Praathoek

DeletedUser5148

Guest
Re: Bij welke 10?!

Zit bij billygeets in de stam :) Gonohaba heet ik daar.




MOHniels1 op classic haha.

Iwantwin zit er ook in :eek:
Was oprichter van UC toch? Heeft nog tegen B0RG gevochten?
Edit: Doe billy de groeten van me!!
 
Reactiescore
1.736
Re: Bij welke 10?!

Iwantwin zegt mij qua w3 vrij weinig :p. Speel op gonohaba samen met dirk janus. Een oud B0RG'er. Maar ik zal hem de groeten doen :)
 

DeletedUser71930

Guest
Re: Bij welke 10?!

Iwantwin zegt mij qua w3 vrij weinig :p. Speel op gonohaba samen met dirk janus. Een oud B0RG'er. Maar ik zal hem de groeten doen :)

Hoi ;) Ik was idd oprichter van ~=UC=~, dat deed ik destijds samen met Termia, we waren een top team :D
 

DeletedUser5148

Guest
Re: Bij welke 10?!

Hoi ;) Ik was idd oprichter van ~=UC=~, dat deed ik destijds samen met Termia, we waren een top team :D

Herinner je je Reborn nog? Was ik oprichter van, tot ik m'n acc op delete gooide. Wij hadden een BG met TFT en vochten tegen B0RG :)
 

DeletedUser71930

Guest
Re: Bij welke 10?!

Wij vochten ook tegen B0RG, lag Reborn niet boven TFT? Volgens mij heb ik persoonlijk niet veel met Reborn te maken gehad.. Maar tis ook al aardig wat jaartjes terug intussen ;)
 

DeletedUser5148

Guest
Re: Bij welke 10?!

Wij vochten ook tegen B0RG, lag Reborn niet boven TFT? Volgens mij heb ik persoonlijk niet veel met Reborn te maken gehad.. Maar tis ook al aardig wat jaartjes terug intussen ;)

Ik lag met Reborn in K20,10 en 0 en had zeer goede banden met Stijne, Lucadello en Billygeets :) TFT had ons graag omdat we B0RG uit de rim hielden :)
 

DeletedUser71930

Guest
Re: Bij welke 10?!

Haha, ja ik lag iets lager, C31 of C41 geloof ik.. Of beide, weet ik het ;) Lang geleden :p (Als je het exact wil weten, heb nog wel ergens een kaartje van vroeger xD)
 
Reactiescore
1.736
Re: Bij welke 10?!

Is niet nodig hoor ^^



B0RG heeft wel veel klaargespeeld hoor op w3. Die Nas-T heeft de boel daar goed geleid.

Nas-t had de boel goed geregeld ja, maar B0RG was nooit echt een dreiging. Maar nas-t, hoekyboy en later nachtwaker waren wel echt kut figuren.
 

DeletedUser5148

Guest
Re: Bij welke 10?!

Ik heb er ook spijt van dat ik gestopt ben. Toch een van de leukere werelden die ik heb gespeeld. Vroeger was alles beter. Ook de kwaliteit van de spelers.

W3 was idd echt een knalharde wereld :) Blij dat ik daar ben opgegroeid :D
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Fijn voor je:D
 

DeletedUser61134

Guest
37000 posts... Je haalt een fucking masterdiploma had je die tijd beter gespendeerd :D

Wrom studeren als je in Nederland alles gratis krijgt.
Gewoon in Marokko wonen, dubbele nationaliteit en uitkeringen trekken terwijl je in zon ligt te bakken :D
 
Bovenaan