Praathoek Classic 13

DeletedUser76334

Guest
Ik ken Punish en het zijn legit spelers, hun inventory was gewoon niet geleegd tussen de classics blijkbaar. Op de vorige classic waren er ook lui die zwaardboosters hadden. Heb hier toen een supportaanvraag over gestuurd. Hieronder een afbeelding van de supportthread.

https://s28.postimg.org/9fvps7mfx/zwaardbooster.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.094
Ik had op CL11 of CL12 ook mensen gezien met groeiende gewassen bonussen volgens mij. Heb daar toendertijd ook een support over ingediend.

Had op CL11 ook houtbonus 30% aanstaan, echter was die op CL12 uitgeschakeld. Maar als je dan vraagt naar zo n welkomstpakket wat iedereen krijgt/kan krijgen, dan doen ze moeilijk.

Maar intussen wel dingen zoals Zwaardbonus, edelbooster en groeiende gewassen die op de classic komen. Heel vaag dit.
 

DeletedUser77725

Guest
Ja moet een fout zijn vermoed ik. Heb vorige ook iemand gezien met een zwaardbooster denk dat het Feedthebeast was ofzo. Maar dit moet wel gefixed worden.
 

DeletedUser17472

Guest
Een edelbooster heeft toch met de toestemming te maken, niet met premium :p
Ik vraag me eerder af hoe die op de classic terecht is gekomen want de classic doet niet mee met de events. Maar er is vast een verklaring voor :)
 
Reactiescore
1.094
Een edelbooster heeft toch met de toestemming te maken, niet met premium :p
Ik vraag me eerder af hoe die op de classic terecht is gekomen want de classic doet niet mee met de events. Maar er is vast een verklaring voor :)

Uh die 'events' zijn bijna allemaal pp-based. Gs bonus voor een week kan je ook gewoon kopen. Een pot nat allemaal.
 

DeletedUser17472

Guest
Een edelbooster heeft toch met de toestemming te maken, niet met premium :p
Ik vraag me eerder af hoe die op de classic terecht is gekomen want de classic doet niet mee met de events. Maar er is vast een verklaring voor :)
Omdat ze in de chat op discord vinden dat ik als mod geen mens mag zijn, maar een robot moet zijn, en dus geen fouten mag maken. Bij deze een correctie... er schijnen wel events te zijn op classic.
En aangezien iedereen aan events mee kan doen en dus gelijke mogelijkheden heeft, zie ik nog het probleem niet.

Ik zou zeggen, doe beter je best met de events. Wie weet krijg je ook wel een edelbooster. Succes!
 
Reactiescore
382
Er is sinds de start van deze classic nog geen event geweest? Hij heeft deze dus waarschijnlijk nog over van een eerdere classic wereld. Dit kan je toch niet toestaan?
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.415
Omdat ze in de chat op discord vinden dat ik als mod geen mens mag zijn, maar een robot moet zijn, en dus geen fouten mag maken. Bij deze een correctie... er schijnen wel events te zijn op classic.
En aangezien iedereen aan events mee kan doen en dus gelijke mogelijkheden heeft, zie ik nog het probleem niet.

Ik zou zeggen, doe beter je best met de events. Wie weet krijg je ook wel een edelbooster. Succes!

op zich wel mogelijk, maar er zijn deze classic nog helemaal geen events geweest? dus dan zou het toch ook nog niet mogelijk moeten zijn al een edelbooster te bezitten, tenzij inventarissen niet gecleared worden tussendoor.
 
Reactiescore
1.094
Het probleem is al oud, deze support komt van mijn account op CL11. Toen speelde dit probleem al. Zijn voornamelijk bonussen die bij het kopen van premiumpunten worden gegeven.


HansGretel2016-03-10 14:21:26
Beste Support,

Ik krijg op de classic aanbiedingen om Premium Punten te kopen, en daar kan ik dan 10 % korting op de pakketjes krijgen. Het gratis draaien (terwijl er geen Rad is op de classic) en andere items en of gebouwen die er voor zouden moeten zorgen dat het edelen goedkoper c.q. sneller gaat.

Ik neem aan dat dit niet de bedoeling is? Dit is zoals gezegd een classic wereld. Is het inderdaad mogelijk om deze voordelen te krijgen op een classic wereld? Zoja dan behoren deze per direct uitgeschakeld te worden. Classic staat niet voor niets voor geen premium functies.
mrandmrsbundy2016-03-10 14:31:13
Beste HansGretel,

Ik heb het net even nagevraagd en de instellingen van classic staan zoals je net aangeeft. Het event is niet actief op de classic wereld. Dus de aanbieding is inderdaad overbodig op deze manier. Bedankt voor de melding.

Met vriendelijke groeten,

Michelle (MrAndMrsBundy)
Support TribalWars.nl
HansGretel2016-03-10 14:32:45
Nouja gaat me niet zo zeer om de overbodigheid. Er wordt gepromoot met iets wat niet geleverd kan worden, en dat is misleiding. En ik begrijp dat wel, maar er zijn mensen die dat niet begrijpen, of dat niet goed door hebben en daarom dat dit inderdaad handig is.

Dank voor uw hulp!
HansGretel2016-03-11 00:02:33
Excuus nog een kleine toevoeging

Ik krijg zojuist een vv account op de classic en daar zie ik dit staan:

Event bonus actief: Alle bouwtijden worden met 20% versneld!

Geldt dit serieus? Want deze speler heeft dus blijkbaar al pp gekocht in de hoop voordelen te krijgen.
HansGretel2016-03-11 01:01:01
Heb 2 nieuwe bestanden geupload waar duidelijk te zien is dat de evenementen wel actief zijn op de classic. Graag asap aanpassen, en met een oplossing komen voor de mensen die hierdoor PP hebben gekocht.
mrandmrsbundy2016-03-11 09:32:13
Beste HansGretel,

Ik ga er even achter aan. Ik zie wat je bedoeld met de foto's en dan is het antwoord wat mij eerder is gegeven niet juist.

Met vriendelijke groeten,

Michelle (MrAndMrsBundy)
Support TribalWars.nl
 
Reactiescore
276
En aangezien iedereen aan events mee kan doen en dus gelijke mogelijkheden heeft, zie ik nog het probleem niet.
Nog los van het feit dat je post offtopic is daar de vraag is hoe een item kan verschijnen op een classic waar nog geen events geweest zijn, wil ik wel opmerken dat zelfs zonder PP niet iedereen gelijke mogelijkheden heeft bij de events. Het draaien aan het rad is volledig willekeurig. Op dat rad staan vaak 1-2 goede items en de rest is rotzooi. Het maakt wel degelijk verschil of ik een gratis stage 3 ah krijg of het "blaas je eigen muur op"-item. Tijdens het schildenfeest begint niet iedereen met hetzelfde schild. De teambased events zijn vaak heftig afhankelijk van de activiteit van het team waarin je ingedeeld zit. Etc.etc.etc.

Ik wil niet weer zo'n kruistocht tegen de events beginnen, dat is al vaak genoeg gedaan. Maar verspreidt svp geen foutieve informatie.
 

DeletedUser23855

Guest
Omdat ze in de chat op discord vinden dat ik als mod geen mens mag zijn, maar een robot moet zijn, en dus geen fouten mag maken. Bij deze een correctie... er schijnen wel events te zijn op classic.
En aangezien iedereen aan events mee kan doen en dus gelijke mogelijkheden heeft, zie ik nog het probleem niet.

Ik zou zeggen, doe beter je best met de events. Wie weet krijg je ook wel een edelbooster. Succes!

Ik ben lang gestopt met tw door de betaalde extra functie's. Ben nu weer eens begonnen op w53 en hier op de classic. Dat ik op w53 te kampen heb met mensen die 'pay2win' spelen is oké, daar heb ik mij voor geregistreerd. Dat ik dat hier tegen kom vind ik jammer, ik hoopte een keer een wereld te spelen waar alles 'eerlijk' was (natuurlijk heb je mensen die meteen internen weet ik veel, maar goed). Ja fouten maken is menselijk, maar geef dan toe dat het een fout is. Zeggen dat we beter ons best zouden moeten doen met de events? We hebben nog geen event gehad...? Deze items zijn van voor het begin van deze ronde en die speelde ik helemaal niet. Hoe dan ook ik speel rustig verder en het is niet van extreme impact, maar ik vind het zeker jammer.
 

DeletedUser59375

Guest
Hoe zit dat hier nu met kata
Deze mag je toch wel gewoon op verzamelplaats, adels en muur laten komen?
dat de rest no go is snap ik maar zie van dit niet direct een probleem
 
Reactiescore
661
Omdat ze in de chat op discord vinden dat ik als mod geen mens mag zijn, maar een robot moet zijn, en dus geen fouten mag maken. Bij deze een correctie... er schijnen wel events te zijn op classic.
En aangezien iedereen aan events mee kan doen en dus gelijke mogelijkheden heeft, zie ik nog het probleem niet.

Ik zou zeggen, doe beter je best met de events. Wie weet krijg je ook wel een edelbooster. Succes!

Zou het kunnen dat dit nog meer fout was dan wat je daarvoor zei Fam? Ik ben zelf niet zeker en wil even voor de zekerheid een correct antwoord van een moderator. Kan die jongen een edelbooster hebben gebruikt zonder fout of was het gewoon een foutje in tw. Hoeft niet persé een foutje te zijn van mods.
 
Bovenaan