Praathoek

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Bij jou bloede wat anders...
Burgerwacht hoort erbij in een dorpje wonen toch mensen hehe:eek:
 

DeletedUser68954

Guest
Het zijn in iedergeval geen vluchtelingen.. Zoals die off troepen, die verlaten bij de eerste beste aanval al het eigen dorpje.
 
Reactiescore
3.584
Pff echt wel.
Vroeger met een groepje als kinderen een boomhut bouwen in het bos. (was voor gameboy populair werd! :eek:)
Binnen 24 uur stond er weer zo'n figuur voor je deur: Je hebt een boom vermoord! Door die spijkers bloed de boom blablabla

Daar doelde ik niet op maar oke :D
 

Deleted User - 487828103

Guest
Is toch erg jammer om te zien dat de wereld zo sloom groeit zitten maar 5000 mensen op :(

Toch erg raar om te zien dat de aantallen mensen die t spelen zo snel keldert
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Tsjah, minder spelers door meer pp knoppen. Meer pp uitgegeven door minder spelers. Uiteindelijk verdiend inno er genoeg aan om niet te moeten zorgen maken dat het spelersbestand verkleind.
 
Reactiescore
3.584
Groen gaat hard bij de uitdagingen :p

Komt omdat ik erin zit, we domineerde ze alle 3 maar gaan er wellicht maar 2 gewonnen hebben :(

Gelden die regels niet ook voor mods? Enkel tussen 00.00 en 08.00 posts verwijderen?

Ik heb al een klacht ingediend!

Is toch erg jammer om te zien dat de wereld zo sloom groeit zitten maar 5000 mensen op :(

Toch erg raar om te zien dat de aantallen mensen die t spelen zo snel keldert

Zeer erg ja, nu kan ik niet zoveel spelers commanderen zodra ik de wereld veroverd heb :(
 

DeletedUser61134

Guest
Is toch erg jammer om te zien dat de wereld zo sloom groeit zitten maar 5000 mensen op :(

Toch erg raar om te zien dat de aantallen mensen die t spelen zo snel keldert

Ja ben aan het downsizen.
295.000 dupes onderhouden was best wat werk.
Geleidelijk wat geminderd jwz
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Ze moesten keuzes maken hé ofwel 5000 spelers of wel zo één firedrakan, ze zullen wel de juiste keuze gemaakt hebben zeker?
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Dat denk ik wel :D
 
Bovenaan