Praathoek

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum
Reactiescore
1.454
Nee ik heb gewoon netjes een sollicitatie ingediend, net als iedere andere mod :p

Ja dat doet iedereen, maar denk je echt dat die bloed mooie secretaresse van die CEO niet even op haar knietjes is gegaan (meestal dan :p).

I rest my case.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ja dat doet iedereen, maar denk je echt dat die bloed mooie secretaresse van die CEO niet even op haar knietjes is gegaan (meestal dan :p).

I rest my case.

Sterker nog, ik ben eerst afgewezen en daarna gevraagd ;)

Rest well :D
 
Reactiescore
1.454
Duncan, ik weet niet wat erger is. Dat je, terwijl je tweede keus was, het aannam, of dat TW zo laag is gezakt dat ze de grootste spammer van allemaal een mod maken (cwl)
 

DeletedUser56707

Guest
Altijd fijn om weer naast zo van die pp rushers te liggen... :rolleyes::rolleyes:
 

DeletedUser69835

Guest
Ik was zonet aan het zoeken achter een stam in mijn buurt en ik zag dat BTC naast me lag, is niet zo speciaal die stam.
Maar ik d8 die kerels liggen direct naast me ik ga die gaste joine, juist als ik me wou aanmelden staat er een waarschuwing dat je soms beter de spelers is effe kan nakijken.
Ik had effe tijd dus heb ik dat dan gedaan, blijkt dat geen enkel lid ooit veel punten heeft gehad.

Dus mensen check die leden eerst voor je een stam joined...
Niet dat het nu belangrijk is want er is niets speciaals nu, gwn effe zeggen he ;)

Altijd fijn om weer naast zo van die pp rushers te liggen... :rolleyes::rolleyes:

Ik had dat al een paar uur geleden gezien, want ik heb daar ne vriend tussen zitten.
Ik ben blij dat die pp rushers aan de andere kant van de wereld zitten ;)
Of toch de sterkste momenteel...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
94
Ik was zonet aan het zoeken achter een stam in mijn buurt en ik zag dat BTC naast me lag, is niet zo speciaal die stam.
Maar ik d8 die kerels liggen direct naast me ik ga die gaste joine, juist als ik me wou aanmelden staat er een waarschuwing dat je soms beter de spelers is effe kan nakijken.
Ik had effe tijd dus heb ik dat dan gedaan, blijkt dat geen enkel lid ooit veel punten heeft gehad.

Dus mensen check die leden eerst voor je een stam joined...
Niet dat het nu belangrijk is want er is niets speciaals nu, gwn effe zeggen he ;)

Ik heb zo het idee dat de meeste mensen toch wel selectief genoeg zijn in het uitzoeken van hun stam om de leden te checken..
 

DeletedUser69835

Guest
Ik heb zo het idee dat de meeste mensen toch wel selectief genoeg zijn in het uitzoeken van hun stam om de leden te checken..

Ik heb dat nog nooit gedaan, of toch niet dat ik me kan herinneren...
Normaal join de stam dat rondom me ligt en dan zie ik gwn verder naar wat het beste voor mij is.
 
Reactiescore
2.508
Ik heb nog nooit zo een geluk gehad bij een start :eek:

zncgfcdz9m8.png


+15%gs
 
Bovenaan