Praathoek W69

Deleted User - 487710895

Guest
Wij nemen dan bij deze officeel afstand van de MBs: Notuff & Metalburn. zij zullen ons niet meer ondersteunen en wij hun ook niet. ook geen verdere samenwerkingen.
 
Reactiescore
967
*Statement team aapjeklapklap*

Via deze weg delen wij mee dat ook wij ermee kappen. Een lange tijd hebben wij ons verweerd en vond ik het ook nog leuk om zo lang mogelijk mijzelf te testen. Teleurstellend dat ik dan slechts 1/2 keer met een massa getest ben en dat ik dan vervolgens keer op keer moet zien dat de enige manier om mij te naaien is om op (inactieve) mb's te gaan knallen waardoor ik met diepe CF zit. Deze speelstijl vind ik vooral in dit stadium van de wereld zielig en laf en daarom hebben wij besloten er een eind aan te breien. Deels reden hiervoor is ook wel dat ik de laatste tijd merk dat ik mijn privé aan het verkwanselen ben voor een wereld waar geen eer meer aan te behalen valt. Had gehoopt dat we strijdend ten onder mochten gaan maar om vervolgens een periode tegemoet te gaan waar ik kneiter actief moet zijn om blitz vanuit de cf's te voorkomen, en daardoor keer op keer slechts een paar dorpen te verliezen daar pas ik voor. De dorpen zullen niet leegstaan, ik zal hoogstens tot niet meer gaan deffen, ik denk tbh dat dit voor Walk. ook wel fair is aangezien Cave massaal geprofiteerd heeft (meerdere malen) van de acties van Walk en dat daardoor de kwantiteit is gestegen naar een niveau dat in mijn ogen niet terecht is.

Er valt verder ook niks meer voor te spelen aan onze kant. Beide stammen willen niet aan R2W doen hoe achterlijk dat ook is want het is vaak zat gebeurt en is in mijn ogen ook weinig mis mee. Ik wil iig via deze weg iedereen (vriend en vijand) bedanken voor deze wereld. We zijn weer een ervaring rijker en hebben nieuwe dingen bij geleerd. Jammer genoeg pakte het niet goed voor One/ons uit.

Succes gewenst aan iedereen voor het verdere verloop van de wereld.

Luc
Ramon

Spijtig om te zien dat dit de 'reden' moet zijn om de handdoek in de ring te gooien. Zoals ik ook al in pm aangaf mag je ervan vinden wat je wilt, maar van 2 walletjes eten is geen optie. Je kunt er niet vanuit gaan dat je een leger aan deffslaven achter je hebt liggen die op aantrekkelijke edelafstand liggen, met 10k troepen buiten huis en dat die dan volledig met rust gelaten worden. Wat moeten we dan? Enkele weken of zelfs maanden wachten tot die stammassa komt op je? Want wees nou realistisch met enkel fronters komen we niet door die torenhoge stacks heen die tot de 3e linie gestationeerd staan.
Daar pas ik voor hoor, dan ga ik maar wat blitsen want anders is deze wereld nog saaier dan hij momenteel al is.

Verder natuurlijk even goede vrienden. Ik vond je een fijne tegenstander en naar mijn mening een van de weinige die buiten het moddergooien hier met een fatsoenlijke en objectieve post kon komen. Het ga je goed Luc en wellicht tot een volgende ontmoeting.

Typeert de hele wereld en het spelgedrag van walk. Ook leuk hoe jullie die speelstijl het begin van de wereld nog afbrandde, in en in triest. Niet alleen walk schuldig aan het spelgedrag. Alleen zijn jullie wel de enige hypocriete debielen. Alles afkraken om het vervolgens onder het mom van “jij doet het ook” te leggen. Gok dat de gemiddelde leeftijd tussen oussama en joachim in zit daar.

Jij illustreert mijn punt hier dus perfect. Walk heeft eindeloos lopen klagen over het proberen cf's te verkrijgen via mb's, om het vervolgens zelf te doen. Dat is mijn hele punt en dat is waar Walk voor staat, hypocriet gedoe. Het interesseert mij niet hoe je speelt, wat mij betreft speel je zo, maar zeik er niet zelf over om het vervolgens zelf te doen ;)

Waren dit ook daadwerkelijk de spelers die nu d.m.v. een blits, cf's hebben weten te leggen of scheer je nu iedereen over één kam? Volgens mij ging al die heisa in het begin van de wereld over de dubieuze contacten die jouw account o.a. gelegd heeft. Dit resulteerde in interns mijlenver van je cluster af met puur en alleen het doel gemakkelijk dorpen van Walk. af te snoepen en daar zelf van te profiteren. Om uiteindelijk als een gieter af te gaan natuurlijk. Mocht er een andere kwestie zijn die ik over het hoofd zie, word ik graag gecorrigeerd hoor.

Wat echter wél typerend is, is dat jij met je salty gezeur hier weer oude koeien uit de sloot komt halen nadat je hopeloos werd weggespeeld. Het is wel gebleken wat dat geschreeuw van jou nou echt waard is en dat is helemaal niets.
 

Deleted User - 24028

Guest
Wat een drama weer allemaal...

Walk heeft nooit extreem geklaagd over cf's krijgen door MB's, we zullen vast wel eens gezegd hebben dat het nogal flauw is vooral als dat het enige is dat je doet (zoals TAS bv, die deed niks anders en zoals cave die geen massa op ons deed maar wel CF's plaatste). Zoals bij het meeste zal Walk zeker niet de eerste zijn die het gedaan heeft en niet degene die er het hardste over klagen.

Ik snap even goed niet waarom er nu over geklaagd wordt, jullie zouden nog een punt hebben als je zou zeggen dat aapje aangevallen wordt door veel meer kwantiteit. Maar als je even goed gaat kijken vallen enkel de 4 oost spelers aan op aapje, totaal van 970 dorpen. Als je begint op te tellen hoe veel dorpen aapje en al zijn handlangers (MB's enzo) hebben dan komt je ook boven de 900 dorpen uit (NAP time enzo niet mee gerekend).

Kortom het is gewoon een fair fight in kwantiteit, en toch wordt er verwacht dat Walk strijd met een arm vastgeboden op de rug. Want aapje mag al zijn aanhang al hun def naar hem laten sturen, maar wij moeten rechtstreeks op aapje bashen en mogen niet op zijn def leveranciers gaan?

Rudy zegt het eigenlijk zelf, ofwel gebruik je je mb's en neem je de nadelen er bij, ofwel gebruik je ze niet. Maar verwacht niet ze te kunnen gebruiken zonder dat er nadelen aan hangen ;)
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.775
Ongezonde discussie dit. Via MBs dorpen pakken heeft ieder z'n eigen mening over en wellicht zijn er spelers die hypocriet zijn.

Ik heb er zelf niet zo'n problemen mee, als het een beetje tussen het front of wat erachter is. Daar moet je simpelweg geen MBs plaatsen. Wanneer het gaat om 15 uur diep edelen vind ik het een andere situatie. Maar uiteindelijk doet iedereen maar wat hij/zij wilt. Het is allemaal uiteindelijk legaal.
 

DeletedUser73358

Guest
Teleurstellend dat ik dan slechts 1/2 keer met een massa getest ben en dat ik dan vervolgens keer op keer moet zien dat de enige manier om mij te naaien is om op (inactieve) mb's te gaan knallen waardoor ik met diepe CF zit. Deze speelstijl vind ik vooral in dit stadium van de wereld zielig en laf en daarom hebben wij besloten er een eind aan te breien. Deels reden hiervoor is ook wel dat ik de laatste tijd merk dat ik mijn privé aan het verkwanselen ben voor een wereld waar geen eer meer aan te behalen valt. Had gehoopt dat we strijdend ten onder mochten gaan maar om vervolgens een periode tegemoet te gaan waar ik kneiter actief moet zijn om blitz vanuit de cf's te voorkomen, en daardoor keer op keer slechts een paar dorpen te verliezen daar pas ik voor.

De prioriteit heeft spijtig nooit op Aapje gelegen, mede omdat er winsten elders te behalen waren. Natuurlijk had ik graag een serieuze massa gehad op Aapje, echter moet ik wel benadrukken dat de positie tot voor kort gewoon niet ideaal was.

Aapje heeft de vol def speler Tombotje 500k in de rim gerekruteerd en gebruikt als een def-supply en hierdoor de doorgang van Walk vermoeilijkt. Een fusie/intern met Dugtrio aangegaan, een speler die destijds groter dan Vamos was. Daarnaast zijn er spelers zoals Viral geinternt en dergelijk, we hebben zelfs het in stand houden van een moraalwall gezien en ervaren. Snipes en stacks, op targets die niet logisch waren, zoals bijvoorbeeld draconis.

Door deze aspecten en de val van One. is Aapje enorm gegroeid, van 1.2 miljoen tot te huidige 3 miljoen. Met accounts zoals Schedel en Gentle die de focus elders hadden, was het gewoon niet logisch of de moeite waard. De waves die er zijn geweest dienden vooral om de OS supply te voorkomen, zodat de serieuzere waves makkelijker doorkwamen.

Maargoed zonder de interns, MB’s en bondgenoten zou de positie van Aapje veel zwakker zijn, dus het is volstrekt logisch en fair in mijn optiek om hier als Walk dan ook van te profiteren i.p.v. enkel de nadelige gevolgen. Het is niet zo dat Vamos een serieuze massa van Aapje gehad heeft, ondanks de potentiele overmacht in die hoek voor een extreem lange periode.
 
Reactiescore
1.606
Het is ook niet DE reden dat ik gestopt ben of wil stoppen maar het weegt wel mee. Destijds heb ik geroepen dat ik tot het laatste wilde strijden maarja dat duurt maar en duurt maar en duurt maar. Speler na speler valt en ik kan enkel toekijken en deff sturen, dan gaat de schik/lol er al snel af en je ziet in dat je gwn kansloos bent. Daarnaast is de grootste reden dat ik op school steken heb laten vallen onbewust door tw, dat is voor mij wel een wake up call geweest dat ik misschien eens de situatie niet moet verbloemen, niet eigenwijs moet zijn en misschien maar een stapje terug moet doen.

Ik zeg verder niet dat het niet logisch is om cf's te pakken op deff leveranciers, maar mijn beeld wat ik had hoe deze wereld voor ons zou eindigen is daarmee compleet anders geworden. Heb geen zin om tussen de kerstdagen en oud en nieuw door te moeten deffen, of dat ik stukje bij beetje dorpen verlies i.p.v. een goede massa waarna het gwn klaar kan zijn, dat is niks voor mij en vandaar ook de keuze.
 
Reactiescore
1.606
De prioriteit heeft spijtig nooit op Aapje gelegen, mede omdat er winsten elders te behalen waren. Natuurlijk had ik graag een serieuze massa gehad op Aapje, echter moet ik wel benadrukken dat de positie tot voor kort gewoon niet ideaal was.

Aapje heeft de vol def speler Tombotje 500k in de rim gerekruteerd en gebruikt als een def-supply en hierdoor de doorgang van Walk vermoeilijkt. Een fusie/intern met Dugtrio aangegaan, een speler die destijds groter dan Vamos was. Daarnaast zijn er spelers zoals Viral geinternt en dergelijk, we hebben zelfs het in stand houden van een moraalwall gezien en ervaren. Snipes en stacks, op targets die niet logisch waren, zoals bijvoorbeeld draconis.

Door deze aspecten en de val van One. is Aapje enorm gegroeid, van 1.2 miljoen tot te huidige 3 miljoen. Met accounts zoals Schedel en Gentle die de focus elders hadden, was het gewoon niet logisch of de moeite waard. De waves die er zijn geweest dienden vooral om de OS supply te voorkomen, zodat de serieuzere waves makkelijker doorkwamen.

Maargoed zonder de interns, MB’s en bondgenoten zou de positie van Aapje veel zwakker zijn, dus het is volstrekt logisch en fair in mijn optiek om hier als Walk dan ook van te profiteren i.p.v. enkel de nadelige gevolgen. Het is niet zo dat Vamos een serieuze massa van Aapje gehad heeft, ondanks de potentiele overmacht in die hoek voor een extreem lange periode.

Dat is niet helemaal waar. De eerste anderhalf miljoen punten hebben wij zeer zeker allemaal bij elkaar gesprokkeld door week op week op rim noobs met laag moraal te bashen en deels door jullie destijds over te nemen. Er is destijds voor gekozen om Dugtrio en mb's de vrije hand te geven om de rim voor ons schoon te vegen zodat wij de volle focus op Walk konden leggen. Als wij dit niet hadden gedaan was onze groei gewoon gestaag doorgegaan. Nu lijkt het allemaal veel omdat een groot deel in een keer is overgenomen, maar dat zijn gwn allemaal dorpen die wij anders ook zelf wel hadden gepakt.

Ben het daarom niet persé eens dat onze positie zwakker zou zijn wat het nu is. Tombotje was gwn een tactische en goede zet vanuit onze kant vind ik. Ik vind het ook jammer dat er zo weinig actie heeft plaatsgevonden op wat blitzjes over en weer na. Hoort misschien ook wel een beetje bij de rol als rimspeler.
 
Reactiescore
766
Spijtig om te zien dat dit de 'reden' moet zijn om de handdoek in de ring te gooien. Zoals ik ook al in pm aangaf mag je ervan vinden wat je wilt, maar van 2 walletjes eten is geen optie. Je kunt er niet vanuit gaan dat je een leger aan deffslaven achter je hebt liggen die op aantrekkelijke edelafstand liggen, met 10k troepen buiten huis en dat die dan volledig met rust gelaten worden. Wat moeten we dan? Enkele weken of zelfs maanden wachten tot die stammassa komt op je? Want wees nou realistisch met enkel fronters komen we niet door die torenhoge stacks heen die tot de 3e linie gestationeerd staan.
Daar pas ik voor hoor, dan ga ik maar wat blitsen want anders is deze wereld nog saaier dan hij momenteel al is.

Verder natuurlijk even goede vrienden. Ik vond je een fijne tegenstander en naar mijn mening een van de weinige die buiten het moddergooien hier met een fatsoenlijke en objectieve post kon komen. Het ga je goed Luc en wellicht tot een volgende ontmoeting.





Waren dit ook daadwerkelijk de spelers die nu d.m.v. een blits, cf's hebben weten te leggen of scheer je nu iedereen over één kam? Volgens mij ging al die heisa in het begin van de wereld over de dubieuze contacten die jouw account o.a. gelegd heeft. Dit resulteerde in interns mijlenver van je cluster af met puur en alleen het doel gemakkelijk dorpen van Walk. af te snoepen en daar zelf van te profiteren. Om uiteindelijk als een gieter af te gaan natuurlijk. Mocht er een andere kwestie zijn die ik over het hoofd zie, word ik graag gecorrigeerd hoor.

Wat echter wél typerend is, is dat jij met je salty gezeur hier weer oude koeien uit de sloot komt halen nadat je hopeloos werd weggespeeld. Het is wel gebleken wat dat geschreeuw van jou nou echt waard is en dat is helemaal niets.
Mooie post, paar zinnen gelezen, beetje je standaard berichtjes :p

Niets geen salty gezeur, puur wat feitjes die ik op tafel gooi. Walk heeft een flinke AF aanhang en het is leuk om jullie te triggeren (met waarheden tho). Dat directe op de man spelen ook elke keer, eindeloos genieten. Jij doet me een beetje denken aan dragonshield3 momenteel. Puur op de man spelen en niets bijdragen.

Heb genoeg accounts bespeeld en wordt regelmatig gevraagd voor accounts, dus zal mijn geschreeuw toch wel iets waard zijn , wellicht meer dan jij denkt, kneuzig nekbaardje.
 

Deleted User - 24028

Guest
Mooie post, paar zinnen gelezen, beetje je standaard berichtjes :p

Niets geen salty gezeur, puur wat feitjes die ik op tafel gooi. Walk heeft een flinke AF aanhang en het is leuk om jullie te triggeren (met waarheden tho). Dat directe op de man spelen ook elke keer, eindeloos genieten. Jij doet me een beetje denken aan dragonshield3 momenteel. Puur op de man spelen en niets bijdragen.

Heb genoeg accounts bespeeld en wordt regelmatig gevraagd voor accounts, dus zal mijn geschreeuw toch wel iets waard zijn , wellicht meer dan jij denkt, kneuzig nekbaardje.
Ga dan in cave spelen... kunnen we je nog eens weg vagen :eek:
 
Reactiescore
766
Wereld 69 is momenteel niet één van mijn favorieten. Jullie hebben mij overigens nog nooit weggevaagd :) @slizz gehad, @Warre gehad, welke walk superior voelt zich nog meer geroepen?
 
Reactiescore
1.918
Wereld 69 is momenteel niet één van mijn favorieten. Jullie hebben mij overigens nog nooit weggevaagd :) @slizz gehad, @Warre gehad, welke walk superior voelt zich nog meer geroepen?
Je bent mij vergeten!!

Trouwens; je hebt gespeeld, je bent weg.... =weggespeeld
 
Reactiescore
766
Je bent mij vergeten!!

Trouwens; je hebt gespeeld, je bent weg.... =weggespeeld
OEI, YOU GOT ME THERE.

Nog steeds niet weggevaagd dus :p
 
Reactiescore
967
Mooie post, paar zinnen gelezen, beetje je standaard berichtjes :p

Niets geen salty gezeur, puur wat feitjes die ik op tafel gooi. Walk heeft een flinke AF aanhang en het is leuk om jullie te triggeren (met waarheden tho). Dat directe op de man spelen ook elke keer, eindeloos genieten. Jij doet me een beetje denken aan dragonshield3 momenteel. Puur op de man spelen en niets bijdragen.

Heb genoeg accounts bespeeld en wordt regelmatig gevraagd voor accounts, dus zal mijn geschreeuw toch wel iets waard zijn , wellicht meer dan jij denkt, kneuzig nekbaardje.

Ik ga inhoudelijk in op het gezwans van je en dan noem je het persoonlijk aanvallen, terwijl je in je volgende zin een persoonlijke aanval richting mij doet.
En dan noem je ons hypocriet? Waar gaat het heen jongen?

Die zogenaamde feiten worden nergens toegelicht en nogmaals ik heb geen idee over welke casus je spreekt.

Overigens wel gemakkelijk om aan te halen dat je niet bent weggespeeld omdat je ging runnen ipv strijdend ten onder te gaan. Dat is uiteraard je eigen keuze maar zo gemakkelijk kom je er niet vanaf. En het feit dat je terecht komt op andere werelden, ligt niet aan je superieure kennis of skills op tw, of je stijlvolle propaganda, maar puur omdat tw stervende is en zowat elk account met activiteitsproblemen zit. Dit komt in mijn ogen voor een groot deel door tw zelf(zo worden werelden te snel achter elkaar geopend, wat de weinige hoeveelheid spelers teveel verdeeld(veel spelers spelen ook meerdere werelden)).
 
Laatst bewerkt:

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Typeert de hele wereld en het spelgedrag van walk. Ook leuk hoe jullie die speelstijl het begin van de wereld nog afbrandde, in en in triest. Niet alleen walk schuldig aan het spelgedrag. Alleen zijn jullie wel de enige hypocriete debielen. Alles afkraken om het vervolgens onder het mom van “jij doet het ook” te leggen. Gok dat de gemiddelde leeftijd tussen oussama en joachim in zit daar.
Hahah slechte banter van een weggespeelde noob. Easy asf boy
 
Reactiescore
766
Ik ga inhoudelijk in op het gezwans van je en dan noem je het persoonlijk aanvallen, terwijl je in je volgende zin een persoonlijke aanval richting mij doet.
En dan noem je ons hypocriet? Waar gaat het heen jongen?

Die zogenaamde feiten worden nergens toegelicht en nogmaals ik heb geen idee over welke casus je spreekt.

Overigens wel gemakkelijk om aan te halen dat je niet bent weggespeeld omdat je ging runnen ipv strijdend ten onder te gaan. Dat is uiteraard je eigen keuze maar zo gemakkelijk kom je er niet vanaf. En het feit dat je terecht komt op andere werelden, ligt niet aan je superieure kennis of skills op tw, of je stijlvolle propaganda, maar puur omdat tw stervende is en zowat elk account met activiteitsproblemen zit. Dit komt in mijn ogen voor een groot deel door tw zelf(zo worden werelden te snel achter elkaar geopend, wat de weinige hoeveelheid spelers teveel verdeeld(veel spelers spelen ook meerdere werelden)).
Je gaat niet inhoudelijk in op mijn gezwans, dan derbij ik heb nergens gezegd dat ik niet persoonlijk aanval, noch het vervelend vind dat jullie het doen. Ik val jou/jullie maar al te graag persoonlijk aan omdat het jullie immens triggered.

Ik ging niet runnen hoor, heb gewoon ver van te voren afstand gedaan omdat de wereld mij niet aan stond en zoals jij aangeeft er genoeg mogelijkheden zijn.

Het gaat me er ook niet perse om wat een individu zoals jij van mij vindt, je kent me niet en hebt geen idee waar ik speel/ gespeeld heb. Doei he!
 
Reactiescore
967
Je gaat niet inhoudelijk in op mijn gezwans, dan derbij ik heb nergens gezegd dat ik niet persoonlijk aanval, noch het vervelend vind dat jullie het doen. Ik val jou/jullie maar al te graag persoonlijk aan omdat het jullie immens triggered.

Ik ging niet runnen hoor, heb gewoon ver van te voren afstand gedaan omdat de wereld mij niet aan stond en zoals jij aangeeft er genoeg mogelijkheden zijn.

Het gaat me er ook niet perse om wat een individu zoals jij van mij vindt, je kent me niet en hebt geen idee waar ik speel/ gespeeld heb. Doei he!

Weeral een zaadpost waarbij je nergens ingaat op wat ik aanhaalde. Jammer weer. Op deze manier is het misschien beter als je weer weg gaat ja.
 
Reactiescore
1.606
Verdomme heb wel wat losgemaakt op het af zeg :p
 
Reactiescore
766
Weeral een zaadpost waarbij je nergens ingaat op wat ik aanhaalde. Jammer weer. Op deze manier is het misschien beter als je weer weg gaat ja.
Ik reageer letterlijk op alles wat je in je post aanhaalde? Waar wil je naartoe kneus, wees blij dat het forum hier voornamelijk bestaat uit Walk volgers want je zet jezelf echt behoorlijk voorschut :eek::eek:
 
Reactiescore
967
Ik reageer letterlijk op alles wat je in je post aanhaalde? Waar wil je naartoe kneus, wees blij dat het forum hier voornamelijk bestaat uit Walk volgers want je zet jezelf echt behoorlijk voorschut :eek::eek:

Ik heb meermaals gepoogd in te gaan op je zogenoemde feiten door te vragen waar je op doelde, als dat dan meermaals wordt genegeerd dan reageer je toch niet op alles wat ik schrijf maar bon. Verder ook helemaal niet interessant voor dit forum lijkt me als we die oude koeien uit de sloot halen. Jij bent tenslotte allang van de kaart.
 
Bovenaan