Praathoek

DeletedUser79078

Guest
Wie is dat op het forum? Nog nooit die naam gezien (geloof ik)
 

Deleted User - 487776907

Guest
Gewoon een slimme manier om te investeren. Steek 6k pp in je dorp om zo snel mogelijk GS te uppen en een dikke voorsprong te krijgen. Verkoop daarna al je farm inkomsten en hoge GS level inkomsten weer op de markt. 6k wordt makkelijk 60k pp zo ;)

Maar goed, die kerel wordt weer gerekt voor hij überhaupt invloed kan uitoefenen.
 
Reactiescore
2.508
En ik maar klagen over mijn ligging. Kijk naar deze arme jongen

x6lfqm.png
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ja adriaanw was nog een pak erger dan toto-thomas hoor. Die kerel had echt veel te veel pp.

Hij had me eens uitgelegd via Skype hoe hij te werk gaat met PP farmen en dat is echt bizar hahaha.
 
Reactiescore
2.508
Ik ken hem niet maar ik kan me nog wel herinneren dat hij een 3k dorp had en in zijn 15×15 had nog niemand 300 punten bereikt haha

Overdrijven in een vak apart. Dit is gewoon niet mogelijk. Zelfs niet met -20% voor elk gebouw en er zijn zo vroeg nog geen gs te koop....
 
Reactiescore
2.508
hij farmde toen ook wat maten in de buurt geloof ik. Maar goed, je hoeft me nist te geloven :p

Laten we de feiten op een rijtje zetten.
Een normale speler heeft binnen 24u 300punten op een nieuwe wereld. Je wilt nu beweren dat hij al 3k punten had. Terwijl er nog geen gs op de beurs te verkrijgen zijn. Ik vrees dat je toch nog eens goed in je geheugen moet graven.
 
Reactiescore
2.508
Ik zeg niet dat er geen spelers 300 punten hadden, maar in zijn 9x9 of 15x15 (weet niet of ik toen PA had of het uberhaupt zo werkt) waren er geen.

Alsnog is het onwaarschijnlijk, of zijn buurt moest wel erg dramatisch zijn.
 

DeletedUser73162

Guest
Kan beter maar ben toch redelijk tevreden, gekeken naar de beschikbare tijd
 
Bovenaan