PP punten aanbieden in ruil voor....

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser25044

Guest
Ik vraag me af of het is toegestaan om een ander PP punten te geven in ruil voor een clear.

Zijn hier regels voor?
 
Reactiescore
7.944
Mocht eerst niet nee, maar nu Tw hun eigen regels breekt durf ik er niet eens antwoord op te geven.
 

DeletedUser25044

Guest
De spelleiding heeft gereageerd dat dit verboden is. Dan ga ik er vanuit dat dit ook niet gebeurd zal zijn.
 

DeletedUser44415

Guest
Ik zie het wel nog gebeuren hoor dat Innogames een nieuwe functie zal aanschaffen voor je recruitingspercentage te laten groeien door pp te geven. Ze geven er ook vlaggen voor...
 

DeletedUser69813

Guest
of een 'clear huren voor PP' functie.
mag je voor 100 PP een volle clear huren ongeacht je boerderijgrootte >.<
 

DeletedUser

Guest
Binnen 2 maanden: Nieuw! Koop een tegenstander zijn dorp voor 500 premium punten!
 

DeletedUser

Guest
Binnen 5 maanden: Nieuw! Koop tribalwars over voor 5000 premium punten!
 

DeletedUser

Guest
Ach, je kan natuurlijk de PP gewoon sturen & hem diegene laten clearen. Niemand die erachter komt?
 

DeletedUser

Guest
Nieuw, betaal 500 PP zodat de geselecteerde speler slechts 2 aanvallen per dag kan versturen.


(Lach niet, Dat gold voor iedere speler op de franse servers (vroeger in ieder geval)). :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73063

Guest
Ik denk dat na enige tijd er wel zoiets zal verschijnen zoals je wel meer ziet op dit soort spelletjes en wat je ook bij events ziet: Versnelde troepenproductie voor een uurtje of 10 tegen PP. Om maar even realistisch te blijven.
 

DeletedUser25044

Guest
lees dit wat Salendai mij post:

Salendai 08.04.14 20:14
Ik maak geen troepen. Ik verkoop enkel mijn grondstoffen aan ted het beertje en andere spelers.

kortom hoe commercieel is het? Het is niet verboden om GS te verkopen voor premium punten. Maar op deze manier wordt het wel heel apart allemaal...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan