Praat hoek w6

DeletedUser65072

Guest
Haha jeroen :p

Haal je W23 acc maar is weg :p
Je speelt geen W23 meer :p
 

DeletedUser19123

Guest
instellingen-->account wissen-->wachtwoord bevestigen.

Nieuwe wereld beginnen! Dit is ook zon wereld waar de echte oorlogen uitgevochten zijn:p
 

DeletedUser1435

Guest
ik weet nog wel vroeger toen ik nog heldhaftig was. toen lag er een gezwel in onze stam van de vijand. die hebben we toen gereduceerd tot 1 dorpje, want die was te erg gestacked. Uiteindelijk is die persoon over de rug van bok omdat ze anders demo niet konden krijgen gegroeid tot dit formaat:
19 boka [BoK] 58.530.351 5842 10019

Demo houdt wel van internen zo te zien.
 

DeletedUser65072

Guest
Internen hoort gewoon bij het spel toch?:p

Mij lijkt het niet dat je een speler in je cluster laat liggen omdat die inactief is :p
 

DeletedUser25273

Guest
ik weet nog wel vroeger toen ik nog heldhaftig was. toen lag er een gezwel in onze stam van de vijand. die hebben we toen gereduceerd tot 1 dorpje, want die was te erg gestacked. Uiteindelijk is die persoon over de rug van bok omdat ze anders demo niet konden krijgen gegroeid tot dit formaat:
19 boka [BoK] 58.530.351 5842 10019

Demo houdt wel van internen zo te zien.

Dat heeft niks met mij uit te staan. Dat heeft ermee uit te staan dat zij zich wel inzet voor de stam en haar stamgenoten altijd helpt. Dat reduceren tot 1 dorpje klopt niet, het waren er 5 en tevens hebben jullie het moment van aanvallen precies gelijktijdig gekozen met een mass op mij op een andere wereld, want zulke helden waren jullie wel.:rolleyes: Als je ook maar half zo goed was als je beweerde, dan had je je niet tot zulke lage streken hoeven te verlagen, dan had je de strijd met mij aangedurfd. Wat helemaal te zielig voor woorden was, is dat jullie johnny61 eerst een zielig verhaal lieten ophangen toen hij nog stamgenoot van boka was, zodat ze hem wat "veilige" dorpen in haar cluster gaf en vervolgens hebben jullie er schandalig misbruik van gemaakt toen hij overstapte naar *p*, backstabbertje. Maar boontje komt om zijn loontje. *p* stelt geen reet meer voor en alle betrokken spelers hebben op hun donder gehad, stuk voor stuk door de mand gevallen, inclusief jij. Zelfs tijdens een mass op mij presteerden jullie het nog om 140 dorpen aan me te verliezen.:rolleyes:
 

DeletedUser1435

Guest
allemaal gelogen dat weet je best demo.

die massa hadden wij toevallig samen gepland ja. raar is dat. raar maar waar. wij namen johnny juist in de stam op, zodat we hem niet hoefde te edelen. dat lag los van bokito.
daarnaast heb ik nooit tegen jou gevochten, want jij durfde geen eerlijke 1v1.
 

DeletedUser65072

Guest
allemaal gelogen dat weet je best demo.

die massa hadden wij toevallig samen gepland ja. raar is dat. raar maar waar. wij namen johnny juist in de stam op, zodat we hem niet hoefde te edelen. dat lag los van bokito.
daarnaast heb ik nooit tegen jou gevochten, want jij durfde geen eerlijke 1v1.

Rofl,

Geloof je het zelf nog? xd
 

DeletedUser1435

Guest
weet je wat het probleem is?
jullie leven allemaal ver van de realiteit af. ik ben nog geestvrij
 

DeletedUser65072

Guest
ja ik geloof het zelf nog. ik wil best wat mensen zoeken die niet in billen kruipen om dezen te bevestigen

Rofl kruip ook niet in billen of ik moet in die van mezelf kunnen kruipen :p

Maar nu even serieus.
Wat heb jij eigenlijk al berijkt?:p
 

DeletedUser1435

Guest
ik hoef me niet te bewijzen. het staat wel vast dat ik een tw legende ben
 
Bovenaan