- Reactiescore
- 373
Neen, wil je er aub niets over vertellen? 
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Nou verzin eens een leuk topic
Was jij die gast die 12 edels doodliep in nb?Hebben jullie al gehoord van mijn zieke nachtblitz?
Welke 10 is alweer lang geleden en mss een contestje? Mss al een CC? @Hopeful
Mijn cluster is sws het mooiste, heb al 6 dorpen!
Ja manWas jij die gast die 12 edels doodliep in nb?
Was vrij heftige blitz jaJa man
Sequa Quare te bang om te vechten met nibiru, dus joint ie ze maar lol
Sequa Quare te bang om te vechten met nibiru, dus joint ie ze maar lol
Mss moet je dat zand eens uit je kut vegen en gwn toegeven dat je bent weggespeeld door je eigen incapabele manier van diplo voeren. Daarbij was je ligging ook niet wcht gunstig deze cl. Hoef je niet af te spuwen op Nibiru. Volgende cl weer een kans.
Gedraag je dan niet als een vrouw met je gejank.Ten eerste, ben geen vrouw
Ten tweede, hoezo mijn incapabele manier van Diplo voeren lol
Wil juist eventjes zeggen dat Jentele wel op het juiste moment in de juiste stam zat, maar een pre-made (Rone) wat moeilijk deed tegen Ryuk waardoor de stam uit elkaar viel. Daar kon jentele niet veel aandoen. De ligging was natuurlijk ook niet super als je omringd bent door NibiruGedraag je dan niet als een vrouw met je gejank.
Omdat je zelf niet in de juiste stam op t juiste moment zat, integenstelling tot al je buren. Shit happens.
Ryuk overleefd t wel. Das t verschil. Maar idd zoals we beide aangeven, gewoon pech gehad.Wil juist eventjes zeggen dat Jentele wel op het juiste moment in de juiste stam zat, maar een pre-made (Rone) wat moeilijk deed tegen Ryuk waardoor de stam uit elkaar viel. Daar kon jentele niet veel aandoen. De ligging was natuurlijk ook niet super als je omringd bent door Nibiru![]()