Praathoek

DeletedUser61134

Guest
Wie edelt die David eens weg?
Negeert me beetje op Skype terwijl hij me beloofde zijn spirituele onzin uit te leggen :(
 
Reactiescore
2.508
Kan jij als (bijna) onafhankelijke partij niet eens een lijstje maken? :eek:
Iedereen wil natuurlijk weten wat de moderator vd wereld vind :oops:

Misschien ga ik mij hieraan wagen als ik iets meer verstand van het verloop van deze wereld heb ;)
 

DeletedUser61161

Guest
Ik ben de beste maarja ik ben al gequit dus hebben jullie mazzel.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Nee in de pre-registratie.
Bereikt hij al meer dan hij in verdere verloop van de wereld zal bereiken

xxx
 

DeletedUser73322

Guest
Interresant theorie vind ik, dus ben het eens gaan relativeren.

Als je dus laat ik zeggen 2 uur vrije tijd hebt, die steek je in TW. Dan krijg je er volgens jou berekeningen ergens nog extra vrije tijd om een lijstje te maken? Want als je tijd hebt om te TWen kan je ook een lijstje maken volgens jou theorie.

Zou graag nog een uitleg krijgen over waar die tijd vandaan komt. Zou graag bewijs zien aan de hand van wetenschappelijk onderzoek!

Wordt dus eens tijd dat je leert om een dubble/splitted screen te gebruiken, Dan kan je de tijd die je in TW steekt ook in iets anders steken.

oFghvma.jpg

Wat dan weer wel kan in die 2 uur die jij dan zo gezegd in TW steekt nuttig kan gebruiken.
 
Reactiescore
117
Wordt dus eens tijd dat je leert om een dubble/splitted screen te gebruiken, Dan kan je de tijd die je in TW steekt ook in iets anders steken.

oFghvma.jpg

Wat dan weer wel kan in die 2 uur die jij dan zo gezegd in TW steekt nuttig kan gebruiken.

Jij krijgt een sticker voor dat gespleten scherm!:rolleyes:
 
Bovenaan