Praathoek

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum
Reactiescore
376
tenor.gif
 

DeletedUser61134

Guest
Afgelopen week was ik met Inge daten, we vroeger speciaal om een hotelkamer met een enkele 1-persoonsbed zodat we extra veel lichamelijk contact hadden.
Maar we zijn verder gegaan dan de simpele intimiteiten, dus ik maak me wel zorgen of ik haar niet besmet heb.

Het is natuurlijk een serieus verslavende aandoening, maar wil niet dat Inge na een wilde nacht met mij 180 graden zal omslaan want dan steelt ze mijn deken van het bed af.
Er is zo weinig over de aandoening bekent, dus daarom vraag ik het op de plek waar de meeste mensen er last van hebben.... Het wereldfora.

Iemand met informatie over stabberitus en of dit besmettelijk kan zijn hoor ik graag.
En indien het besmettelijk is neem graag contact op met @Serenity zodat ze haar pure zelf kan blijven.

Alvast bedankt.

Ps. Inge je hebt magische vingers.
Ps. Ps. Ja ik verveelde me.
 

DeletedUser60292

Guest
dankuwel voor de mooie dromen die je iedereen bezorgt vanavond beccie :eek:
 

DeletedUser74418

Guest
Van een noob, iedereen weet dat je eerst je munten moet slaan :eek2:

gaat wss een bb dorpje edelen om ook te boosten
 
Reactiescore
308
2m458vm.png


Lees het stuk in de spoiler die is open geklapt.. Vervolgens wel een samenwerking hebben met 2 andere stammen xD..
Werkt in mijn ogen toch precies hetzelfde want de beste leden stappen wel naar de #1 stam van ze hahah
 

DeletedUser1435

Guest
Afgelopen week was ik met Inge daten, we vroeger speciaal om een hotelkamer met een enkele 1-persoonsbed zodat we extra veel lichamelijk contact hadden.
Maar we zijn verder gegaan dan de simpele intimiteiten, dus ik maak me wel zorgen of ik haar niet besmet heb.

Het is natuurlijk een serieus verslavende aandoening, maar wil niet dat Inge na een wilde nacht met mij 180 graden zal omslaan want dan steelt ze mijn deken van het bed af.
Er is zo weinig over de aandoening bekent, dus daarom vraag ik het op de plek waar de meeste mensen er last van hebben.... Het wereldfora.

Iemand met informatie over stabberitus en of dit besmettelijk kan zijn hoor ik graag.
En indien het besmettelijk is neem graag contact op met @Serenity zodat ze haar pure zelf kan blijven.

Alvast bedankt.

Ps. Inge je hebt magische vingers.
Ps. Ps. Ja ik verveelde me.

ben je vreemdgegaan met inge ja moet ik dat vernemen via het triebalwarsforum???!?!?!

sletje
 
Bovenaan