Praathoek

Reactiescore
2.508
Dan is het nog een vorm van mening. Met wat vergelijk je het? Ik denk dat dit voor wat tw momenteel nog te bieden is een best interessante wereld zou kunnen worden, is vergelijking met de laatste 5 werelden. Al denk ik dat het forum van deze wereld qua P&P zwaar tegen gaat vallen aangezien ik maar 1 partij zie posten, maar qua aantal posten zit dit forum redelijk goed(in vergelijking met de laatste 5 in deze fase).

Als je uitdaging, een leuk niveau en een actief forum zoekt zou ik naar classic gaan kijken.
 
Reactiescore
154
Met wat vergelijk ik het? Vroeger :p Beetje belachelijk dat tw deze weg is opgegaan, maar we zullen eens zien of het nog de moeite is.
 
Reactiescore
2.508
Vroeger was alles beter, toen speelde ik zelf nog:cool:
 
Reactiescore
2.508
Niet zo voorspelbaar reageren :p
 

DeletedUser78806

Guest
Dan is het nog een vorm van mening. Met wat vergelijk je het? Ik denk dat dit voor wat tw momenteel nog te bieden is een best interessante wereld zou kunnen worden, is vergelijking met de laatste 5 werelden. Al denk ik dat het forum van deze wereld qua P&P zwaar tegen gaat vallen aangezien ik maar 1 partij zie posten, maar qua aantal posten zit dit forum redelijk goed(in vergelijking met de laatste 5 in deze fase).

Als je uitdaging, een leuk niveau en een actief forum zoekt zou ik naar classic gaan kijken.
Dat is omdat sommige mensen niet inzien wat een invloed P&P kan hebben:) Maar er is altijd nog hoop dat ze dat inzien in latere fases hé:) Daarbij lezen meer mensen het AF dan dat je denkt, maar reageren ze gewoon niet.
En deze wereld bied wel een paar interessante spelers met ervaring, maar er zijn nog een paar die moeten "tevoorschijn schieten" met wijze van spreken.:)
 
Reactiescore
154
AF is de shit. Zowat het leukste onderdeel van het spel, mijns inziens.

Ik ben benieuwd :)
 

DeletedUser61134

Guest
Jullie zijn hetgeen wat AF leuk maakt.
AF zelf is niet leuk, want AF reageert niet overdreven op de dingen die ik doe en zeg :eek:
 
Reactiescore
2.039
Ik hou er van als men niets meer van mij verwacht. Juist op die momenten kun je genadeloos toeslaan. Het lijkt wel alsof jullie in al die jaren op dit spel nog steeds geen kaas hebben gegeten van tactisch handelen.

Op w44 verwachtten we ook niets van je, daar verraste je ons ook niet. :(
 
Bovenaan