Posten op het AF

DeletedUser58575

Guest
Heb ik overwogen maar het topic komt niet in aanmerking voor een sticky.

Ik wil het best op slot gooien en de off-topic posts verwijderen voor je?
 

DeletedUser

Guest
mehh laat het dan maar volgespamt worden :p zal vroeg of laat dan toch tweede pagina verdwijnen :p
 

DeletedUser26555

Guest
Hoe ze jou als.mod kunnen aannemen zonder dat je abn kan spreken is me ook een raadsel :$ *gescholden

Ok, ik zit in het 5de middelbaar, niets mis mee toch? En ik leer al 4 jaar geen verleden tijd meer dus, dan hapert er altijd wat. En mensen afkraken op hun spelling is toch echt wel overdreven.
 

DeletedUser

Guest
Ok, ik zit in het 5de middelbaar, niets mis mee toch? En ik leer al 4 jaar geen verleden tijd meer dus, dan hapert er altijd wat. En mensen afkraken op hun spelling is toch echt wel overdreven.

No offense gozer, maar je staat met reden op mijn ignorelist...baal best wel als jij een mod wordt...
 

DeletedUser58227

Guest
Leuke voorstellen, jammer dat de topic maker zelf zich niet aan z`n zelf gemaakte regeltjes houd :)p)
 
Reactiescore
7
Leuke voorstellen, jammer dat de topic maker zelf zich niet aan z`n zelf gemaakte regeltjes houd :)p)
Iedereen heeft wel eens een mindere dag , he
zodat hij/zij wat anders reageert dan de bedoeling was.
Heb ik ook wel eens, al zouden de meesten dat niet meteen bij mij verwachten :p
Maar ja, we zijn allemaal maar mensjes :D
 

DeletedUser58227

Guest
Dan heeft Jimmy wel vaak mindere dagen :( achja we zijn 't van hem gewend en mij schelen die regeltjes toch niet zoveel :p
Zal echt niet zeggen dat ik me wel altijd aan die "regels" houd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
7
Jimmy <3 is een schatje :D
Als je hem kent :p
Tegen Ctrl en tegen mij doet hij nooit zo vervelend :D
 
Bovenaan