Praathoek

DeletedUser

Guest
Mensen hier hebben echt geen leven man. Voer deze gesprekken gewoon op skype ? Ik neem aan dat je in eerste instantie voor het spel komt in plaats van je tijd te verdoen aan het vertellen van je oh zo interessante leven ? :D
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Mensen hier hebben echt geen leven man. Voer deze gesprekken gewoon op skype ? Ik neem aan dat je in eerste instantie voor het spel komt in plaats van je tijd te verdoen aan het vertellen van je oh zo interessante leven ? :D

Ga toch weg man pauperkneus:eek:
 

DeletedUser

Guest
Zo niks beters te doen ? :D Dit is toch geen skype. Kan net zo goed niet worden gezegd dit allemaal.
 

DeletedUser68300

Guest
Mensen hier hebben echt geen leven man. Voer deze gesprekken gewoon op skype ? Ik neem aan dat je in eerste instantie voor het spel komt in plaats van je tijd te verdoen aan het vertellen van je oh zo interessante leven ? :D

Alleen jij heb een leven wij niet omdat wij hier spammen in de praathoek, jij heb geen leven omdat je mensen die volgens jou geen leven hebben om die af te zeiken.
 

DeletedUser

Guest
Heel erg stoer dat jullie zoveel berichten hebben geschreven maar ik begin die nutteloze kutgesprekken van Tove Styrke en vrienden op elk forum van elke wereld beu te raken

"Alleen jij heb een leven wij niet omdat wij hier spammen in de praathoek, jij heb geen leven omdat je mensen die volgens jou geen leven hebben om die af te zeiken."

Wat is dit? Wil je een zin vormen?
 

DeletedUser67467

Guest
Lekker gezellig hier.
Zitten weer mensen in hun periode van de maand zeker.

Heel erg stoer dat jullie zoveel berichten hebben geschreven maar ik begin die nutteloze kutgesprekken van Tove Styrke en vrienden op elk forum van elke wereld beu te raken

"Alleen jij heb een leven wij niet omdat wij hier spammen in de praathoek, jij heb geen leven omdat je mensen die volgens jou geen leven hebben om die af te zeiken."

Wat is dit? Wil je een zin vormen?

Als je het allemaal zo beu bent is dit misschien een oplossing.

fjt7ngd1jni.jpg
 
Reactiescore
1.039
Eej bas, als je alleen komt verkondigen dat het via skype kan, ga dan even alle 37 wereldfora en alle communitiefora langs of houd je helemaal stil;)
 

DeletedUser48745

Guest
Heel erg stoer dat jullie zoveel berichten hebben geschreven maar ik begin die nutteloze kutgesprekken van Tove Styrke en vrienden op elk forum van elke wereld beu te raken

Ik moet hier zeggen dat ik het er wel erg mee eens ben, dat je in de praathoek met elkaar praat, oke. Maar ik zie ook eindeloos veel spamberichten in serieuze topics en daar wordt je ook gewoon ziek van :rolleyes:.
 
Reactiescore
1.039
Mag ook best wat van gezegd worden als het uit de hand loopt hoor, het gaat meer om de manier waarop:)
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Heel erg stoer dat jullie zoveel berichten hebben geschreven maar ik begin die nutteloze kutgesprekken van Tove Styrke en vrienden op elk forum van elke wereld beu te raken

Goldey dan kom je toch hier niet;)

Ik moet hier zeggen dat ik het er wel erg mee eens ben, dat je in de praathoek met elkaar praat, oke. Maar ik zie ook eindeloos veel spamberichten in serieuze topics en daar wordt je ook gewoon ziek van :rolleyes:.

Dat doe ik niet
 

DeletedUser

Guest
Heel erg stoer dat jullie zoveel berichten hebben geschreven maar ik begin die nutteloze kutgesprekken van Tove Styrke en vrienden op elk forum van elke wereld beu te raken

"Alleen jij heb een leven wij niet omdat wij hier spammen in de praathoek, jij heb geen leven omdat je mensen die volgens jou geen leven hebben om die af te zeiken."

Wat is dit? Wil je een zin vormen?

Niet zo kwaad :eek:
Straks doe je ons nog pijn :(
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
It hurts a lot:(
 
Bovenaan