Praathoek W69

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Ja, een ander het harde werk laten doen en jij lekker stoer doen met een account dat al is opgebouwd. Man man

Bitch please denk je dat t iemand boeit of ik start of niet? Dit soort opmerkingen laat toch altijd meteen zien met wat voor kaliber speler je te maken hebt. Jij bent ook al zo’n trotse farmer, bleh.
 
Reactiescore
46
Als ik in Walk ga spelen is de eindstrijd al beslist.

Bitch please denk je dat t iemand boeit of ik start of niet? Dit soort opmerkingen laat toch altijd meteen zien met wat voor kaliber speler je te maken hebt. Jij bent ook al zo’n trotse farmer, bleh.

Dit zegt ook al genoeg, jezelf hoog prijzen maar niets bewijzen. Iedereen kan een account joinen als de wereld al beslist is en dan zeggen 'ik heb gewonnen'. Man toch, als je toch zo goed bent start je gewoon, maar vgm heb je faal angst.

Wss ben je ook zo iemand als die ergens aan het verliezen is gaat roepen, ik logde nooit dit dat. Maar stiekem dagen lang heeft zitten deffen en hard op ze bek ging.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Waarom verbroeder je niet met Coruscant en ga je daar spelen? @dragonshield3
 
Reactiescore
310
Bitch please denk je dat t iemand boeit of ik start of niet? Dit soort opmerkingen laat toch altijd meteen zien met wat voor kaliber speler je te maken hebt. Jij bent ook al zo’n trotse farmer, bleh.

Precies eigenwijzen klootzak.

Lekker anderen alles laten opknappen
En als het slecht gaat kan je mooi zeggen” ik speelde niet meer toen”
Wacht wat was het antwoord van w60 ook alweer aaaah ja “ik was nood co”
En dan begin jij te praten over kaliber hahaha triest.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Ik heb W60 niet eens gespeeld vent :p. Mag jij mij een account noemen waar ik heb gefaald.

Ik zal je laten zoeken, zullen we afspreken tegen morgenavond?
 

DeletedUser74418

Guest
Precies eigenwijzen klootzak.

Lekker anderen alles laten opknappen
En als het slecht gaat kan je mooi zeggen” ik speelde niet meer toen”
Wacht wat was het antwoord van w60 ook alweer aaaah ja “ik was nood co”
En dan begin jij te praten over kaliber hahaha triest.

Naar mijn weten speelt laurens juist altijd op de front accounts die in een penibele situatie verkeren. Doet het dus toch echt voor de uitdaging niet de winst credits :p
 
Reactiescore
310

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Als ik het al aangeef, dan was het wel degelijk zo. Ik draai geen accounts terwijl ik andere accounts bespeel.

Verder toont dat nog steeds geen faal aan. Ma hey, wat jij wil knul.
 
Reactiescore
81
Laurens was inderdaad nood Co, maar een nood Co kan ook wel eens niet.

Ik had aangegeven een week van te voren, dat ik vanaf zaterdag middag een week niet online kon zijn vanwege examens leren.

Zaterdag middag en zondag ochtend is er zo'n slechte bemanning geweest van de stam dat er zoveel weg was gedeeld en gecleard tijdens de massa, dat het account niet meer te redden viel. Toen Laurens zondag eind van de middag terug kwam, kon hij niks meer deffen met een troeploos account. Dus hij heeft inderdaad 1 klein uurtje gespeeld op het account
 
Reactiescore
81
JA LAURENS!
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Walk is sowieso wel 1 van de topstammen op deze wereld.

Nooit anders beweerd toch runner up the snipe?
 
Reactiescore
3.540
Walk is sowieso wel 1 van de topstammen op deze wereld.

Nooit anders beweerd toch runner up the snipe?

Runner up de snipe gaat niet zijn hoe men mij herinnert hopelijk, kut Robbert

Walk. vs One is idd al vrijwel gegarandeerd en als ik m’n geld zou moeten inzetten knal ik het toch vol op Walk. Cave is rukstam, fuifje gaat belemmerde groei hebben, dus Walk. wint de wereld aangezien er 500 man in de rij staan om de blaaskaken van One. weg te spelen en Walk. veruit het beste cluster en ligging heeft. Zie jullie op w70?
 
Bovenaan