Praathoek

DeletedUser

Guest
Re: ~A~ zoekt spelers!

Are you fucking kidding me? :D:D:D:D

elke speler die op een account komt , die stopt snel weer, omdat ze klappen krijgen.

jullie zoeken offence spelers, maar de realiteit is dat jullie beter defence spelers kunnen zoeken ;)
 

DeletedUser

Guest
Re: ~A~ zoekt spelers!

Penoza stelt niks voor :)
Een bende noobjes bij elkaar...
Meer niet.;)

jup dat klopt... maar wat zijn jullie dan? volgens mij verliezen jullie ook waat dorpjes aan ons en om dan nog maar te zwijgen over de noob aanvallen die op het net overgenomen dorp komen :) zielig gewoon!! en alle aanvallen van ons zijn gerechtvaardigd, want wij zijn NOOBS!! :)
 

DeletedUser64972

Guest
Re: ~A~ zoekt spelers!

Tjah het moraal zal ook wel zijn redenen hebben :)
Verder hebben ze andere dingen aan hun hoofd denk ik.

Maar blijf on topic aub.
 

DeletedUser

Guest
Re: ~A~ zoekt spelers!

Tjah het moraal zal ook wel zijn redenen hebben :)
Verder hebben ze andere dingen aan hun hoofd denk ik.

Maar blijf on topic aub.

bullshit het moraal.. leer je spelers kennen :)

het is noppes, nada niets. maar aan je gematigde antwoord kan ik zien dat je weet wat ik bedoel! thanks ouwe!!

grt
Penoza
 

DeletedUser

Guest
Re: ~A~ zoekt spelers!

elke speler die op een account komt , die stopt snel weer, omdat ze klappen krijgen.

jullie zoeken offence spelers, maar de realiteit is dat jullie beter defence spelers kunnen zoeken ;)

Dat jullie 90% Def zijn kunnen wij toch niets aan doen?

En waarom Defence spelers zoeken?

Beter zoeken jullie Penoza wat fatsoenlijke spelers want de skills van jullie stam zijn wel zeer triest :eek:

Elke keer als ik een treintje krijg van Blod Hunter of Jana lach ik me kapot :D

Btw, waarom stoppen die meteen? Er is nog geen 1 speler gestopt door een massa van jullie hoor..

jup dat klopt... maar wat zijn jullie dan? volgens mij verliezen jullie ook waat dorpjes aan ons en om dan nog maar te zwijgen over de noob aanvallen die op het net overgenomen dorp komen :) zielig gewoon!! en alle aanvallen van ons zijn gerechtvaardigd, want wij zijn NOOBS!! :)

Triest vergeet je ook nog, weetje nog, mij proberen te bannen vanwege een verkeerde oorlogsverklaring.

De oorlogsverklaring was de epicste oorlogsverklaring ooit, ben toch nog steeds benieuwd wie mij heeft aangegeven, maar daar kom ik nog wel achter ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Re: ~A~ zoekt spelers!

Ik weet niet of je het al had gezien maar ik zit niet in A.
Dus ga jij nog maat wat def gaan recruteren en treintjes op 10 sec gaan timen ;)

waar heb jij het over kerel? defence heb ik niet nodig en treintjes komen wel goed ;)

beetje gepikeerd zeker, omdat ik geen fabels vertel!!!?? dus je bent een beetje een kontelikker en wil je graag in A???.

welterusten vickie!
 

DeletedUser64972

Guest
Re: ~A~ zoekt spelers!

bullshit het moraal.. leer je spelers kennen :)

het is noppes, nada niets. maar aan je gematigde antwoord kan ik zien dat je weet wat ik bedoel! thanks ouwe!!

grt
Penoza

Ik weet niet of je het al had gezien maar ik zit niet in A.
Verder verkoop jij hier de bullshit hoor.
 

DeletedUser

Guest
Re: ~A~ zoekt spelers!

Graag niet teveel onnodige spam hier, dit is een serieuze thread :)
 

DeletedUser

Guest
Re: ~A~ zoekt spelers!

Dat jullie 90% Def zijn kunnen wij toch niets aan doen?

En waarom Defence spelers zoeken?

Beter zoeken jullie Penoza wat fatsoenlijke spelers want de skills van jullie stam zijn wel zeer triest :eek:

Elke keer als ik een treintje krijg van Blod Hunter of Jana lach ik me kapot :D

Btw, waarom stoppen die meteen? Er is nog geen 1 speler gestopt door een massa van jullie hoor..



Triest vergeet je ook nog, weetje nog, mij proberen te bannen vanwege een verkeerde oorlogsverklaring.

De oorlogsverklaring was de epicste oorlogsverklaring ooit, ben toch nog steeds benieuwd wie mij heeft aangegeven, maar daar kom ik nog wel achter ;)

we zijn niet allemaal zo goed als jij, maar we zijn wel bijters, dus voorlopig is A niet van ons af, maar dat wist je al!!

kraak ons maar af, maar jullie treinen zijn net als bij ons ruk!! maarja dat wil je waarschijnlijk niet toegeven.. hoogmoed komt voor de val!! ;)
 

DeletedUser

Guest
Re: ~A~ zoekt spelers!

Mijn treintjes en ik weet zeker de treintjes van de rest van mijn stamgenoten zijn niet 10 / 20 / 30 seconden :p

Elk treintje dat ik binnekrijg is 15 seconden..

En ja, het duurt nog wel ff voordat jullie weg zijn want 2000 Def dorpen is niet niks :p
 

DeletedUser

Guest
Re: ~A~ zoekt spelers!

Dat jullie 90% Def zijn kunnen wij toch niets aan doen?

En waarom Defence spelers zoeken?

Beter zoeken jullie Penoza wat fatsoenlijke spelers want de skills van jullie stam zijn wel zeer triest :eek:

Elke keer als ik een treintje krijg van Blod Hunter of Jana lach ik me kapot :D

Btw, waarom stoppen die meteen? Er is nog geen 1 speler gestopt door een massa van jullie hoor..



Triest vergeet je ook nog, weetje nog, mij proberen te bannen vanwege een verkeerde oorlogsverklaring.

De oorlogsverklaring was de epicste oorlogsverklaring ooit, ben toch nog steeds benieuwd wie mij heeft aangegeven, maar daar kom ik nog wel achter ;)

Bijna mijn naam :eek:
 

DeletedUser63079

Guest
Re: ~A~ zoekt spelers!

zet ze gewoon op BB. als penoza klaar is, dan is er geen account meer! ;)

elke speler die op een account komt , die stopt snel weer, omdat ze klappen krijgen.

jullie zoeken offence spelers, maar de realiteit is dat jullie beter defence spelers kunnen zoeken ;)

Weer een kansloze penoza speler die grappig probeert te zijn.
Maak een eigen topic die je kan onderspammen.

Het andere leuke is dat er penoza spelers mij meer vertrouwen dan hun eigen leiding.
Dus alsjeblieft vertoon je de komende 3 maanden niet meer op het af want je zet je zelf alleen maar voor schut.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan