Praathoek

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Gekke boy!
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
TW is geen bal meer aan joh!
 

DeletedUser53985

Guest
Klinkt kut, waarschijnlijk ben ik er dan weer snel klaar mee.
 

DeletedUser53985

Guest
Ligt het aan W49 of krijg je op elke wereld zo ontzettend veel grondstoffen cadeau?
 

DeletedUser53985

Guest
Best jammer, zo is goed starten kinderspel. Vroeger duurde het 3 dagen voordat je lc had, ik kan me best voorstellen dat het nu in 24 uur mogelijk is. Zit dat een beetje in de richting?
 

DeletedUser61134

Guest
Best jammer, zo is goed starten kinderspel. Vroeger duurde het 3 dagen voordat je lc had, ik kan me best voorstellen dat het nu in 24 uur mogelijk is. Zit dat een beetje in de richting?

Server startte gister om 11:00 en eerste LC was gespot vandaag rond 10:00 :p
 
Reactiescore
2.039
Thorsten had vanochtend al zijn eerste lc's ja, wereld gister om 11 begonnen. Kanttekening daarin is wel dat je eerst 5 gratis lc krijgt voordat je lc ontwikkeld, wat wel weer een halve dag (of langer) in beslag neemt. Anderhalf dag dus ongeveer om het te ontwikkelen ongeveer?

Maakt trouwens ook wel uit dat het een 1,5 snelheid wereld is, en er veel bb's zijn waardoor de farminkomsten ook best hoog liggen. Dat wil ook wel helpen. :D
 

DeletedUser53985

Guest
Ik dacht dat Innogames enkel nog aan langzame werelden deed om meer geld te verdienen. Zijn ze daar weer vanaf gestapt?
 

DeletedUser53985

Guest
Fair enough.
Nee, dat denk ik niet.
Het lijkt mij leuk om wat aan te klooien met iemand, of desnoods een al bestaand account helpen. Maar mezelf kennende ben ik over 2 maanden weer gestopt.
Speel jij deze wereld?
 
Bovenaan