.540
Volgens mij gaan die dorpen nooit echt verdedigd worden. Je neemt ze over, en als je incs krijgt dan pak je diegene aan die de dorpen aanvalt, en ga je geen stacks zetten in -50% effect dorpen. Dus ik denk idd dat het een kwestie is van je wint de wereld net als op iedere andere wereld, als je iedere concurrent weg speelt.
 

DeletedUser79218

Guest
C82F9878-E91C-410B-A0A8-5F4918A968F9.png

Je hebt er in ieder geval in het begin van de wereld weinig aan,aan zo een dorpje.
 

DeletedUser79218

Guest
Kill 'em all is dan natuurlijk ook het beste werk van Metallica :p

Kill ‘em all is zeker een goed album,en dan the four horsemen als beste nummer.

Maar ride the lightning en master of puppets zijn ook top.

En,the $5.98 Garage Days Re-Revisited moet je ook eens naar luisteren.
 

DeletedUser79464

Guest
Hallo, Medewereld genoten

Ik zal me even voorstellen. Mijn naam is Quinten ben 20 jaar oud woon in Eindhoven. Ik speel Tribalwars Sinds wereld 9 in periodes op verschillenden accounts. Waarvan ik geen enkele naam meer weet. ja.... heel professioneel is het niet maargoed.. :p. Ik studeer momenteel de Opleiding Logistiek Teamleider op het Summa College te Eindhoven en wil na die opleiding gaan werken om vervolgens misschien nog de opleiding logistiek supervisor te gaan doen. ik ben tevens iemand met veel hobby's, ik doe Paardrijden, ben DJ, hou van fotografie, heb een 1-Sters Duikbrevet, en hou van reizen verder hou ik er van om te Snowboarden met vrienden.. ben dus vaker te vinden in Snowworld ( Landgraaf ) verder heb ik de afgelopen maanden actief gespeeld op w60 (600k punten) maar door verschillenden redens vorige week mijn account daar op delete gezet. en paar dagen geleden ben ik gestart op w64 maar vandaag ben ik eigenlijk pas echt begonnen hier op W64. Tevens ben ik nog op zoek naar een leuke stam waar er een goede samenwerking is. & toch wel wat meer ervaren spelers in zitten.
mocht iemand mij een plek kunnen bieden hoor ik dat graag.

ook hoor ik het graag als er nog verdere vragen zijn.
Feel free to Ask

Groetjesss
 

DeletedUser18987

Guest
Hallo, Medewereld genoten

Ik zal me even voorstellen. Mijn naam is Quinten ben 20 jaar oud woon in Eindhoven. Ik speel Tribalwars Sinds wereld 9 in periodes op verschillenden accounts. Waarvan ik geen enkele naam meer weet. ja.... heel professioneel is het niet maargoed.. :p. Ik studeer momenteel de Opleiding Logistiek Teamleider op het Summa College te Eindhoven en wil na die opleiding gaan werken om vervolgens misschien nog de opleiding logistiek supervisor te gaan doen. ik ben tevens iemand met veel hobby's, ik doe Paardrijden, ben DJ, hou van fotografie, heb een 1-Sters Duikbrevet, en hou van reizen verder hou ik er van om te Snowboarden met vrienden.. ben dus vaker te vinden in Snowworld ( Landgraaf ) verder heb ik de afgelopen maanden actief gespeeld op w60 (600k punten) maar door verschillenden redens vorige week mijn account daar op delete gezet. en paar dagen geleden ben ik gestart op w64 maar vandaag ben ik eigenlijk pas echt begonnen hier op W64. Tevens ben ik nog op zoek naar een leuke stam waar er een goede samenwerking is. & toch wel wat meer ervaren spelers in zitten.
mocht iemand mij een plek kunnen bieden hoor ik dat graag.

ook hoor ik het graag als er nog verdere vragen zijn.
Feel free to Ask

Groetjesss

Hallo Quinten,

Veel succes op deze wereld!
 

Deleted User - 487957951

Guest
Hallo, Medewereld genoten

Ik zal me even voorstellen. Mijn naam is Quinten ben 20 jaar oud woon in Eindhoven. Ik speel Tribalwars Sinds wereld 9 in periodes op verschillenden accounts. Waarvan ik geen enkele naam meer weet. ja.... heel professioneel is het niet maargoed.. :p. Ik studeer momenteel de Opleiding Logistiek Teamleider op het Summa College te Eindhoven en wil na die opleiding gaan werken om vervolgens misschien nog de opleiding logistiek supervisor te gaan doen. ik ben tevens iemand met veel hobby's, ik doe Paardrijden, ben DJ, hou van fotografie, heb een 1-Sters Duikbrevet, en hou van reizen verder hou ik er van om te Snowboarden met vrienden.. ben dus vaker te vinden in Snowworld ( Landgraaf ) verder heb ik de afgelopen maanden actief gespeeld op w60 (600k punten) maar door verschillenden redens vorige week mijn account daar op delete gezet. en paar dagen geleden ben ik gestart op w64 maar vandaag ben ik eigenlijk pas echt begonnen hier op W64. Tevens ben ik nog op zoek naar een leuke stam waar er een goede samenwerking is. & toch wel wat meer ervaren spelers in zitten.
mocht iemand mij een plek kunnen bieden hoor ik dat graag.

ook hoor ik het graag als er nog verdere vragen zijn.
Feel free to Ask

Groetjesss

Dag Quinten, fijn dat u jezelf even voorstelt. Ik was al aan het denken wie is die TheVoster. Bedankt!
 
Bovenaan