Praathoek CL21

Reactiescore
2.303
Mats speelt toch niet ?
 

DeletedUser81435

Guest
Zijn er al toppers gesignaleerd? De Stam Optic ziet er veelbelovend uit in ieder geval.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Koning Kameel IX top beste acc van w67 btw
 
Reactiescore
2.303
Reactiescore
1.094
Reactiescore
1.037
Ik weet nog wel een leuk spelletje om pp mee te verdienen en het af actiever te maken (als de mods dit nog willen).
Het spel heet 'spot de premade', hierbij geven mensen accounts aan waarvan zij verwachten dat dit premade accounts zijn, wanneer zij in de lategame gelijk blijken te hebben krijg je pp. Wie vind het leuk klinken?
 
Reactiescore
326
Ik weet nog wel een leuk spelletje om pp mee te verdienen en het af actiever te maken (als de mods dit nog willen).
Het spel heet 'spot de premade', hierbij geven mensen accounts aan waarvan zij verwachten dat dit premade accounts zijn, wanneer zij in de lategame gelijk blijken te hebben krijg je pp. Wie vind het leuk klinken?

Ik ga voor alle Optic accounts. Krijg ik nu pp?
 
Reactiescore
2.303

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Ik weet nog wel een leuk spelletje om pp mee te verdienen en het af actiever te maken (als de mods dit nog willen).
Het spel heet 'spot de premade', hierbij geven mensen accounts aan waarvan zij verwachten dat dit premade accounts zijn, wanneer zij in de lategame gelijk blijken te hebben krijg je pp. Wie vind het leuk klinken?

Beetje simpel met zo weinig accounts
 
Bovenaan