Praathoek

DeletedUser

Guest
Er bestaan dingen als taalbarrieres, trauma's irritaties.

Dus hun problemen dienen op de hulpdiensten afgereageerd te worden?
In hun eigen land zouden ze direct stokslagen krijgen, dus waarom in het land waar je te gast bent je zo gedragen?

Betalen mensen met uitkeringen belasting? Die gaan anders het land niet uit..

Ja, dus wat is je punt?

Tja, daarom is er officieel een regeling waarbij Asielzoekers teruggaan indien het land weer veilig word beschouwd.

Ja, alsof dat gaat gebeuren.
Ze vermaken zich veel te goed in de openbare zwembaden nietwaar.
 

DeletedUser61134

Guest
Heb je mijn link uberhaupt wel aangeklikt?

Jawel hoor, maar ik heb geen drogreden :p
Wilders wil IS bombarderen zonder enig respect naar de onschuldige mensen die daar ook rondlopen.
Misschien moet jij iets nuttigs doen en lezen ipv dom reageren zonder zelf te begrijpen wat je zegt :p

Als jij van mening bent dat IS ook maar enig bestaansrecht heeft, hoop ik dat je je snel aansluit.

Dan heb je niet goed gelezen.
ff met caps:
ONSCHULDIGE SLACHTOFFERS

Dus hun problemen dienen op de hulpdiensten afgereageerd te worden?
In hun eigen land zouden ze direct stokslagen krijgen, dus waarom in het land waar je te gast bent je zo gedragen?

Ja, dus wat is je punt?

Ja, alsof dat gaat gebeuren.
Ze vermaken zich veel te goed in de openbare zwembaden nietwaar.

Je bent echt gebrainwashed door de media, ga aub eens een dag op een AZC werken als vrijwilliger en kom dan terug ;)
Ik ben wel al zo netjes geweest om vrijwillig rond te kijken hoe het daar gaat voor ik meningen vormde.

Mijn punt? Niks, Henkie betaald gewoon geen belasting en jij zei van wel.

Tja, dat ligt niet aan de vluchtelingen, dat ligt aan het beleid hier.
Pak dan het beleid aan en niet de vluchtelingen
 
Reactiescore
7.944
Nee, volgens Rebecca is het de kleine kinderen die in Nice werden overreden door een vrachtwagen hun eigen schuld.
 

DeletedUser61134

Guest
De slachtoffers van de aanslagen hier in Europa zullen wel niet in aanmerking komen voor deze benoeming?

Misschien lastig te begrijpen dit.
Maar 1000 doden in Syrie > 90 doden in Nice.

Maar volgens onze Media en iedereen die dit dus volgt:
1000 doden is syrie? Wie boeit dat iets laat ze maar lekker allemaal doodgaan.
90 doden in Nice? Drama! Laten we heel europa stilleggen.

Is misschien ook erg, maar 11x minder erg dan wat daar gebeurd.
 
Reactiescore
276
Je bent echt gebrainwashed door de media, ga aub eens een dag op een AZC werken als vrijwilliger en kom dan terug ;)
Ik ben wel al zo netjes geweest om vrijwillig rond te kijken hoe het daar gaat voor ik meningen vormde.

Als jij denkt dat ook maar 1 "vluchteling" die hier belandt is ooit nog teruggestuurd wordt door de staat, dan is er maar een iemand echt gebrainwashed door de media en dat ben jij zelf. Ik ga geen linkje plaatsen want die lees je toch niet, maar lees eens een wetboek ofzo.

Mijn punt? Niks, Henkie betaald gewoon geen belasting en jij zei van wel.

Mensen die een uitkering hebben betalen wel degelijk belasting.
 

DeletedUser61134

Guest
Als jij denkt dat ook maar 1 "vluchteling" die hier belandt is ooit nog teruggestuurd wordt door de staat, dan is er maar een iemand echt gebrainwashed door de media en dat ben jij zelf. Ik ga geen linkje plaatsen want die lees je toch niet, maar lees eens een wetboek ofzo.

Mensen die een uitkering hebben betalen wel degelijk belasting.

Zeg ik dat ze teruggestuurd worden? Again leer lezen.
Dan moet je zeuren op het NL-beleid en niet de vluchtelingen.

Ja ze krijgen geld van de belasting om belasting te betalen, ook echt nuttig enzo.
 

DeletedUser

Guest
ONSCHULDIGE SLACHTOFFERS

Indien je je vrijwillig ophoud in IS territoria, is onschuldig zijn niet meer aan de orde.


Je bent echt gebrainwashed door de media, ga aub eens een dag op een AZC werken als vrijwilliger en kom dan terug ;)
Ik ben wel al zo netjes geweest om vrijwillig rond te kijken hoe het daar gaat voor ik meningen vormde.

Youtube filmpjes van vechtpartijen, het aanvallen van ambulance personeel op AZC's, zijn allemaal fake dan?
Heel toevallig kom ik wekelijks voor mijn werk op diverse AZC's, dus ik weet prima waar ik over praat.
Het is echter schokkend dat jij er een mening komt vormen, en dan al meteen denkt dat het allemaal onze eigen schuld is.

Mijn punt? Niks, Henkie betaald gewoon geen belasting en jij zei van wel.

Dat mensen met een uitkering minder belast worden, zegt niet dat ze geen belasting betalen.
Henkie heeft een hond, een auto, doet boodschappen.
Dus Henkie betaald wel degelijk belasting.

Tja, dat ligt niet aan de vluchtelingen, dat ligt aan het beleid hier.
Pak dan het beleid aan en niet de vluchtelingen

Dus jij stelt voor dat alle Nederlandse dames ook in een jurk met daarover een gordijn naar het zwembad gaan?
Omdat een groep mensen die te gast is niet met het zien van blote benen om kan gaan?
 

DeletedUser61134

Guest
Indien je je vrijwillig ophoud in IS territoria, is onschuldig zijn niet meer aan de orde.

Youtube filmpjes van vechtpartijen, het aanvallen van ambulance personeel op AZC's, zijn allemaal fake dan?
Heel toevallig kom ik wekelijks voor mijn werk op diverse AZC's, dus ik weet prima waar ik over praat.
Het is echter schokkend dat jij er een mening komt vormen, en dan al meteen denkt dat het allemaal onze eigen schuld is.

Dat mensen met een uitkering minder belast worden, zegt niet dat ze geen belasting betalen.
Henkie heeft een hond, een auto, doet boodschappen.
Dus Henkie betaald wel degelijk belasting.

Dus jij stelt voor dat alle Nederlandse dames ook in een jurk met daarover een gordijn naar het zwembad gaan?
Omdat een groep mensen die te gast is niet met het zien van blote benen om kan gaan?

Vrijwillig?
IS gijzelt hele dorpen. Niet echt vrijwillig.

Tja, als iemand een telefoon steelt en diegene heeft al veel bezit verloren word je wel eens kwaad of niet?
Dat de knokpartijen wat groot worden.. Tja, ook genoeg rellende blanken toch? Ik zie anders nooit vrouwen in die filmpjes, die gedragen zich wel ;)

Zie post naar Ragey.

Uhm,,. Er zitten meer blanken ongewild aan je dan buitenlanders maar oke, zal wel. :)

@Ragey

Er staat nergens dat ik bevestig dat dit gebeurd?
Nederland zegt zelf ze terug te sturen.
Dat dit niet gebeurd ligt toch niet bij de vluchteling?
 
Reactiescore
276
Er staat nergens dat ik bevestig dat dit gebeurd?
Nederland zegt zelf ze terug te sturen.
Dat dit niet gebeurd ligt toch niet bij de vluchteling?

Dat is inderdaad waar. Ik reageerde dan ook op jouw "brainwashed door de media" statements. Veel mensen hebben het idee dat de "vluchtelingen" weer teruggestuurd worden als het veilig is in "hun" land. In de praktijk is dit vrijwel onmogelijk om tal van redenen. Het idee dat "vluchtelingen terug gaan" is beeldvorming in de media met als doel om een pro-vluchteling gevoel bij demense op te wekken. Daar zijn nog tal van andere voorbeelden van.

Jij zegt dat de (Nederlandse) media anti-vluchteling is in hun beeldvorming. Echter is de (Nederlandse) media juist zeer pro-vluchteling. Uiteraard zijn beiden onwenselijk, de media zou neutraal moeten zijn.

Ik ga het hier verder bij laten, ik heb wel wat beters te doen op mijn verjaardag. Doei!
 
Reactiescore
1.075
Ik lees rebecca is geradicaliseerd? Who calls the cops?:eek:
 
Bovenaan