Praathoek

DeletedUser62436

Guest
Fantaseren? Is zelfs niet eens ver gezocht gezien vv in handen van glory was en glory hiermee op de proppen komt... past allemaal perfect in het plaatje ;)

En van waar blijven jullie t toch halen dat PNT nog iets dient op te lossen? Murkb is gestabbed en dat zet ie nu recht... klaar toch? Maar nee... het eigen halve verhaal maar blijven oprakelen in de hoop toch nog iets te kunnen bekomen...

Fantaseren ja, wtf zouden wij ermee winnen die nap te breken en 30 dorpen te verliezen? Denk je echt dat we dit gepland hebben? Of doe je maar alsof je zo dom bent?:p
 
Reactiescore
241
Ik denk niet dat je door iemand hier serieus genomen wilt worden :eek:
 

DeletedUser75839

Guest
Wat blijven jullie maar janken over opzegtermijn... jullie hadden die al geschonden nog voor er over gesproken werd door Murkb aan te vallen...:eek:

Lees mijn eerste bericht maar eens 1 pagina terug, daar bedoel ik o.a. zulke posts mee.

Jack W41 Glory
 
Reactiescore
241

DeletedUser37875

Guest
Anderen uitmaken voor dom, achterlijk,... is slechts maar n teken van onmacht... jullie komen hier iets oppompen die jullie zelf gezocht hebben... waar zou dat niet blijk van zijn...
 

DeletedUser62436

Guest
Als we jou voor dom uitmaken is dat niet meer dan het benoemen van een feit :p
 

DeletedUser75236

Guest
Anderen uitmaken voor dom, achterlijk,... is slechts maar n teken van onmacht... jullie komen hier iets oppompen die jullie zelf gezocht hebben... waar zou dat niet blijk van zijn...

Ahzo?
Dan weet ik inderdaad genoeg over PNT haha.
 

DeletedUser37875

Guest
arrogante voltijdse: check your facts
11 jarige afkorting: je vraag insinueerde duidelijk meer en die flauwe uitleg over dorp netjes teruggeven... na jah, belachelijk als je de feiten kent
johny-boy: zoek je 'n lief, vrienden of ergens hulp
 

DeletedUser75236

Guest
Anderen uitmaken voor dom, achterlijk,... is slechts maar n teken van onmacht... jullie komen hier iets oppompen die jullie zelf gezocht hebben... waar zou dat niet blijk van zijn...

arrogante voltijdse: check your facts
11 jarige afkorting: je vraag insinueerde duidelijk meer en die flauwe uitleg over dorp netjes teruggeven... na jah, belachelijk als je de feiten kent
johny-boy: zoek je 'n lief, vrienden of ergens hulp

Jij praat je eigen in uurtje tijd wel goed tegen he
 

DeletedUser62436

Guest
Hij praat zich zelf niet tegen, hij laat alleen even zien dat de onmacht bij hem groter is dan bij ons :p
 
Reactiescore
298
arrogante voltijdse: check your facts
11 jarige afkorting: je vraag insinueerde duidelijk meer en die flauwe uitleg over dorp netjes teruggeven... na jah, belachelijk als je de feiten kent
johny-boy: zoek je 'n lief, vrienden of ergens hulp

Ik vat dit op als een ja (Al was dat me al een tijdje duidelijk).
 

DeletedUser

Guest
Hebben jullie het al gehoord? Nu heeft ook Duitsland haar grenzen dicht gedaan tegen de gelukszoekers. Na Tsjechië, Slowakije, en Hongarije heeft nu ook Duitsland haar grenzen dicht getrokken, wanneer volgt Nederland+België?:D
 

DeletedUser37875

Guest
Het grote verschil is dat jullie t over n beperking hebben en ik over karakter trek.... het ene heb je niet in de hand, het andere wel
11-jarige: leer eens argumenteren want je weet niet eens waarop je je baseert en flapt er maar wat uit...
 

DeletedUser

Guest
Het grote verschil is dat jullie t over n beperking hebben en ik over karakter trek.... het ene heb je niet in de hand, het andere wel
11-jarige: leer eens argumenteren want je weet niet eens waarop je je baseert en flapt er maar wat uit...

Tegen wie heb jij het hele tijd?
Je bent niet eens capabel genoeg om de quete knop te gebruiken laat staat dat je zelf competent genoeg bent een simpel argument op te stellen.

Wat volgens mij praat jij steeds tegen Kenneth of Jan, en hem dan constant uit maken voor 11 jarige, ik zie ik maar 1 incompetent persoon en dat ben jij, infantiel gedrag van je.
 

DeletedUser37875

Guest
Tegen wie heb jij het hele tijd?
Je bent niet eens capabel genoeg om de quete knop te gebruiken laat staat dat je zelf competent genoeg bent een simpel argument op te stellen.

Wat volgens mij praat jij steeds tegen Kenneth of Jan, en hem dan constant uit maken voor 11 jarige, ik zie ik maar 1 incompetent persoon en dat ben jij, infantiel gedrag van je.

Ik denkt dat t meer dan duidelijk genoeg is en quotes... scroll gerust ff terug en ga dan verder met je pony's spelen :p

Over competentie hoef je geen zorgen te maken, die is voldoende aanwezig...
 
Reactiescore
298
Het grote verschil is dat jullie t over n beperking hebben en ik over karakter trek.... het ene heb je niet in de hand, het andere wel
11-jarige: leer eens argumenteren want je weet niet eens waarop je je baseert en flapt er maar wat uit...

Gebruik je bolle kokosnoot eens, dan weet je hoe oud ik ben. En tja, dit is de praathoek dus je moet geen sterke betogen van me verwachten. Dat kan Kenneth ook veel beter (Iets waar jullie ook totaal omheen lullen).
 
Bovenaan