Praathoek

Reactiescore
241
Hahaha :p
Fries is onverstaanbaar voor Nederlanders :eek:

Is dan leuk om gewoon Fries te gaan praten :p

Hehe dat is zeker waar, ook altijd een leuk idee dat je kan zeggen wat je wilt, aangezien toch niemand je verstaad.
 

DeletedUser7072

Guest
Hahaha :p
Fries is onverstaanbaar voor Nederlanders :eek:

Is dan leuk om gewoon Fries te gaan praten :p

Fries is erkend als 1 van de officiële talen binnen het koninkrijk der Nederlanden. Dit is de .nl, dus je zou hier ook Fries moeten kunnen praten.

Doe maar want het klinkt grappig. De mods moeten het wel toestaan want het is geen buitenlandse taal en de community vertegenwoordigd alle Nederlanders.
 
Reactiescore
1.468
Fries is erkend als 1 van de officiële talen binnen het koninkrijk der Nederlanden. Dit is de .nl, dus je zou hier ook Fries moeten kunnen praten.

Doe maar want het klinkt grappig. De mods moeten het wel toestaan want het is geen buitenlandse taal en de community vertegenwoordigd alle Nederlanders.

Mispoes :eek:

Dit is de Nederlandstalige versie van het spel Tribal Wars. Elke speler is verplicht de Nederlandse taal te beheersen.

This is the Dutch version of the game Tribal Wars. Therefore Dutch is the only language allowed for communication. If you are unable to communicate in Dutch, you should play the international version of Tribal Wars:www.tribalwars.net
 

DeletedUser61134

Guest
Fries is erkend als 1 van de officiële talen binnen het koninkrijk der Nederlanden. Dit is de .nl, dus je zou hier ook Fries moeten kunnen praten.

Doe maar want het klinkt grappig. De mods moeten het wel toestaan want het is geen buitenlandse taal en de community vertegenwoordigd alle Nederlanders.

Al eens geprobeerd.
Laatste keer dat ik Fries ging posten kreeg ik waarschuwing :p
 

DeletedUser7072

Guest

Dit is de Nederlandstalige versie van het spel Tribal Wars. Elke speler is verplicht de Nederlandse taal te beheersen.

This is the Dutch version of the game Tribal Wars. Therefore Dutch is the only language allowed for communication. If you are unable to communicate in Dutch, you should play the international version of Tribal Wars:www.tribalwars.net

Dit klopt natuurlijk niet, het is niet DE Nederlandse taal, met deze woorden impliceer je dat er maar 1 Nederlandse taal is of dat 1 Nederlandse taal boven die van een andere staat. Er zou een Nederlandse taal moeten staan omdat dit recht doet aan de linguïstische diversiteit binnen Nederland. Dit is weer een enorm arrogante en randstadcentristische formulering. Volgens de wet heeft het Fries binnen de Nederlandse grenzen dezelfde rechten! Friezen worden op deze manier van hun identiteit beroofd, er is immers ook geen aparte tw in het Fries.

Dus Belgen zijn niet toegelaten?

Goed lezen wat ik zeg Flortje, de community vertegenwoordigd alle Nederlanders zeg ik ;)

Daarmee laat ik ruimte over voor de Vlamingen, als de community alle Nederlanders vertegenwoordigd dan kan ik immers ook zeggen dat ze alle Amsterdammers vertegenwoordigd wat ook volledig klopt. Ik impliceer dus op geen enkele manier dat Vlamingen niet vertegenwoordigd worden, misschien worden zelfs penguins vertegenwoordigd, ook dat is consistent met mijn uitspraak. Maar nu we het er over hebben, Vlamingen worden vertegenwoordigd al is het eigenlijk meer een soort gedoogbeleid. Omdat jullie Belgen Frans en Nederlands spreken zouden er op een .be al snel spraakverwarring ontstaan daarom hebben de Franse en Nederlandse communities besloten hun hart te openen voor hun Belgische buren zodat ook zij tw kunnen spelen ;)

 

DeletedUser75951

Guest
Goed lezen wat ik zeg Flortje, de community vertegenwoordigd alle Nederlanders zeg ik ;)

Daarmee laat ik ruimte over voor de Vlamingen, als de community alle Nederlanders vertegenwoordigd dan kan ik immers ook zeggen dat ze alle Amsterdammers vertegenwoordigd wat ook volledig klopt. Ik impliceer dus op geen enkele manier dat Vlamingen niet vertegenwoordigd worden, misschien worden zelfs penguins vertegenwoordigd, ook dat is consistent met mijn uitspraak.
Wacht, ik weet niet of ik het nu goed begrijp. Maar Nederlanders zijn toch mensen die in Nederland wonen. Belgen zijn mensen die in België wonen. Nederlanders zijn dus niet de mensen die Nederlands praten. Dus dat van de Amsterdammers klopt idd. Dat ligt idd in Nederland. Maar Vlaanderen ligt in België, dus kan niet onder het begrip 'Nederlanders' vallen.
En de redenering van de pinguïns begrijp ik niet goed, tenzij er pinguïns in Nederland zouden wonen wat me sterk lijkt haha.
Dus volgens mij impliceer je wel dat Vlamingen buiten de vertegenwoordiging vallen. Verbeter me als ik het helemaal fout begrijp :)
 

DeletedUser61134

Guest
Was leuk mensjes die me wat te serieus namen.
Maar had een Johan down in the DM dus zal me weer gedragen ^^
 
Reactiescore
7.944
72202dd334bb7014b81ef9da8fb8f9a7.png

0979fd77d0f318ded914598d7a52ca88.png

d2ee4415cb7e02ff499ee05675b4f4a0.png
 
Reactiescore
661
@Jo Han , hoe ga je bepalen dat je het tijd vindt om dat andere topic weer te openen?

(Frust dat mijn Marokkaans-Antwerpse rapsongs zo maar werden verwijderd)
 
Bovenaan