Praathoek

DeletedUser

Guest
Ik voel me toch genoodzaakt te benadrukken dat Phalanx deze wereld gewonnen heeft, en dus niet Break. Zie Een Eschatologisch Moment. ZEEM.
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat Phalanx 6de eindigde?

#1 Break
#2 TLS
#3 TNO
#4 =OU=
#5 BW
#6 |P|

Toch nog een top-10 plaats, dus netjes hoor.
 

DeletedUser

Guest
Heb kleine 2maand bijna niet ingelogt, door examens, en moet zeggen heb tw niet gemist. Na w18 stopt het denk , maar al die pa weggeve is ook maar stom.

Ik kan het aannraden :D. Stoppen op je hoogtepunt lekkere panda van me!

Ik voel me toch genoodzaakt te benadrukken dat Phalanx deze wereld gewonnen heeft, en dus niet Break. Zie Een Eschatologisch Moment. ZEEM.

c0c.jpg
laughing_meme.jpg
Oh-You-Make-Me-Cry-Laughing-Meme-Rage-Face-.png
laughing-fuck-that-bitch-l.png
 

DeletedUser

Guest
Nooit gedacht jou nog te zien hier :).

Ik ben net zo volhardend als een stier natuurlijk. Op gegeven moment wint nostalgie het.
Plus dat dit een wereld was die me wel aan het hart ging, ik heb hem altijd gevolgd, al dan niet met een bespeeld account.
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat Phalanx 6de eindigde?

#1 Break
#2 TLS
#3 TNO
#4 =OU=
#5 BW
#6 |P|

Toch nog een top-10 plaats, dus netjes hoor.

Je kan natuurlijk leuk mijn retoriek kopiëren Arbeitman, geeneens onverstandig gezien mijn tamelijk overweldigende eloquentie en jouw onbeholpen brabbelkunsten, maar hier zie ik enkel onmacht en frustratie vanwege al die verspilde tijd omdat Break nog net brons pakt.
 

DeletedUser

Guest
Je kan natuurlijk leuk mijn retoriek kopiëren Arbeitman, geeneens onverstandig gezien mijn tamelijk overweldigende eloquentie en jouw onbeholpen brabbelkunsten, maar hier zie ik enkel onmacht en frustratie vanwege al die verspilde tijd omdat Break nog net brons pakt.

Bètakneusje, de statistieken spreken voor zich.
 

DeletedUser81928

Guest
Je kan natuurlijk leuk mijn retoriek kopiëren Arbeitman, geeneens onverstandig gezien mijn tamelijk overweldigende eloquentie en jouw onbeholpen brabbelkunsten, maar hier zie ik enkel onmacht en frustratie vanwege al die verspilde tijd omdat Break nog net brons pakt.

Duur praat, en je zegt nog steeds niks nuttigs. Je had me beloofd niet meer te reageren hier maar ja, tis moeilijk loslaten hea;) Stiekum had je gewoon de wereld willen winnen met P, maar ja dat kon natuurlijk nooit een keer dus dan maar zeiken op break, pure jaloezie ....
 
Bovenaan