Plox Vs. Hunnen

DeletedUser

Guest
Nee, jullie hebben minder kwaliteit.

En waarop is dat gebaseerd :rolleyes:
Bekijk eens eerst deftig de spelers van beide stammen..

Wel ben ik ervan overtuigd, dat er nog wel wat spelers kunnen bijleren, maar dat kan je enkel door aan te vallen hé ;)
 

DeletedUser40402

Guest
En waarop is dat gebaseerd :rolleyes:
Bekijk eens eerst deftig de spelers van beide stammen..

Wel ben ik ervan overtuigd, dat er nog wel wat spelers kunnen bijleren, maar dat kan je enkel door aan te vallen hé ;)

Jurjen en stuurboord heb ik al op meerdere werelden zien spelen. Dat zijn gewoon zeer goede spelers. Verder heb ik in het begin van deze wereld zitten polsen of zij het niet zagen zitten om /Dome te vervoegen. Dit weigerden ze omdat ze bezig waren met spelers te ronselen die ze kenden uit andere werelden om de stam Hunnen te vormen die we nu kennen.
 
Reactiescore
116
En waarop is dat gebaseerd :rolleyes:
Bekijk eens eerst deftig de spelers van beide stammen..

Wel ben ik ervan overtuigd, dat er nog wel wat spelers kunnen bijleren, maar dat kan je enkel door aan te vallen hé ;)

goed gezegd modi! (A)
 

DeletedUser

Guest
Jurjen en stuurboord heb ik al op meerdere werelden zien spelen. Dat zijn gewoon zeer goede spelers. Verder heb ik in het begin van deze wereld zitten polsen of zij het niet zagen zitten om /Dome te vervoegen. Dit weigerden ze omdat ze bezig waren met spelers te ronselen die ze kenden uit andere werelden om de stam Hunnen te vormen die we nu kennen.

Allee, ik zal dan ook 2 namen zeggen van Plox dan zijn wij ook goed :D,

Mezelf en Dorian Hawkmoon :p :dikkenekkenstijl:

P.s: Een stam is maar zo sterk als zijn zwakste schakel !
 

DeletedUser40402

Guest
Normaal discussiëren is zo te zien weer niet van toepassing hier op deze wereld. Njah, ik kap er dan ook maar mee ;).
 

DeletedUser52174

Guest
Ik verbaas me ook echt over het lage niveau op het AF.
Het lijkt alsof mensen vergeten hoe je moet discussiëren, normaal met argumenten enzo.
 

DeletedUser

Guest
Dat zou goed kunnen,

maar ik vindt het gewoon vreemd dat je gaat baseren dat Hunnen goed zijn en wij slecht omdat je 2 spelers van Hunnen al op een andere wereld hebt zien spelen.. Terwijl je dan niks van Plox spelers kent

@Sky: ik kon ons niet beter afschetsen als Hunnen, dus heb ik er maar 2 gepakt :D
 

DeletedUser52174

Guest
Dat zou goed kunnen,

maar ik vindt het gewoon vreemd dat je gaat baseren dat Hunnen goed zijn en wij slecht omdat je 2 spelers van Hunnen al op een andere wereld hebt zien spelen.. Terwijl je dan niks van Plox spelers kent

@Sky: ik kon ons niet beter afschetsen als Hunnen, dus heb ik er maar 2 gepakt :D

Waar zie je mij en Glenn zeggen dat Plox spelers slecht zijn?
We vertellen alleen dat we Stuurboord en JurjenNxs hele goeie spelers vinden en dat dat sterk in het voordeel van de Hunnen gaat werken.
 

DeletedUser

Guest
Waar zie je mij en Glenn zeggen dat Plox spelers slecht zijn?
We vertellen alleen dat we Stuurboord en JurjenNxs hele goeie spelers vinden en dat dat sterk in het voordeel van de Hunnen gaat werken.

Wel als je het zo zegt, ben ik er al veel veel meer mee eens,
Dat hebben we vooraf ook bekeken, en dit zulen inderdaad goede spelers zijn,
ook de speler Joshua.. Is in mijn ogen een goede speler.

Maar jullie zeggen het op een manier als:
Ik ben er redelijk van overtuigd dat jullie individueel slechter zijn dan de spelers van Hunnen.

Maar daar denk ik dan weer bij, wat zeg je nu,
Wij hebben zeker ook "Rotte appels" in onze stam zitten, zoals elke stam.
Maar Hunnen ook: kijk naar, remcotjecool, gluesniffer,Mystirios N. ..

Daarnaast, hebben hunnen dus meer als 3 goede spelers,
maar daar komen wij vast en zeker ook aan, en ook wel van dat kaliber..
 

DeletedUser52174

Guest
Ik ben er redelijk van overtuigd dat jullie individueel slechter zijn dan de spelers van Hunnen.

Dat is een interpretatie, dat weet hij dus niet zeker.
Ik denk dat dat komt omdat de Hunnen professioneler overkomen dan jullie, iedereen heeft daar zo zijn redenen voor en Glenn waarschijnlijk ook.
 

DeletedUser

Guest
Daar heb je wel een feit,

echter als je de diplomatie zou kennen die door hen wordt gehandhaafd daalt die interpretatie al vrij snel.
 

DeletedUser

Guest
Wow! Eindelijk hoor ik eens iets uit het zuiden, dit is zo'n WOW-gevoel (Ik wacht al zo'n... uhm sinds de start van deze wereld om eens iets te horen uit het zuiden). Ik wens Hunnen veel suc6, dat lijken ze me toch wel nodig te hebben. Zeker als enjoy. van plan is hun kluster samen te brengen. 53-0 is helaas niet zo'n echte oorlog, eerder een verloren veldslag. Toch dacht ik dat een stam als Hunnen toch wat meer in petto had. Nogmaals proficiat om iets uit het zuiden te laten horen! Bedankt!!!
 

DeletedUser

Guest
Toch dacht ik dat een stam als Hunnen toch wat meer in petto had.

Enige redenen dat wij momenteel goed bezig zijn:
1. Goed geplande actie
2. verrassingseffect
3. Zoals al aangehaald: Hunnen draait maar op enkele spelers, rest zijn frequente vv-accounts.

Daarmee kan je niet erg veel meer dan dorpen verliezen. Vraag me dan ook af, of de tijd da Hunnen hier gaat blijven bestaan,
langer als 2 a 3 maand zal zijn. Aangezien ik het 5 spelers niet zie klaar spelen om 16 account actief te beheren, en dan ook nog eens winst te boeken.
 

DeletedUser24056

Guest
Enige redenen dat wij momenteel goed bezig zijn:
1. Goed geplande actie
2. verrassingseffect
3. Zoals al aangehaald: Hunnen draait maar op enkele spelers, rest zijn frequente vv-accounts.

Daarmee kan je niet erg veel meer dan dorpen verliezen. Vraag me dan ook af, of de tijd da Hunnen hier gaat blijven bestaan,
langer als 2 a 3 maand zal zijn.
Aangezien ik het 5 spelers niet zie klaar spelen om 16 account actief te beheren, en dan ook nog eens winst te boeken.

Hoogmoed komt voor de val. Wordt niet hoogmoedig...
 

DeletedUser

Guest
Hoogmoed komt voor de val. Wordt niet hoogmoedig...

Vraag maar aan mijn leden hoor, hoeveel ik niet zeg van, mannen, we hebben nog lang niet gewonnen,

er zijn 2000 dorpen, en wij hebben er nog maar 50, dus nikske, echter wel al een proficiatje voor je eigen.

En dat vallen is enkel een hoop ;), ik zelf zou als actieve speler niet in een inactieve stam blijven zitten, dan speel ik nog liever solo, of met de overige actieve een nieuwe stam ..
 

DeletedUser24056

Guest
Je vraagt je hardop af of Hunnen nog wel twee maanden zal bestaan. Zeg dan niet dat het enkel hoop is.

Proficiat overigens, want jullie doen het dan wel goed.
 
Bovenaan