Praathoek

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Niet alleen in zijn brain....
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Helemaal waar;)
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Uuh?
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Schoontje;)
 
Reactiescore
1.018
Afspraken zijn er simpelweg om nagekomen te worden, dan is gezeur simpelweg op zijn plaats;) Dat jij het zeuren vind omdat jij de schuldige bent is jou probleem
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Vrouwen kunnen pas zeuren.
 

DeletedUser73204

Guest
Afspraken zijn er simpelweg om nagekomen te worden, dan is gezeur simpelweg op zijn plaats;) Dat jij het zeuren vind omdat jij de schuldige bent is jou probleem

dat het 1x gezegd word. Terecht. Dat het 2x gezegd word. Prima. dat het 3x gezegd word. Okeej ik is Blond. Dat het 4,5,6,7........gezegd word, ja dat is zeuren. Blyven herhalen en herhalen en herhalen. na 1x was het my ook wel duidelyk hoor. Ik had myn schuld na 3x al toegegeven, maar nee blijven zeuren is veel beter en past ook beter bij kindertjes die gelijk hebben.
Ik vind het ook geen probleem, het is alleen jammer dat sommigen er zo een drama van maakten.
Na 64 uur iemand aanvallen ipv de 72 uur is natuurlik ook wel een doodszonde van iemand zwaar in de minderheid.
En die persoon waarom het ging maakte nie eens zoveel stampy. Het waren meer wat anderen.
Ik zat idd fout . 499e maal sorry daarvoor maar om dan gelijk de grootste stabber van de wereld genoemd te worden ging my wat ver en de lol om verder te spelen hard minder
Daarom is ik ook maar gestopt en de namen van de dorpies veranderd. Ik had het al druk genoeg met 1 kind

Afrika is heul fyn dankie. Het is niet echt vakantie maar heeft andere oorzaken.
Sommigen onder jullie zullen nu ook wel heel bly worden want waarschijnlijk besluit wy om hier te blyven.
Is die buitenlandse bitch toch nog terug naar haar thuisland
 

DeletedUser

Guest
Ik had gehoord dat die korp beer der afspraken niet was nagekomen?
Wat treurig.
 

DeletedUser73204

Guest
Heel treurig:( 1 afspraak. die andere afspraken gingen best goed die laatste 1,5jaar. Maar ja, die ene he.
das ook alles wat ze blyven herinneren. Stoute Jolien. Foei


PS. indien van toepassing: een ieder een fyne Vaderdag
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Niet van onderwerp veranderen naar Vaderdag. Ik stel voor dat we verder gaan over de "stoute jolien".
 
Bovenaan