Ben jij die gek met zijn zotte timing? :eek:
DeletedUser7025 Guest 9. nov 2016 #2.343 nattehond zei: Ben jij die gek met zijn zotte timing? Klik om te vergroten... Dunno waar je op doelt, dus geen idee EDIT: Ja dat was ik. Laatst bewerkt door een moderator: 9. nov 2016
nattehond zei: Ben jij die gek met zijn zotte timing? Klik om te vergroten... Dunno waar je op doelt, dus geen idee EDIT: Ja dat was ik.
SC Beast. Reactiescore 603 13. nov 2016 #2.344 hammer bro zei: Trump is President...Rip Klik om te vergroten... RIP RIP
DeletedUser61134 Guest 30. nov 2016 #2.349 Ja ik speel hier ook al. Maar krijg toch nooit de benodigde aandacht als het zo inactief is?
DeletedUser7025 Guest 30. nov 2016 #2.350 Intrigued zei: En dan nog op zoek naar spelers Klik om te vergroten... Je moet toch mensen hebben die de edels naar onze interns van One kunnen sturen toch?
Intrigued zei: En dan nog op zoek naar spelers Klik om te vergroten... Je moet toch mensen hebben die de edels naar onze interns van One kunnen sturen toch?
DeletedUser7025 Guest 30. nov 2016 #2.352 Intrigued zei: Waarom staat dat dan niet in de spelersaanvraag? Klik om te vergroten... Dunno, heb hem niet geschreven
Intrigued zei: Waarom staat dat dan niet in de spelersaanvraag? Klik om te vergroten... Dunno, heb hem niet geschreven