Plaatjes

DeletedUser

Guest
DragonsofWar1-2.jpg
 

DeletedUser

Guest
lol dit plaatje vind ik persoonlijk niet egt mooi waarschijnlijk ook omdat dat het plaatje van onze vijandelijke stam is :p
 

DeletedUser

Guest
hehe, dit plaatje vind je zeker niet mooi dan heh?

Side 1:
Tribes: *DoW*
Side 2:
Tribes: WWR

Timeframe: 01/08/2010 00:00:00tot29/09/2010 12:17:32

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 25
Kant 2: 0
Verschil: 25

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 187,850
Kant 2: 0
Verschil: 187,850

chart
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
lol dit plaatje vind ik persoonlijk niet egt mooi waarschijnlijk ook omdat dat het plaatje van onze vijandelijke stam is :p

Een duidelijk voorbeeld van de manier waarop de esthetische ervaring bepaald wordt door de subjectieve houding
van de waarnemer, die door emoties van angst - af te leiden uit de door bevende vingers veroorzaakte typfouten -
en afkeer niet langer tot een objectief oordeel in staat is. Nochtans best een mooi plaatje. Leuke stam?
 

DeletedUser

Guest
Een duidelijk voorbeeld van de manier waarop de esthetische ervaring bepaald wordt door de subjectieve houding
van de waarnemer, die door emoties van angst - af te leiden uit de door bevende vingers veroorzaakte typfouten -
en afkeer niet langer tot een objectief oordeel in staat is. Nochtans best een mooi plaatje. Leuke stam?

+1 :p
 

DeletedUser

Guest
Een duidelijk voorbeeld van de manier waarop de esthetische ervaring bepaald wordt door de subjectieve houding
van de waarnemer, die door emoties van angst - af te leiden uit de door bevende vingers veroorzaakte typfouten -
en afkeer niet langer tot een objectief oordeel in staat is. Nochtans best een mooi plaatje. Leuke stam?

juist? ben jij Nederlands leraar? of gewoon ziek pro in je woordenschat en spelling?
 

DeletedUser

Guest
Een duidelijk voorbeeld van de manier waarop de esthetische ervaring bepaald wordt door de subjectieve houding
van de waarnemer, die door emoties van angst - af te leiden uit de door bevende vingers veroorzaakte typfouten -
en afkeer niet langer tot een objectief oordeel in staat is. Nochtans best een mooi plaatje. Leuke stam?

ook +1 :)
 

DeletedUser

Guest
Alles is mooi

Het plaatje dat toch laat zien waarvoor we staan, het bewijs dat hier neergetikt wordt over wat het plaatje teweeg brengt, de stats en vooral de woordenspelingen.

Ooit werd ik wakker onder een boom en zag dat de hemel groen kleurde, toen ik recht stond zag ik sterretjes en in die sterretjes zat zoveel gloed en warmte dat ik nooit meer angstig werd.

Nu word ik soms nog wakker onder een boom en zie veel meer dan enkel de sterretjes, ook de tak ;)

Thx Charlie voor 't plaatje hé, 't geeft weer waarvoor we staan mate. :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
juist? ben jij Nederlands leraar? of gewoon ziek pro in je woordenschat en spelling?
Slordig taalgebruik verraadt volgens mij slordig denken. Dus probeer ik door een correct taalgebruik op het AF mijn
gebrek aan intelligentie zorgvuldig te maskeren. :D
On a serious note: ik begrijp dat een forum geen taal-examen is, maar een béétje inspanning om zaken netjes neer
te schrijven, mag soms wel.
On topic: de uitleg van speler carhil boeit me. Misschien kunnen auteurs van mooie plaatjes voortaan ook wat meer
uitleg geven over de bedoeling van hun plaatje? Dan kunnen kritische kijkers als ik niet alleen letten op de esthetische
waarde (voor de niet-pro-taalgebruikers: is het mooi?) of de technische uitvoering (is het goed gemaakt?), maar ook
op de narratieve waarde (wat zegt het over jou als speler en/of over je stam?).
Zo, en nu weer naar mijn Westmalle, voor die schuimkraag helemaal is ingezakt...
 

DeletedUser

Guest
Slordig taalgebruik verraadt volgens mij slordig denken. Dus probeer ik door een correct taalgebruik op het AF mijn
gebrek aan intelligentie zorgvuldig te maskeren. :D
On a serious note: ik begrijp dat een forum geen taal-examen is, maar een béétje inspanning om zaken netjes neer
te schrijven, mag soms wel.
On topic: de uitleg van speler carhil boeit me. Misschien kunnen auteurs van mooie plaatjes voortaan ook wat meer
uitleg geven over de bedoeling van hun plaatje? Dan kunnen kritische kijkers als ik niet alleen letten op de esthetische
waarde (voor de niet-pro-taalgebruikers: is het mooi?) of de technische uitvoering (is het goed gemaakt?), maar ook
op de narratieve waarde (wat zegt het over jou als speler en/of over je stam?).
Zo, en nu weer naar mijn Westmalle, voor die schuimkraag helemaal is ingezakt...

Een mede-spellings-opletter of hoe je zoiets ook moet noemen. Ach, woordenschat is niet alles en soms ga je zelf ook fouten maken als zelfs tw-reporters grove fouten maken in hun artikels :p
Een Westmalle op dat uur? :eek:

Meestal is er niet echt een narratieve waarde bij een profiel-pic van een stam of speler. Althans toch voor zover ik weet aangezien ik meestal hoor: 'Kan je een pic maken met bvb. draken op en onze naam' en dan is het aan de maker van de pic om het te volbrengen naar de eisen.
Natuurlijk zijn er ook een aantal pics met een achterliggende betekenis, maar ik heb er nog niet veel tegengekomen.
ps: meestal zegt de naam al bijna alles over de stam dan de profielpic.
 

DeletedUser

Guest
Slordig taalgebruik verraadt volgens mij slordig denken. Dus probeer ik door een correct taalgebruik op het AF mijn
gebrek aan intelligentie zorgvuldig te maskeren. :D
On a serious note: ik begrijp dat een forum geen taal-examen is, maar een béétje inspanning om zaken netjes neer
te schrijven, mag soms wel.
On topic: de uitleg van speler carhil boeit me. Misschien kunnen auteurs van mooie plaatjes voortaan ook wat meer
uitleg geven over de bedoeling van hun plaatje? Dan kunnen kritische kijkers als ik niet alleen letten op de esthetische
waarde (voor de niet-pro-taalgebruikers: is het mooi?) of de technische uitvoering (is het goed gemaakt?), maar ook
op de narratieve waarde (wat zegt het over jou als speler en/of over je stam?).
Zo, en nu weer naar mijn Westmalle, voor die schuimkraag helemaal is ingezakt...

En heeft de Westmalle gesmaakt gisternacht? Over je taalgebruik: Keurig. Maar zoals je al eerder zegt Af is niet gemaakt als examen van Nederlands. Ik probeer altijd mijn best te doen met een goede spelling en grammatica te schrijven, maar ja, lukt niet altijd. Soms typ ik te snel, en typ ik dus rare zinnen en zitten er veel typefouten in. Maar ja, dat maakt mij dan weer niks uit.
 
Reactiescore
25
Kunnen we terug on-topic? Plaatjes showen dus ;)
 

DeletedUser51577

Guest
ik vond die van charlie wel mooi om es ff lekker ontopic te blijven. xD :p
 
Bovenaan