Praathoek

DeletedUser56689

Guest
Ahh het is nu wel makkelijk te raden wie adriaanw/bassienw is/zijn.. Starten gewoon weer met The Unkown xD. Zelfde als op 54 (als ik me niet vergis)

Geloof niet dat The Unknown en bassiew/adriaanenw dezelfde spelers zijn hoor.
 

DeletedUser65147

Guest
Dat zijn indd niet de zelfde spelers
Ze werken wel altijd samen
 

DeletedUser65147

Guest
Nee, maar de speler die op #1 staat abused weer vies veel, en ligt weer naast the unkown... Toeval?
Omdat het vrienden zijn en ik zie er niet zo het probleem van hij doet voor de rest ook niet veel. Ik zie er geen gevaar in
 
Reactiescore
308
Omdat het vrienden zijn en ik zie er niet zo het probleem van hij doet voor de rest ook niet veel. Ik zie er geen gevaar in
Daar gaat het ook helemaal niet om. Gewoon het feit dat ik wel eens contact had met adriaanw, en nu hoorde dat die onder een andere naam speelt. Mede door unkown heb ik hem/hen dus gevonden ;)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser65147

Guest
Daar gaat het ook helemaal niet om. Gewoon het feit dat ik wel eens contact had met adriaanw, en nu hoorde dat die onder een andere naam speelt. Mede door unkown heb ik hem/hen dus gevonden ;)
Ik heb altijd contact met hem non stop. Is wel een toffe peer om mee te praten ik ken hem van w46 toen zijn we beiden gestabbed en dus vrienden geworden
 
Reactiescore
524
waarom wil iedereen dat weten? Goede spelers?

Adriaanw heeft de afgelopen 5 werelden (miss wel langer) een berg PP gefarmt door steeds in de eerste week ongelovelijk te abusen en soms dan al een 2e dorp te veroveren om die geïnvesteerde PP de weken erop zo'n 10x eruit te farmen op de PP-beurs.

Als de beurs vol zat lieten ze zich meestal internen (als ze nog niet weg gespeeld waren) en ze zouden ooit anoniem op een wereld starten en die van begin tot eind boosten, en deze wereld lijkt w55 te zijn geworden waar ze een kleine 200k PP doorheen gaan proberen te jagen :p
 

DeletedUser10303

Guest
Adriaanw heeft de afgelopen 5 werelden (miss wel langer) een berg PP gefarmt door steeds in de eerste week ongelovelijk te abusen en soms dan al een 2e dorp te veroveren om die geïnvesteerde PP de weken erop zo'n 10x eruit te farmen op de PP-beurs.

Als de beurs vol zat lieten ze zich meestal internen (als ze nog niet weg gespeeld waren) en ze zouden ooit anoniem op een wereld starten en die van begin tot eind boosten, en deze wereld lijkt w55 te zijn geworden waar ze een kleine 200k PP doorheen gaan proberen te jagen :p

aha lijkt me een tacktiek van 'Ik kan niet winnen zonder dus doe ik het maar zo'...

Nouja het is niet omdat je onbeperkt pp hebt dat je nog zult winnen :D
 

DeletedUser10303

Guest
Spannend bescherming valt weg! Wie gaat wie overheersen :D
 
Reactiescore
1.454
Voor de mensen die het nog niet wisten:

Adriaanw heeft een name change gedaan en heet nu ome henk :)
 

DeletedUser10303

Guest
dang het is dodelijk stil xD
Zeker als je weet dat er 524 spelers online zijn nu :O Allemaal supergefocused op hun tacktieken :D
 
Reactiescore
1.454
Welkom bij het huidige tribalwars :)
 
Bovenaan