[Afgekeurd] Platinum/Diamant Awards

Goed idee?

  • Ja

    Stemmen: 102 93,6%
  • Nee

    Stemmen: 7 6,4%

  • Totaal aantal stemmers
    109

DeletedUser69517

Guest
Hi Ha Ho Forumgangers!


Ik had een ideetje m.b.t spelers te motiveren during late-game, je ziet vaak dat mensen stoppe circa 3+ miljoen punten.

Misschien een ideetje om een ''level 5 award in te voegen''

Ééntje die je ook niet zomaar binnen hebt, om spelers actief te houden, ook na 5 maanden.


Een voorbeeldje, ik speel nu klein half jaartje op W38.


Plunderaar (Goud - Level 4)

Plunder 10.000 keer de grondstoffen uit andere dorpen.

Totaal: 361.981

Misschien een leuk ideetje om een level 5 in te voegen vanaf: 1.000.000 geplunderde dorpen?

En een muurbreker level 5 op 100.000
een rover level 5 op 10.000.000.000

En deze awards dan ook te belonen (indien vlag-wereld) met een level 8 vlag of hoger. (dit omdat deze vlaggen anders toch nooit behaald worden en dit het vlaggen-systeem weer een positief impuls geeft)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
533
voorstander.
Stemmen maar.
 
Reactiescore
1.145
Zeker voor er is al eens voorgesteld platinum of diamond awards in te voeren maar was toen ook voor dus lijkt me goed idee ook dat met vlaggen is wel een goed idee ^^
misschien op niet vlaggen werelden een kleine bonus zoals je ook tijdens events krijgt voor in het inventaris kunnen we die ook eens op een eerlijke manier gebruiken :p
Maar extra awards op zich is iig al erg leuk ^^
 

DeletedUser69517

Guest
Dankjullie wel, hoop dat rest het daar ook mee eens is.
Absoluut, ik als award hitser (en met mij ook boel andere) zal men zo lang mogelijk willen spelen tot dat zij desbetreffende awards hebben gehaald, wat hopelijk leidt toch een actievere community :d
De ''super''-vlaggen geven hopelijk het impuls dat ''oude'' spelers eerder een nieuwe wereld willen starten vanwege het bonusje van hun supervlaggen. (wat dan ook weer leidt tot meer activiteit)
Of dit al is voorgesteld heb ik niet kunnen achterhalen, heb wel eerst gezocht en aantal topics gevonden over nieuwe awards zoals ''kerk sloper'' maar niet als in een level 5 dat super vlaggen geeft.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser34153

Guest
Dat is zeker een goed idee Aesthetician. Na een paar maanden zijn alle of toch zo goed als alle awards binnen wat ervoor zorgt dat er spelers ook sneller stoppen. Door de awards te verhogen met extra beloningen zullen spelers langer voortdoen wat ook positief is voor Innogames zelf aangezien je na een paar maanden sowieso al premium gebruikt. Het zou zeker positief zijn mocht je voor de hoge awards een inventaris beloning krijgen, nu wordt die inventaris amper gebruikt.
 
Reactiescore
111
Dit ziet er bekend uit, maar ik ben voor :)
 

DeletedUser74054

Guest
Prima plan, houdt het een stuk leuker en aantrekkelijker voor de langere termijn.

Iets om naar toe te werken motiveert altijd goed!
 
Reactiescore
533
Komaan jongens stemmen!
 

DeletedUser68252

Guest
En deze awards dan ook te belonen (indien vlag-wereld) met een level 8 vlag of hoger. (dit omdat deze vlaggen anders toch nooit behaald worden en dit het vlaggen-systeem weer een positief impuls geeft)

Dit is niet helemaal waar, ik heb 10.000+ vlaggen op Ease Our Mind staan, waarvan ik van elke vlag er ook een aantal het max level heb, level 8 of hoger. :D Verder een super idee.
 

DeletedUser69517

Guest
Dit is niet helemaal waar, ik heb 10.000+ vlaggen op Ease Our Mind staan, waarvan ik van elke vlag er ook een aantal het max level heb, level 8 of hoger. :D Verder een super idee.

Jij daarentegen hebt dan ook een zéér net account met boel dag-awards, en het doorzettingsvermogen om door te spelen na 3 miljoen, vele andere doen dit echter niet en juist voor deze awardhitsers leek me dit een idee om ze op tw te behouden.
 

DeletedUser68420

Guest
Prachtidee, het is namelijk zo irritant als er mensen om je heen stoppen omdat er geen motivatie meer is. Ik denk dat dit idee een hele goede en daarbij dus ook positieve impuls zal geven in het spel!
 

DeletedUser

Guest
Het idee is zo voor de hand liggend dat er volgens mij niet over is nagedacht ;)
Aesth, mooi idee je overstijgt jezelf weer :D
 
Reactiescore
38
Clicky

Volg ook de link in de tweede post: Clicky

Dit idee is helaas dus al meerdere keren doorgestuurd naar innogames zonder succes.
Ondanks dat heb ik ook ja gestemd en hoop ik dat het opnieuw doorgestuurd wordt en innogames dit idee nu eindelijk eens implementeert in het spel.
 
Bovenaan